Geen negatieve aandacht, nee.quote:
dat is een tattoo van Flip, moeten lippen voorstellen met een mes en een vork.quote:Op donderdag 14 april 2011 00:14 schreef bull1966 het volgende:
wat heeft die JoJo op de binnenkant van d'r pols staan ??
ik zeg NU erinquote:ik zou het echt dom vinden, als ze die brief van jo dr ex erin gooien. wat willen ze daar mee bereiken ? Jo zou zich erg kloten voelen, veel geblér en boosheid. Laat ze dat lekker buiten het huis doen
Ik weet het niet, ik weet nog dat ik het dacht... maar nu snap ik mezelf niet meer helemaal...quote:Op donderdag 14 april 2011 00:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat voor bril em welke oordoppen had je toen in ...
"hier beginnen met krassen"quote:Op donderdag 14 april 2011 00:14 schreef bull1966 het volgende:
alles om de aandacht op Jo te vestigen hequote:Op donderdag 14 april 2011 00:14 schreef sjampoeh het volgende:
ik zou het echt dom vinden, als ze die brief van jo dr ex erin gooien. wat willen ze daar mee bereiken ? Jo zou zich erg kloten voelen, veel geblér en boosheid. Laat ze dat lekker buiten het huis doen
Te huurquote:Op donderdag 14 april 2011 00:14 schreef bull1966 het volgende:
THNXquote:dat is een tattoo van Flip, moeten lippen voorstellen met een mes en een vork.
NOUW!!! die is lief !quote:Op donderdag 14 april 2011 00:15 schreef Vultarian het volgende:
[ afbeelding ]
hier bol, ik heb het laura genoemd
quote:Op donderdag 14 april 2011 00:15 schreef Vultarian het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wil je dat arme beestje niet zo'n trauma bezorgenquote:Op donderdag 14 april 2011 00:15 schreef Vultarian het volgende:
[ afbeelding ]
hier bol, ik heb het laura genoem
d
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |