ja ik zag het...en dat siert karim ook !quote:Op woensdag 13 april 2011 23:11 schreef Urb het volgende:
[..]
Ging over Karim, die zou nooit ingaan op avances van Laura door Alex.
kortom een vieze slet.....quote:Op woensdag 13 april 2011 23:08 schreef Stability het volgende:
[..]
en ondertussen hard bezig is om indruk op karim te maken....nummer 3 in de reeks...
kan je nagaan hoe ze in het echt is
Dat doen ze eigenlijk allemaal, maar bij sommige valt het meer op. Kijk maar eens in je eigen omgeving hoe vaak mensen ik gebruiken.quote:
stel jezelf voor in deze situatie:quote:Op woensdag 13 april 2011 23:09 schreef Day het volgende:
Lau wil de rest gewoon de indruk geven dat ze het heel zwaar gehad heeft met die missie. Daarom heeft ze het ook binnen 2 minuten verraden.
vind ik ook erg jammer van Maik hij heeft zn eigen glazen ingegooitquote:Op woensdag 13 april 2011 23:11 schreef Day het volgende:
Ik vind het echt een wereld van verschil, Maik met en Maik zonder Mo.
Klopt. Dan is hij leuker en losser.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:11 schreef Day het volgende:
quote:Op woensdag 13 april 2011 23:11 schreef Day het volgende:
Combi, maar de commentaren hier geven de doorslag.quote:
Kan iemand niet daar haar eens flink de waarheid vertellen?quote:Op woensdag 13 april 2011 23:12 schreef Lady-night het volgende:
Lau over karim zijn verhaal: verhaal is een stuk langer dan vorige keer....
Die griet zit constant te sneren naar Karim en iedereen
dat dus...ik zie het aan hoe ze kan kijken naar hem...ze zei ook al een paar keer in het begin dat ze alles door haar ogen voormekaar kon krijgen....wtfquote:
DAT klopt hahaquote:Op woensdag 13 april 2011 23:11 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Mensen die altijd 'maakt niet uit' zeggen maak t het wel degelijk uit.
En terwijl ik dit typ zegt ze het nog 3 keer.
er gaan een paar mensen dadelijk aardig op hun bek... denk dat ze echt een verkeerd beeld hebben van hoe wij hun bekijkenquote:Op woensdag 13 april 2011 23:13 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Kan iemand niet daar haar eens flink de waarheid vertellen?
bij mij in ieder geval niet hoorquote:Op woensdag 13 april 2011 23:13 schreef Stability het volgende:
[..]
dat dus...ik zie het aan hoe ze kan kijken naar hem...ze zei ook al een paar keer in het begin dat ze alles door haar ogen voormekaar kon krijgen....wtf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |