Staat gewoon in de KSC meettopique hoorquote:Op woensdag 13 april 2011 22:41 schreef RockNijntje het volgende:
Oke, wát was dit voor meet?
Zag het filmpje in iemands fobo staan
tis heul niet koudquote:
En er is niets pijnstillends/spierverslappend wat ze mag?quote:Op woensdag 13 april 2011 22:42 schreef crv het volgende:
[..]
stabiel.
Ze blijft beroerd al heeft ze wel gegeten ook vanavond
Hopenlijk morgen infuus eraf.
Vanmiddag had ze een hoofdschudtest en dat verliep "redelijk".
Maar ze blijft zich beroerd voelen en heeft daar ondertussen ook koppijn en nek en rugpijn bij gekregen van het verkrampt liggen.
Remlof drinkt veel bier.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:43 schreef charmed_angel het volgende:
Deze dan
OMG Dat heb ik ook gehoordRemlof snurkt hard
In je slaapkamer denk ik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
En rookt, dat is net zoals bij Symph volgens mij het recept voor veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel en HARD gesnurkquote:
hoezo heeft iemand het verstopt dan ?quote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:45 schreef MPG het volgende:
[..]
In je slaapkamer denk ik.ik heb sinds kort een kast in mijn slaapkamerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Hoiquote:
ik snurk altijd heel lief en zachtjes in je oorquote:Op woensdag 13 april 2011 22:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En rookt, dat is net zoals bij Symph volgens mij het recept voor veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel en HARD gesnurk![]()
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En rookt, dat is net zoals bij Symph volgens mij het recept voor veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel en HARD gesnurk![]()
tj rookt en drinkt niet, maar je hebt hem horen snurkenquote:Op woensdag 13 april 2011 22:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ze krijgt paracetamolquote:Op woensdag 13 april 2011 22:44 schreef JJH het volgende:
[..]
En er is niets pijnstillends/spierverslappend wat ze mag?
Ik moet em als ik thuis ben bekijkenquote:Op woensdag 13 april 2011 22:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik lig nog steeds in een deuk
ik was vergeten hoe erg ik me dingen aan kon trekkenquote:Op woensdag 13 april 2011 22:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Niet fijn nee
Maak van hun probleem in elk geval niet jouw probleem
Mijn zus heeft me van maandag op dinsdagnacht ook een paar keer wakker gemaakt omdat ik te hard snurkte. Normaal heb ik er niet echt veel last van.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
dat klinkt wel bekend jaquote:Op woensdag 13 april 2011 22:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik was vergeten hoe erg ik me dingen aan kon trekkenterwijl ik tegen iedereen altijd t hardste roep dat je niet verantwoordelijk bent voor andermans geluk.. Maar ik haat het zo als ik niks kan doen
Geen idee of dat het recept is, ik heb na roken en zuipen nog nooit klachten over mij gehoordquote:Op woensdag 13 april 2011 22:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Volgens _A_ slaap ik nooit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |