Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
't is geen zondequote:
quote:
quote:
ik heb daar een vestje uit gemaaktquote:
ookquote:
Verschil van inzicht tussen de verschillende fora... in TTK doen we ook helemaal niet aan centrale topicsquote:Op woensdag 13 april 2011 22:37 schreef LovelyLady het volgende:
Waarom is ONZ radio een Centraal topic en de KSC niet?
Whehe, ik ben niet zwaar Christelijk ofzoquote:
olaquote:
Omdat als KSC centraal staat, Fles gaat zeuren dat de KSC onvindbaar isquote:Op woensdag 13 april 2011 22:37 schreef LovelyLady het volgende:
Gaat wel, mag ik je pmen?:$quote:Op woensdag 13 april 2011 22:33 schreef Marijkezwolle het volgende: [..] HehoiHoe ist?
Paaskonijnquote:Op woensdag 13 april 2011 22:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Whehe, ik ben niet zwaar Christelijk ofzo
Soliquequote:Op woensdag 13 april 2011 22:38 schreef Solique het volgende:
Zo, ben terug. Weer even relaxt.
* Solique speelt als gam newsposter.
ik vind dat echt serieus zo'n bullshitquote:Op woensdag 13 april 2011 22:37 schreef LovelyLady het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat als KSC centraal staat, Fles gaat zeuren dat de KSC onvindbaar is.
whehehequote:Op woensdag 13 april 2011 22:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat als KSC centraal staat, Fles gaat zeuren dat de KSC onvindbaar is.
Muckquote:
Eerste kerst dag, 2011quote:
quote:
hondaquote:
Maakt mij niet uit, ik lust ze elke dag welquote:
Jij mag datquote:
GFquote:
Neem anders een warm bad/doesj, en ga lekker slapen, doet een mens goedquote:Op woensdag 13 april 2011 22:39 schreef littledrummergirl het volgende:
waarom het kut was op werk? Twee collega's zaten er helemaal doorheen en er kwam niks uit hun handen, dus ik heb me de pleuris gewerkt, en daarna ook nog de amateurpsych uitgehangen voor ze. Ik ben op, dood en kapot. En voel me door al die dramaverhalen nog zelf kut ook
Hoe ist nou?quote:
Poeh, dat is zwaar jaquote:Op woensdag 13 april 2011 22:39 schreef littledrummergirl het volgende:
waarom het kut was op werk? Twee collega's zaten er helemaal doorheen en er kwam niks uit hun handen, dus ik heb me de pleuris gewerkt, en daarna ook nog de amateurpsych uitgehangen voor ze. Ik ben op, dood en kapot. En voel me door al die dramaverhalen nog zelf kut ook
hoi Marijkequote:
He bah!quote:Op woensdag 13 april 2011 22:39 schreef littledrummergirl het volgende:
Succes+Plezier!quote:
hoezo nou gedver, tis toch prima weer ?quote:
Als je het zelf doet is het tenminste altijd leukquote:Op woensdag 13 april 2011 22:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Whehe, ik ben niet zwaar Christelijk ofzo
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:41 schreef crv het volgende:
[..]
hoezo nou gedver, tis toch prima weer ?
quote:
Hondjes kunnen plezier gevenquote:
Ze moet niet zeuren.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:41 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Hondjes kunnen plezier geven
en zo koud is het toch niet?
jawel 4 graden ofzoquote:Op woensdag 13 april 2011 22:41 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Hondjes kunnen plezier geven
en zo koud is het toch niet?
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:39 schreef littledrummergirl het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Noooooooooooooooooooooooooooooooooh!quote:Op woensdag 13 april 2011 22:41 schreef RockNijntje het volgende:
Oke, wát was dit voor meet?
Zag het filmpje in iemands fobo staan
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:42 schreef Pheno het volgende:
terugvindijsjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
terugvindijsjesweetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Naja, ik vind het niet zo koud, maar ik heb het dan ook altijd warmquote:
stabiel.quote:
terugvindijsjeNaise.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zijn dat echt fokkersquote:Op woensdag 13 april 2011 22:41 schreef RockNijntje het volgende:
Staat gewoon in de KSC meettopique hoorquote:Op woensdag 13 april 2011 22:41 schreef RockNijntje het volgende:
tis heul niet koudquote:
En er is niets pijnstillends/spierverslappend wat ze mag?quote:Op woensdag 13 april 2011 22:42 schreef crv het volgende:
[..]
stabiel.
Ze blijft beroerd al heeft ze wel gegeten ook vanavond
Hopenlijk morgen infuus eraf.
Vanmiddag had ze een hoofdschudtest en dat verliep "redelijk".
Maar ze blijft zich beroerd voelen en heeft daar ondertussen ook koppijn en nek en rugpijn bij gekregen van het verkrampt liggen.
Remlof drinkt veel bier.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:43 schreef charmed_angel het volgende:
Deze dan
OMG Dat heb ik ook gehoordRemlof snurkt hard
In je slaapkamer denk ik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
En rookt, dat is net zoals bij Symph volgens mij het recept voor veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel en HARD gesnurkquote:
hoezo heeft iemand het verstopt dan ?quote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:45 schreef MPG het volgende:
[..]
In je slaapkamer denk ik.ik heb sinds kort een kast in mijn slaapkamerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Hoiquote:
ik snurk altijd heel lief en zachtjes in je oorquote:Op woensdag 13 april 2011 22:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En rookt, dat is net zoals bij Symph volgens mij het recept voor veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel en HARD gesnurk![]()
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En rookt, dat is net zoals bij Symph volgens mij het recept voor veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel en HARD gesnurk![]()
tj rookt en drinkt niet, maar je hebt hem horen snurkenquote:Op woensdag 13 april 2011 22:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ze krijgt paracetamolquote:Op woensdag 13 april 2011 22:44 schreef JJH het volgende:
[..]
En er is niets pijnstillends/spierverslappend wat ze mag?
Ik moet em als ik thuis ben bekijkenquote:Op woensdag 13 april 2011 22:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik lig nog steeds in een deuk
ik was vergeten hoe erg ik me dingen aan kon trekkenquote:Op woensdag 13 april 2011 22:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Niet fijn nee
Maak van hun probleem in elk geval niet jouw probleem
Mijn zus heeft me van maandag op dinsdagnacht ook een paar keer wakker gemaakt omdat ik te hard snurkte. Normaal heb ik er niet echt veel last van.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
dat klinkt wel bekend jaquote:Op woensdag 13 april 2011 22:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik was vergeten hoe erg ik me dingen aan kon trekkenterwijl ik tegen iedereen altijd t hardste roep dat je niet verantwoordelijk bent voor andermans geluk.. Maar ik haat het zo als ik niks kan doen
Geen idee of dat het recept is, ik heb na roken en zuipen nog nooit klachten over mij gehoordquote:Op woensdag 13 april 2011 22:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Volgens _A_ slaap ik nooit.quote:
Stel je niet aan!quote:Op woensdag 13 april 2011 22:46 schreef Muck het volgende:
tj rookt en drinkt niet, maar je hebt hem horen snurken
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik snurk altijd heel lief en zachtjes in je oor
HEEL lief jaquote:Op woensdag 13 april 2011 22:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik snurk altijd heel lief en zachtjes in je oor
Symph wintquote:Op woensdag 13 april 2011 22:46 schreef Muck het volgende:
[..]
tj rookt en drinkt niet, maar je hebt hem horen snurken
Ik snap datquote:Op woensdag 13 april 2011 22:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik was vergeten hoe erg ik me dingen aan kon trekkenterwijl ik tegen iedereen altijd t hardste roep dat je niet verantwoordelijk bent voor andermans geluk.. Maar ik haat het zo als ik niks kan doen
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
HEEL lief ja![]()
[..]
Symph wint![]()
[..]
Ik snap datZo ben ik ook
Maar zorg ervoor dat het niet je humeur verpest
Ga even je zinnen verzetten of schrijf/type het van je af
En morgen weer een nieuwe dag
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Mijn zus heeft me van maandag op dinsdagnacht ook een paar keer wakker gemaakt omdat ik te hard snurkte. Normaal heb ik er niet echt veel last van.
ik snurk harder dan jij denk ikquote:Op woensdag 13 april 2011 22:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Geen idee of dat het recept is, ik heb na roken en zuipen nog nooit klachten over mij gehoord!
ben nog onderweg naar huisquote:Op woensdag 13 april 2011 22:47 schreef Muck het volgende:
[..]
dat klinkt wel bekend ja
nou hup, lekker warm douchen en je bedje in joh, dan voel je je hopelijk snel beter
Eerder dat ik wakker wordt met een pittig kor kapsel of dat ie stikt in een katquote:Op woensdag 13 april 2011 22:48 schreef Muck het volgende:
[..]
ben je nooit bang dat hij een kussen inademt ofzo?
doe ik ookquote:Op woensdag 13 april 2011 22:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik snurk soms
Maar ik kreun en praat meer in m'n slaap
En droom heeeeeel veel
Ik wou dat ik eens hier rond kon hangen zonder altijd met van die kloteberichten te komenquote:
wedstrijdje ?quote:
Als je wat kwijt wilt, hier kan dat he?quote:Op woensdag 13 april 2011 22:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ben nog onderweg naar huis
/einde mekkermodus, doorpakken en lachen ldg!
Ik hoor tweety al zeggen dat die dacht een kat te zienquote:Op woensdag 13 april 2011 22:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
Eerder dat ik wakker wordt met een pittig kor kapsel of dat ie stikt in een kat
je mag best even mekkerenquote:Op woensdag 13 april 2011 22:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ben nog onderweg naar huis
/einde mekkermodus, doorpakken en lachen ldg!
blurpquote:Op woensdag 13 april 2011 22:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het is niet anders, dat soort dingen heb je niet voor het kiezen en ik (wij?) vinden het niet meer dan normaal dat je daarmee zit en dat je het ergens kwijt wilt. Geen probleem.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:49 schreef crv het volgende:
[..]
Ik wou dat ik eens hier rond kon hangen zonder altijd met van die kloteberichten te komen
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Enjoy.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:51 schreef Pheno het volgende:
Ik ga naar bed. Niet slapen volgens mijn vrouw
schijnt best veel voor te komenquote:
Dat zou best kunnenquote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:49 schreef Muck het volgende:
[..]
doe ik ook
pas nog dat we een vlooienplaag hadden, maar dat kan heul niet, want de poezels zijn er nog niet eens
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:49 schreef crv het volgende:
[..]
Ik wou dat ik eens hier rond kon hangen zonder altijd met van die kloteberichten te komen
Zij ookquote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:50 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik hoor tweety al zeggen dat die dacht een kat te zien
neuksequote:Op woensdag 13 april 2011 22:51 schreef Pheno het volgende:
Veel plezierquote:Op woensdag 13 april 2011 22:51 schreef Pheno het volgende:
Je retweet wel he!quote:
ho ho, het blijkt een oorzaak te hebben hequote:Op woensdag 13 april 2011 22:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen...
Al weet ik nog niet of het erger wordt als ik gerookt en gezopen heb...
Ik heb bij tijd en wijlen last van lucide dromen, had ik als kind ook, en ook altijd dezelfde.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:52 schreef ScarFace- het volgende:
Ik droom de laatste tijd zo ontzettend vaag en realistisch
Doeg lieverdquote:
mazzelaarquote:Op woensdag 13 april 2011 22:51 schreef Pheno het volgende:
Wattan?quote:Op woensdag 13 april 2011 22:52 schreef Muck het volgende:
[..]
ho ho, het blijkt een oorzaak te hebben he
wat heeft dat met snurken te maken ?quote:
Tegen de apneuquote:Op woensdag 13 april 2011 22:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt waar? Dat heb je toch helemaal niet nodig??
Voor het snurken neem ik aan.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:45 schreef MPG het volgende:
[..]
In je slaapkamer denk ik.Wat een kutspoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
okquote:
zwangerquote:Op woensdag 13 april 2011 22:57 schreef RockNijntje het volgende:
Weer kotsgedoe enzo, misschien ben ik toch ziek
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:57 schreef RockNijntje het volgende:
ja dat weet ik toch nietquote:
hoiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Dat gebeurt niet zomaar hequote:
Oh neequote:
niet van mezelfquote:
Haiquote:
Iets verkeerds gegeten misschien?quote:Op woensdag 13 april 2011 22:57 schreef RockNijntje het volgende:
Volgens mij slaat haar hart wel gewoon door, ze stopt alleen iedere 10 minuten ofzo met ademen, tot ze snakkend naar adem weer lucht hapt...quote:Op woensdag 13 april 2011 22:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja dat weet ik toch niet![]()
Ik weet alleen dat snachts haar hartje vergeet te kloppen
Lekker naar bed danquote:Op woensdag 13 april 2011 22:57 schreef ScarFace- het volgende:
Ik zak weg in een slaap volgens mij..
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:59 schreef Solique het volgende:
Zo, nog werk verzet ook nog op dit uur. Moet niet gekker worden.
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:51 schreef Pheno het volgende:
Ik vind het eng klinkenquote:Op woensdag 13 april 2011 22:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
Volgens mij slaat haar hart wel gewoon door, ze stopt alleen iedere 10 minuten ofzo met ademen, tot ze snakkend naar adem weer lucht hapt...
Wel van onsquote:
Beterschap voor je vrouw en sterktequote:
Neuh, was voor fok games.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Niet te veel hooi op je vork he?
slaap ze kerelquote:
Slaapapneu is een best veel voorkomend probleem hoorquote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 23:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Slaapapneu is een best veel voorkomend probleem hoorVooral mensen met overgewicht hebben er last van
Okidoquote:
Ik zeg toch niet dat ALLEEN mensen met overgewicht er last van hebben snoetje, wel goed lezen he?quote:
voor de slaapapneuquote:Op woensdag 13 april 2011 22:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 april 2011 23:02 schreef RockNijntje het volgende:
Ik denk dat ik te weinig heb gegetenHet was uhm gewoon vies, dus ik hoefde niets
quote:Op woensdag 13 april 2011 23:03 schreef pgrferrari het volgende:
Ik heb nog 2 kaartjes voor de AutoRai gewonnen![]()
Had het te lastig gemaakt voor de medewerkers.quote:
Wat had je gedaan dan?quote:Op woensdag 13 april 2011 23:04 schreef Solique het volgende:
[..]
Had het te lastig gemaakt voor de medewerkers.
Ik ga helemaal niet dit jaar, komt echt niet uit.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:03 schreef pgrferrari het volgende:
Marktplaatspuntnlquote:Op woensdag 13 april 2011 23:03 schreef pgrferrari het volgende:
quote:Op woensdag 13 april 2011 23:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat ALLEEN mensen met overgewicht er last van hebben snoetje, wel goed lezen he?![]()
klopt helemaalquote:Op woensdag 13 april 2011 22:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai
[..]
Iets verkeerds gegeten misschien?
[..]
Volgens mij slaat haar hart wel gewoon door, ze stopt alleen iedere 10 minuten ofzo met ademen, tot ze snakkend naar adem weer lucht hapt...
oh dat wist ik nietquote:Op woensdag 13 april 2011 23:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Slaapapneu is een best veel voorkomend probleem hoorVooral mensen met overgewicht hebben er last van
nog een keer? mazzelkontquote:Op woensdag 13 april 2011 23:03 schreef pgrferrari het volgende:
quote:
heel liefquote:Op woensdag 13 april 2011 23:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Wel van ons.
Dus doe maar, is goed voor je
Een submit ingestuurd van een game die gisternacht is uitgekomen.quote:
Dan PM jequote:Op woensdag 13 april 2011 23:05 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
heel lief
maar je hebt hier te maken met n fervente binnenvetter.... Blij gezicht opzetten en doorgaanje zal mij echt niet n hele dag chago zien, dat doe ik liever als ik alleen ben ofzo
zelfs als ik dit zo tik heb ik t gevoel dat ik onwijs de dramaqueen uithang
O, haiquote:Op woensdag 13 april 2011 23:05 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
heel lief
maar je hebt hier te maken met n fervente binnenvetter.... Blij gezicht opzetten en doorgaanje zal mij echt niet n hele dag chago zien, dat doe ik liever als ik alleen ben ofzo
dan moet ik het ook hebben.....quote:Op woensdag 13 april 2011 23:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
Jij bent toch zo plat als een plank manquote:
mpg kan er zelf ook wat van hoorquote:Op woensdag 13 april 2011 23:05 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
heel lief
Nu al?quote:Op woensdag 13 april 2011 23:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, opruimen en zo uitstappenLaters
quote:
Slaap lekker mopquote:Op woensdag 13 april 2011 23:08 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga naar bed, het is potverdorie alweer veelste laat
quote:Op woensdag 13 april 2011 23:10 schreef Barretje80 het volgende:
trouwkaart uitgezocht!
nu wachten op de proefdruk!
al iets meer bekend over de Ziekenboeg??
slaap ze lovelyquote:
Trustequote:Op woensdag 13 april 2011 23:13 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga toch ook maar slapen
Weltrusten allemaal
ja maar lieverds, er is verder niet echt ietsquote:
Dan kom ik je gewoon even knuffelenquote:Op woensdag 13 april 2011 23:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja maar lieverds, er is verder niet echt ietsvoel me gewoon even
meh. Thats all, maar thnx alllemaal
ik lig ook languit in bed en mijn oogjes vallen telkens bijna dichtquote:
Aandacht nodigquote:
whehehehehequote:
thnxquote:
ywquote:Op woensdag 13 april 2011 23:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
thnx
hoe ist met jou nou?
quote:Op woensdag 13 april 2011 23:28 schreef sararaats het volgende:
hoi iedereen
het feestje was keibangelijk. ik ben een fan van Delfts blauw
ik heb ook WC papier met Eurobiljetten gekregen
ik blijf niet lang want moet morgen om 9u35 de trein in Roosendaal halen.
Den Haag, here I come !
geeft niks, kom maar opquote:Op woensdag 13 april 2011 23:28 schreef MPG het volgende:
[..]
yw![]()
Mja, wel ok... rustig...... ik PM morgen wel ff, wil het je nu niet nog erbij doen
.
Slaap lekker BarBabequote:
quote:
Zuster Enfermerelquote:
Ik ben het, van mij is niets meer raar.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
raar als je zo midden in een chat valt
Slaaplekker Koen!quote:Op woensdag 13 april 2011 23:36 schreef Koen66 het volgende:
ik ga er ook maar mee nokken dan, lekker op tijd slapen voor de verandering
Hé, jouw account is maar zo'n 16 uur ouder dan de mijnequote:
Op tijd?quote:Op woensdag 13 april 2011 23:36 schreef Koen66 het volgende:
ik ga er ook maar mee nokken dan, lekker op tijd slapen voor de verandering
dat zeg jezelfquote:Op woensdag 13 april 2011 23:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben het, van mij is niets meer raar.
nee nee, dat is alleen als ik porno kijk, slapen doe ik gewoon zonder brilquote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 23:39 schreef Muck het volgende:
[..]
nee nee, dat is alleen als ik porno kijk, slapen doe ik gewoon zonder bril
oke tot zo danquote:Op woensdag 13 april 2011 23:41 schreef Koen66 het volgende:
Dit is pas mijn officiele afscheid, maar dank voor de
Welterusten allemaal voor straks, slaap lekker![]()
![]()
Ach ik ben moe, krijg opeens wat gezeik aan mijn kop. Kan ik niet tegen als ik zo moe benquote:
waddup droppiequote:
Nope,das kut.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:47 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ach ik ben moe, krijg opeens wat gezeik aan mijn kop. Kan ik niet tegen als ik zo moe ben![]()
Moet wss mijn AutoRai kaarten inleveren van Fok.
Vielen vandaag namelijk nog een set kaarten in de bus van Jeep.quote:
why?quote:Op woensdag 13 april 2011 23:47 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ach ik ben moe, krijg opeens wat gezeik aan mijn kop. Kan ik niet tegen als ik zo moe ben![]()
Moet wss mijn AutoRai kaarten inleveren van Fok.
Ah.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:51 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Vielen vandaag namelijk nog een set kaarten in de bus van Jeep.
En toen had ik gepost in een AutoRai topic of iemand interesse had om die te kopen.
Niet zo slim van mij dus.
quote:Op woensdag 13 april 2011 23:55 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ah.Tja.. Je hebt toch kaarten ervoor?
Tis idd niet zo slim geweest, mja, shit happens
Wazzerdanmetjou,otootje?quote:
Een whisky met een rokje aan-uiquote:
Dat past echt zóóóó bij jou hequote:Op donderdag 14 april 2011 00:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Een whisky met een rokje aan-ui
quote:Op donderdag 14 april 2011 00:01 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
[..]
[..]
Trusten!quote:Op donderdag 14 april 2011 00:02 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ga mn mandje opzoekenslaap lekker allemaal
[..]
Slaap lekkerquote:Op donderdag 14 april 2011 00:02 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ga mn mandje opzoekenslaap lekker allemaal
Jah sorryquote:Op donderdag 14 april 2011 00:05 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Lief issie he
De andere PM's waren wat minder
friemelquote:
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 13-04-2011 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 232 charmed_angel
02. 219 Pheno
03. 174 JJH
04. 173 LovelyLady
05. 162 RockNijntje
06. 146 Marijkezwolle
07. 131 Koen66
08. 108 Crazy-M
09. 107 DaMart
10. 105 wel.o.k
11. 087 MPG