maar ik zeg het nooitquote:Op woensdag 13 april 2011 23:59 schreef farscapevr8 het volgende:
[..]
als jij het zegt klinkt het toch ff viezer
Doeiiiquote:Op woensdag 13 april 2011 23:59 schreef Urb het volgende:
Ben er ook weg van, voor ik neerstort op m'n keyboard en wakker word met QWERTY op m'n voorhoofd![]()
have fun met de streams nog en als iemand verder de FOK! Streamverslagen Secret Story!!! deel 2 bij wil houden als er verder nog iets boeiends gebeurd, go for it.![]()
Trusse
Ze gaat met de dag meer stralen.quote:
Ik zal het zien morgenquote:Op woensdag 13 april 2011 23:59 schreef waterkant het volgende:
[..]
ik wens je heel veel plezier!
ga lekker eten!
ik weet dat ook alex maar een gewoon mens is die met een spelletje heeft meegedaan!
het is achter je computer heel makkelijk om kritiek te leveren.. is veilig want je hoeft je niet naar die persoon te verantwoorden, je streamt en het houdt je van de straat!
zeg hem maar dat hij ondanks alle posters hier moet gaan voor laura!.. laat alles maar gebeuren.. als je niet gaat voor wat je wilt..gebeurt er niets!
wens hem maar succes
Je weet niet wat je mist Henkiequote:
dag mooie damequote:Op donderdag 14 april 2011 00:00 schreef sjampoeh het volgende:
trusten alvast aan iedereen scheelt weer zwaaien![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
She's in love!!!quote:Op donderdag 14 april 2011 00:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze gaat met de dag meer stralen.
quote:Op woensdag 13 april 2011 23:59 schreef Urb het volgende:
Ben er ook weg van, voor ik neerstort op m'n keyboard en wakker word met QWERTY op m'n voorhoofd![]()
have fun met de streams nog en als iemand verder de FOK! Streamverslagen Secret Story!!! deel 2 bij wil houden als er verder nog iets boeiends gebeurd, go for it.![]()
Trusse
ik ga niet hoorquote:Op woensdag 13 april 2011 23:59 schreef waterkant het volgende:
[..]
ik wens je heel veel plezier!
ga lekker eten!
ik weet dat ook alex maar een gewoon mens is die met een spelletje heeft meegedaan!
het is achter je computer heel makkelijk om kritiek te leveren.. is veilig want je hoeft je niet naar die persoon te verantwoorden, je streamt en het houdt je van de straat!
zeg hem maar dat hij ondanks alle posters hier moet gaan voor laura!.. laat alles maar gebeuren.. als je niet gaat voor wat je wilt..gebeurt er niets!
wens hem maar succes
Ja, en als ze daar even niet opletten heeft ze alles opgevreten. Ze kauwt er gewoon tegen aanquote:Op donderdag 14 april 2011 00:00 schreef mevrouwdebok het volgende:
staat alles nou naast laura ,de hebberd !!
Stiekem baal ik nog wel een beetjequote:Op donderdag 14 april 2011 00:00 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Ik zal het zien morgen
[..]
Je weet niet wat je mist Henkie
ik ga toch maar voor jou, laura vind ik echt helemaal niks......quote:Op donderdag 14 april 2011 00:02 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik ga nog nie hoor![]()
En.. wat is mooi ? Laura is ook mooi
Op een plaatje van een koekjesblik in de bushbush van heeeeeeeeeeeeeel ver wegquote:Op donderdag 14 april 2011 00:02 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik ga nog nie hoor![]()
En.. wat is mooi ? Laura is ook mooi
De nieuwe Servioquote:Op donderdag 14 april 2011 00:01 schreef syllys het volgende:
[..]
Ja, en als ze daar even niet opletten heeft ze alles opgevreten. Ze kauwt er gewoon tegen aan
je had kaarten moet regelen voor een andere liveshow eigenlijkquote:Op donderdag 14 april 2011 00:02 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Stiekem baal ik nog wel een beetje
lets hope so!quote:Op donderdag 14 april 2011 00:02 schreef Niki.P het volgende:
Oee nog 22 uur en geen Maik meer en een huilende Mo....
Ik ga volgende weekquote:Op donderdag 14 april 2011 00:03 schreef afca_oc het volgende:
[..]
je had kaarten moet regelen voor een andere liveshow eigenlijk
dat maak jij als nederlandse ervan lieverd,als je worden jat,sprèk ze dan ook zo uit als het hoortquote:Op woensdag 13 april 2011 23:51 schreef Pearlbitch het volgende:
Worcestersaus spreek je uit als WOESTERsaus en niet als WURSJESTERsaus, Karim
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |