haha ik dacht al ....quote:Op woensdag 13 april 2011 22:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik las het verkeers en mezelf al gecorrigeerd...
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:50 schreef Day het volgende:
Maik heeft een interview met de privé gehad toen hij op zolder zat?
Maik het Redrum kindje dan? Maar Sharon is veeeeeels te dik voor een anorexia Sissy Spacekquote:Op woensdag 13 april 2011 22:50 schreef md89 het volgende:
Waarom doen ze niet die scene uit the Shining.. Gerard zou een goede Jack zijn.
hahah trustenquote:Op woensdag 13 april 2011 22:51 schreef mazaru het volgende:
Ohhhhh spannend!! Een toneelstukje!!
GEWELDIG!!! FORMIDABEL!!! FAKKING VET!!!! DAT WIL IK ECHT NIET MISSEN!!
zo, even enthousiast gedaan. Ik ga naar mijn bedje toe![]()
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:51 schreef mazaru het volgende:
Nee 23 maar geniet van enthousiaste mensen.. is een verademing na de gehele dag een Mo en Maik liggend in beeldquote:
Trusten mazaruquote:Op woensdag 13 april 2011 22:51 schreef mazaru het volgende:
Weltrustenquote:Op woensdag 13 april 2011 22:51 schreef mazaru het volgende:
ja dat si waar, gelukkig is maik morgen wegquote:Op woensdag 13 april 2011 22:51 schreef Sonera het volgende:
[..]
Nee 23 maar geniet van enthousiaste mensen.. is een verademing na de gehele dag een Mo en Maik liggend in beeld
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:51 schreef waxmask het volgende:
[..]
Maik het Redrum kindje dan? Maar Sharon is veeeeeels te dik voor een anorexia Sissy Spacek
lets hope so , als ze tenmiste niet met de stemmen gaan klooienquote:Op woensdag 13 april 2011 22:52 schreef Darklight het volgende:
[..]
ja dat si waar, gelukkig is maik morgen weg
En dadelijk natuurlijk genieten van Mo die er vast weer wat achter gaat zoeken dat Shar en Maik een verliefd stel nadoenquote:Op woensdag 13 april 2011 22:52 schreef Darklight het volgende:
[..]
ja dat si waar, gelukkig is maik morgen weg
quote:Horrorfilm
13 april om 22.49
De genomineerde bewoners maken een plan.
Gerard, Maik en Sharon worden naar de Kamer van de Waarheid geroepen. Zodra het drietal weer naar buiten komt zegt Maik tegen de andere bewoners: Wij gaan even naar de slaapkamer, jullie mogen niet binnenkomen. Als ze op de slaapkamer zitten, bespreken ze bloederige scènes die ze na willen spelen. Over één ding zijn ze het eens, Sharon moet het slachtoffer spelen omdat ze zo hard kan schreeuwen. Gerard wil aan de slag met een denkbeeldig mes en zakjes vol ketchup die als bloed kunnen dienen en Maik wil een panty over zijn hoofd. Wat de drie precies gaan doen is nog niet bekend, maar het is duidelijk dat het bloederig moet worden.
als ik jouw naam zie , lees ik altijd "tasjesroof" hoe kan dat nou ?? hahahaquote:Op woensdag 13 april 2011 22:52 schreef taxisjoof het volgende:
goede avond fokkers zo de tv en streams weer thuis gelaten nu de nachtdienst jullie verslagen maar weer lezen ;w
haha een erg goede opmerking...quote:
Dat vertelde Mo net in 'gedekte termen' (ze spelde het gewoon, waarschijnlijk denkt ze dat zij de enige is die kan spellen). Ze hadden het over de buitenwereld en de media.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |