Muckquote:
Eerste kerst dag, 2011quote:
quote:
hondaquote:
Maakt mij niet uit, ik lust ze elke dag welquote:
Jij mag datquote:
GFquote:
Neem anders een warm bad/doesj, en ga lekker slapen, doet een mens goedquote:Op woensdag 13 april 2011 22:39 schreef littledrummergirl het volgende:
waarom het kut was op werk? Twee collega's zaten er helemaal doorheen en er kwam niks uit hun handen, dus ik heb me de pleuris gewerkt, en daarna ook nog de amateurpsych uitgehangen voor ze. Ik ben op, dood en kapot. En voel me door al die dramaverhalen nog zelf kut ook
Hoe ist nou?quote:
Poeh, dat is zwaar jaquote:Op woensdag 13 april 2011 22:39 schreef littledrummergirl het volgende:
waarom het kut was op werk? Twee collega's zaten er helemaal doorheen en er kwam niks uit hun handen, dus ik heb me de pleuris gewerkt, en daarna ook nog de amateurpsych uitgehangen voor ze. Ik ben op, dood en kapot. En voel me door al die dramaverhalen nog zelf kut ook
hoi Marijkequote:
He bah!quote:Op woensdag 13 april 2011 22:39 schreef littledrummergirl het volgende:
Succes+Plezier!quote:
hoezo nou gedver, tis toch prima weer ?quote:
Als je het zelf doet is het tenminste altijd leukquote:Op woensdag 13 april 2011 22:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Whehe, ik ben niet zwaar Christelijk ofzo
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:41 schreef crv het volgende:
[..]
hoezo nou gedver, tis toch prima weer ?
quote:
Hondjes kunnen plezier gevenquote:
Ze moet niet zeuren.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:41 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Hondjes kunnen plezier geven
en zo koud is het toch niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |