jawel 4 graden ofzoquote:Op woensdag 13 april 2011 22:41 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Hondjes kunnen plezier geven
en zo koud is het toch niet?
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:39 schreef littledrummergirl het volgende:
waarom het kut was op werk? Twee collega's zaten er helemaal doorheen en er kwam niks uit hun handen, dus ik heb me de pleuris gewerkt, en daarna ook nog de amateurpsych uitgehangen voor ze. Ik ben op, dood en kapot. En voel me door al die dramaverhalen nog zelf kut ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Noooooooooooooooooooooooooooooooooh!quote:Op woensdag 13 april 2011 22:41 schreef RockNijntje het volgende:
Oke, wát was dit voor meet?
Zag het filmpje in iemands fobo staan
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:42 schreef Pheno het volgende:
terugvindijsjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
terugvindijsjesweetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Naja, ik vind het niet zo koud, maar ik heb het dan ook altijd warmquote:
stabiel.quote:
terugvindijsjeNaise.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zijn dat echt fokkersquote:Op woensdag 13 april 2011 22:41 schreef RockNijntje het volgende:
Staat gewoon in de KSC meettopique hoorquote:Op woensdag 13 april 2011 22:41 schreef RockNijntje het volgende:
tis heul niet koudquote:
En er is niets pijnstillends/spierverslappend wat ze mag?quote:Op woensdag 13 april 2011 22:42 schreef crv het volgende:
[..]
stabiel.
Ze blijft beroerd al heeft ze wel gegeten ook vanavond
Hopenlijk morgen infuus eraf.
Vanmiddag had ze een hoofdschudtest en dat verliep "redelijk".
Maar ze blijft zich beroerd voelen en heeft daar ondertussen ook koppijn en nek en rugpijn bij gekregen van het verkrampt liggen.
Remlof drinkt veel bier.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:43 schreef charmed_angel het volgende:
Deze dan
OMG Dat heb ik ook gehoordRemlof snurkt hard
In je slaapkamer denk ik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
En rookt, dat is net zoals bij Symph volgens mij het recept voor veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel en HARD gesnurkquote:
hoezo heeft iemand het verstopt dan ?quote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:45 schreef MPG het volgende:
[..]
In je slaapkamer denk ik.ik heb sinds kort een kast in mijn slaapkamerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Hoiquote:
ik snurk altijd heel lief en zachtjes in je oorquote:Op woensdag 13 april 2011 22:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En rookt, dat is net zoals bij Symph volgens mij het recept voor veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel en HARD gesnurk![]()
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En rookt, dat is net zoals bij Symph volgens mij het recept voor veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel en HARD gesnurk![]()
tj rookt en drinkt niet, maar je hebt hem horen snurkenquote:Op woensdag 13 april 2011 22:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ze krijgt paracetamolquote:Op woensdag 13 april 2011 22:44 schreef JJH het volgende:
[..]
En er is niets pijnstillends/spierverslappend wat ze mag?
Ik moet em als ik thuis ben bekijkenquote:Op woensdag 13 april 2011 22:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik lig nog steeds in een deuk
ik was vergeten hoe erg ik me dingen aan kon trekkenquote:Op woensdag 13 april 2011 22:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Niet fijn nee
Maak van hun probleem in elk geval niet jouw probleem
Mijn zus heeft me van maandag op dinsdagnacht ook een paar keer wakker gemaakt omdat ik te hard snurkte. Normaal heb ik er niet echt veel last van.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
dat klinkt wel bekend jaquote:Op woensdag 13 april 2011 22:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik was vergeten hoe erg ik me dingen aan kon trekkenterwijl ik tegen iedereen altijd t hardste roep dat je niet verantwoordelijk bent voor andermans geluk.. Maar ik haat het zo als ik niks kan doen
Geen idee of dat het recept is, ik heb na roken en zuipen nog nooit klachten over mij gehoordquote:Op woensdag 13 april 2011 22:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Volgens _A_ slaap ik nooit.quote:
Stel je niet aan!quote:Op woensdag 13 april 2011 22:46 schreef Muck het volgende:
tj rookt en drinkt niet, maar je hebt hem horen snurken
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik snurk altijd heel lief en zachtjes in je oor
HEEL lief jaquote:Op woensdag 13 april 2011 22:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik snurk altijd heel lief en zachtjes in je oor
Symph wintquote:Op woensdag 13 april 2011 22:46 schreef Muck het volgende:
[..]
tj rookt en drinkt niet, maar je hebt hem horen snurken
Ik snap datquote:Op woensdag 13 april 2011 22:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik was vergeten hoe erg ik me dingen aan kon trekkenterwijl ik tegen iedereen altijd t hardste roep dat je niet verantwoordelijk bent voor andermans geluk.. Maar ik haat het zo als ik niks kan doen
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
HEEL lief ja![]()
[..]
Symph wint![]()
[..]
Ik snap datZo ben ik ook
Maar zorg ervoor dat het niet je humeur verpest
Ga even je zinnen verzetten of schrijf/type het van je af
En morgen weer een nieuwe dag
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:46 schreef JJH het volgende:
[..]
Mijn zus heeft me van maandag op dinsdagnacht ook een paar keer wakker gemaakt omdat ik te hard snurkte. Normaal heb ik er niet echt veel last van.
ik snurk harder dan jij denk ikquote:Op woensdag 13 april 2011 22:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Geen idee of dat het recept is, ik heb na roken en zuipen nog nooit klachten over mij gehoord!
ben nog onderweg naar huisquote:Op woensdag 13 april 2011 22:47 schreef Muck het volgende:
[..]
dat klinkt wel bekend ja
nou hup, lekker warm douchen en je bedje in joh, dan voel je je hopelijk snel beter
Eerder dat ik wakker wordt met een pittig kor kapsel of dat ie stikt in een katquote:Op woensdag 13 april 2011 22:48 schreef Muck het volgende:
[..]
ben je nooit bang dat hij een kussen inademt ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |