Geen negatieve aandacht, nee.quote:
dat is een tattoo van Flip, moeten lippen voorstellen met een mes en een vork.quote:Op donderdag 14 april 2011 00:14 schreef bull1966 het volgende:
wat heeft die JoJo op de binnenkant van d'r pols staan ??
ik zeg NU erinquote:ik zou het echt dom vinden, als ze die brief van jo dr ex erin gooien. wat willen ze daar mee bereiken ? Jo zou zich erg kloten voelen, veel geblér en boosheid. Laat ze dat lekker buiten het huis doen
Ik weet het niet, ik weet nog dat ik het dacht... maar nu snap ik mezelf niet meer helemaal...quote:Op donderdag 14 april 2011 00:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat voor bril em welke oordoppen had je toen in ...
"hier beginnen met krassen"quote:Op donderdag 14 april 2011 00:14 schreef bull1966 het volgende:
alles om de aandacht op Jo te vestigen hequote:Op donderdag 14 april 2011 00:14 schreef sjampoeh het volgende:
ik zou het echt dom vinden, als ze die brief van jo dr ex erin gooien. wat willen ze daar mee bereiken ? Jo zou zich erg kloten voelen, veel geblér en boosheid. Laat ze dat lekker buiten het huis doen
Te huurquote:Op donderdag 14 april 2011 00:14 schreef bull1966 het volgende:
THNXquote:dat is een tattoo van Flip, moeten lippen voorstellen met een mes en een vork.
NOUW!!! die is lief !quote:Op donderdag 14 april 2011 00:15 schreef Vultarian het volgende:
[ afbeelding ]
hier bol, ik heb het laura genoemd
quote:Op donderdag 14 april 2011 00:15 schreef Vultarian het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wil je dat arme beestje niet zo'n trauma bezorgenquote:Op donderdag 14 april 2011 00:15 schreef Vultarian het volgende:
[ afbeelding ]
hier bol, ik heb het laura genoem
d
Gaat snel hč zo'n kratje?quote:
Ja, geloof het wel, Maar heb ik geen idee waarom hij juist dat getekend heeft. Ze vroeg hem om iets romantisch te tekenen/schrijven.quote:Op donderdag 14 april 2011 00:17 schreef liqrich het volgende:
dat is toch die verwijzing naar die stamboom die ze toen met mes en vork gemaakt hebben (nepclue)?
bedenkt een straf voor flip omdat hij haar kim holland genoemd heeftquote:waarom is joanne zo stil ?
ik wou het net zeggen..kijk eens hoe ontspannen iedereen zit, en hoe onzeker en houterig laura er weer bijzit.armen in de knoop en benen in de knoopquote:
Ze brengt het ook weer op sexquote:Op donderdag 14 april 2011 00:19 schreef sjampoeh het volgende:
mo begint alweer te krijsen, de drank is kicking in
idd niet ontspannen. gesloten houding naar karim toequote:Op donderdag 14 april 2011 00:19 schreef Stability het volgende:
[..]
ik wou het net zeggen..kijk eens hoe ontspannen iedereen zit, en hoe onzeker en houterig laura er weer bijzit.armen in de knoop en benen in de knoop
[ afbeelding ]
Ik kon niet horen waar dat over ging.quote:Op donderdag 14 april 2011 00:18 schreef Day het volgende:
Jo is boos op flip, dat wordt straks weer ruzie.
quote:Op donderdag 14 april 2011 00:20 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
lievvvv
![]()
zon schattige oortjes
hallo een ieder kom nog even snel spieken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
heeeeeeeeeeeeeee BOLLO waar was je nou????????quote:Op donderdag 14 april 2011 00:20 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
lievvvv
![]()
zon schattige oortjes
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op d'r pols misschien, op andere delen staat "Made in China".quote:
hey bollokus , we hebben je gemist vandaag ! had je geen internet?quote:Op donderdag 14 april 2011 00:20 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
lievvvv
![]()
zon schattige oortjes
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |