Haiquote:
Iets verkeerds gegeten misschien?quote:Op woensdag 13 april 2011 22:57 schreef RockNijntje het volgende:
Weer kotsgedoe enzo, misschien ben ik toch ziek
Volgens mij slaat haar hart wel gewoon door, ze stopt alleen iedere 10 minuten ofzo met ademen, tot ze snakkend naar adem weer lucht hapt...quote:Op woensdag 13 april 2011 22:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja dat weet ik toch niet![]()
Ik weet alleen dat snachts haar hartje vergeet te kloppen
Lekker naar bed danquote:Op woensdag 13 april 2011 22:57 schreef ScarFace- het volgende:
Ik zak weg in een slaap volgens mij..
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:59 schreef Solique het volgende:
Zo, nog werk verzet ook nog op dit uur. Moet niet gekker worden.
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:51 schreef Pheno het volgende:
Ik ga naar bed. Niet slapen volgens mijn vrouw
Ik vind het eng klinkenquote:Op woensdag 13 april 2011 22:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
Volgens mij slaat haar hart wel gewoon door, ze stopt alleen iedere 10 minuten ofzo met ademen, tot ze snakkend naar adem weer lucht hapt...
Wel van onsquote:
Beterschap voor je vrouw en sterktequote:
Neuh, was voor fok games.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Niet te veel hooi op je vork he?
slaap ze kerelquote:
Slaapapneu is een best veel voorkomend probleem hoorquote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 23:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Slaapapneu is een best veel voorkomend probleem hoorVooral mensen met overgewicht hebben er last van
Okidoquote:
Ik zeg toch niet dat ALLEEN mensen met overgewicht er last van hebben snoetje, wel goed lezen he?quote:
voor de slaapapneuquote:Op woensdag 13 april 2011 22:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt waar? Dat heb je toch helemaal niet nodig??
quote:Op woensdag 13 april 2011 23:02 schreef RockNijntje het volgende:
Ik denk dat ik te weinig heb gegetenHet was uhm gewoon vies, dus ik hoefde niets
quote:Op woensdag 13 april 2011 23:03 schreef pgrferrari het volgende:
Ik heb nog 2 kaartjes voor de AutoRai gewonnen![]()
Had het te lastig gemaakt voor de medewerkers.quote:
Wat had je gedaan dan?quote:Op woensdag 13 april 2011 23:04 schreef Solique het volgende:
[..]
Had het te lastig gemaakt voor de medewerkers.
Ik ga helemaal niet dit jaar, komt echt niet uit.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:03 schreef pgrferrari het volgende:
Ik heb nog 2 kaartjes voor de AutoRai gewonnen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |