Het is gewoon een uitzending lang standup comedy.quote:Op donderdag 14 april 2011 00:04 schreef Stability het volgende:
ik hoef niet naar die live shows hoor, het is op tv al kinderachtig genoeg
Kan je Maik en Genialex allebei ontmoetenquote:Op donderdag 14 april 2011 00:04 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Ik ga volgende week
Maar ik had het diner wel leuk gevonden
en stel dat je Lau tegenkomt hahahahah hakkuhhhhhquote:Op donderdag 14 april 2011 00:04 schreef Stability het volgende:
ik hoef niet naar die live shows hoor, het is op tv al kinderachtig genoeg
die gaan vanacht waarschijnlijk afscheid nemen *van het bed*quote:Op donderdag 14 april 2011 00:02 schreef Niki.P het volgende:
Oee nog 22 uur en geen Maik meer en een huilende Mo....
Ja je moet ff vragen of Genialex volgende week een drankje met me wil doenquote:Op donderdag 14 april 2011 00:05 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Kan je Maik en Genialex allebei ontmoeten![]()
Tegenvaller dit voor me
Zou hij het vannacht eindelijk begeven (het bed) wacht er al weken op, hoe dat bed kraakt kan het echt niet lang meer duren...quote:Op donderdag 14 april 2011 00:06 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
die gaan vanacht waarschijnlijk afscheid nemen *van het bed*
quote:Op donderdag 14 april 2011 00:02 schreef knagsje het volgende:
[..]
ik ga toch maar voor jou, laura vind ik echt helemaal niks......
HAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 14 april 2011 00:05 schreef knagsje het volgende:
[..]
en stel dat je Lau tegenkomt hahahahah hakkuhhhhh
dan maar niet goed maar ik wil wel graag IN ogen kijken en niet er door heenquote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 00:07 schreef syllys het volgende:
Nah, kijk nou. Ze vreet aan een stuk door. Als de dood dat een ander wat krijgt
moehaha röntgenquote:Op donderdag 14 april 2011 00:08 schreef knagsje het volgende:
[..]
dan maar niet goed maar ik wil wel graag IN ogen kijken en niet er door heen
Ik zal kijken wat er te regelen valt.quote:Op donderdag 14 april 2011 00:06 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Ja je moet ff vragen of Genialex volgende week een drankje met me wil doen
die draak wil alleen maar geprezen worden, echt zielig dat kindquote:Op donderdag 14 april 2011 00:07 schreef Day het volgende:
Jo wordt op de hak genomen met haar stopwoorden/zinnen en kan het echt niet waarderen.
Genialex moet lukken maar wie is maik ?quote:Op donderdag 14 april 2011 00:09 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Ik zal kijken wat er te regelen valt.
Wil ik een foto van jou met Maik en Genialex
echt wel zoals altijd! bashen dus!quote:Op donderdag 14 april 2011 00:09 schreef henkvandetillaart het volgende:
Laura ziet er wel goed uit vanavond
Helukkig gaay het nu over iets andersquote:Op donderdag 14 april 2011 00:08 schreef bull1966 het volgende:
flip noemt JoJo kim holland.
daar gaat ie voor betalen
srry badjas is het natuurlijkquote:Op donderdag 14 april 2011 00:09 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Genialex moet lukken maar wie is maik ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |