Het is gewoon een uitzending lang standup comedy.quote:Op donderdag 14 april 2011 00:04 schreef Stability het volgende:
ik hoef niet naar die live shows hoor, het is op tv al kinderachtig genoeg
Kan je Maik en Genialex allebei ontmoetenquote:Op donderdag 14 april 2011 00:04 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Ik ga volgende week
Maar ik had het diner wel leuk gevonden
en stel dat je Lau tegenkomt hahahahah hakkuhhhhhquote:Op donderdag 14 april 2011 00:04 schreef Stability het volgende:
ik hoef niet naar die live shows hoor, het is op tv al kinderachtig genoeg
die gaan vanacht waarschijnlijk afscheid nemen *van het bed*quote:Op donderdag 14 april 2011 00:02 schreef Niki.P het volgende:
Oee nog 22 uur en geen Maik meer en een huilende Mo....
Ja je moet ff vragen of Genialex volgende week een drankje met me wil doenquote:Op donderdag 14 april 2011 00:05 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Kan je Maik en Genialex allebei ontmoeten![]()
Tegenvaller dit voor me
Zou hij het vannacht eindelijk begeven (het bed) wacht er al weken op, hoe dat bed kraakt kan het echt niet lang meer duren...quote:Op donderdag 14 april 2011 00:06 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
die gaan vanacht waarschijnlijk afscheid nemen *van het bed*
quote:Op donderdag 14 april 2011 00:02 schreef knagsje het volgende:
[..]
ik ga toch maar voor jou, laura vind ik echt helemaal niks......
HAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 14 april 2011 00:05 schreef knagsje het volgende:
[..]
en stel dat je Lau tegenkomt hahahahah hakkuhhhhh
dan maar niet goed maar ik wil wel graag IN ogen kijken en niet er door heenquote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 00:07 schreef syllys het volgende:
Nah, kijk nou. Ze vreet aan een stuk door. Als de dood dat een ander wat krijgt
moehaha röntgenquote:Op donderdag 14 april 2011 00:08 schreef knagsje het volgende:
[..]
dan maar niet goed maar ik wil wel graag IN ogen kijken en niet er door heen
Ik zal kijken wat er te regelen valt.quote:Op donderdag 14 april 2011 00:06 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Ja je moet ff vragen of Genialex volgende week een drankje met me wil doen
die draak wil alleen maar geprezen worden, echt zielig dat kindquote:Op donderdag 14 april 2011 00:07 schreef Day het volgende:
Jo wordt op de hak genomen met haar stopwoorden/zinnen en kan het echt niet waarderen.
Genialex moet lukken maar wie is maik ?quote:Op donderdag 14 april 2011 00:09 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Ik zal kijken wat er te regelen valt.
Wil ik een foto van jou met Maik en Genialex
echt wel zoals altijd! bashen dus!quote:Op donderdag 14 april 2011 00:09 schreef henkvandetillaart het volgende:
Laura ziet er wel goed uit vanavond
Helukkig gaay het nu over iets andersquote:Op donderdag 14 april 2011 00:08 schreef bull1966 het volgende:
flip noemt JoJo kim holland.
daar gaat ie voor betalen
srry badjas is het natuurlijkquote:Op donderdag 14 april 2011 00:09 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Genialex moet lukken maar wie is maik ?
Hehehehequote:Op donderdag 14 april 2011 00:09 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Genialex moet lukken maar wie is maik ?
quote:Op donderdag 14 april 2011 00:10 schreef danilel het volgende:
Mensen, ik ben er ook weg van, bis morgen!!!![]()
slaap zequote:Op donderdag 14 april 2011 00:10 schreef danilel het volgende:
quote:Op donderdag 14 april 2011 00:12 schreef Coos het volgende:
[ afbeelding ]
Maik krijgt toch wel begeleiding morgen op zijn reis naar huis??
Zie die sukkel er toe in staat om op een ander wereldeel terecht te komen.
Ze kan er echt niet tegen, hè?quote:
Ze heeft het ook heel zwaar gehad.quote:Op donderdag 14 april 2011 00:12 schreef Niki.P het volgende:
Aan het begin vond ik Mo echt heel knap,
Maar nu...
[ afbeelding ]
Wat voor bril em welke oordoppen had je toen in ...quote:Op donderdag 14 april 2011 00:12 schreef Niki.P het volgende:
Aan het begin vond ik Mo echt heel knap,
Maar nu...
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |