quote:Op woensdag 13 april 2011 23:03 schreef pgrferrari het volgende:
Ik heb nog 2 kaartjes voor de AutoRai gewonnen![]()
Had het te lastig gemaakt voor de medewerkers.quote:
Wat had je gedaan dan?quote:Op woensdag 13 april 2011 23:04 schreef Solique het volgende:
[..]
Had het te lastig gemaakt voor de medewerkers.
Ik ga helemaal niet dit jaar, komt echt niet uit.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:03 schreef pgrferrari het volgende:
Marktplaatspuntnlquote:Op woensdag 13 april 2011 23:03 schreef pgrferrari het volgende:
quote:Op woensdag 13 april 2011 23:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat ALLEEN mensen met overgewicht er last van hebben snoetje, wel goed lezen he?![]()
klopt helemaalquote:Op woensdag 13 april 2011 22:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai
[..]
Iets verkeerds gegeten misschien?
[..]
Volgens mij slaat haar hart wel gewoon door, ze stopt alleen iedere 10 minuten ofzo met ademen, tot ze snakkend naar adem weer lucht hapt...
oh dat wist ik nietquote:Op woensdag 13 april 2011 23:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Slaapapneu is een best veel voorkomend probleem hoorVooral mensen met overgewicht hebben er last van
nog een keer? mazzelkontquote:Op woensdag 13 april 2011 23:03 schreef pgrferrari het volgende:
quote:
heel liefquote:Op woensdag 13 april 2011 23:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Wel van ons.
Dus doe maar, is goed voor je
Een submit ingestuurd van een game die gisternacht is uitgekomen.quote:
Dan PM jequote:Op woensdag 13 april 2011 23:05 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
heel lief
maar je hebt hier te maken met n fervente binnenvetter.... Blij gezicht opzetten en doorgaanje zal mij echt niet n hele dag chago zien, dat doe ik liever als ik alleen ben ofzo
zelfs als ik dit zo tik heb ik t gevoel dat ik onwijs de dramaqueen uithang
O, haiquote:Op woensdag 13 april 2011 23:05 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
heel lief
maar je hebt hier te maken met n fervente binnenvetter.... Blij gezicht opzetten en doorgaanje zal mij echt niet n hele dag chago zien, dat doe ik liever als ik alleen ben ofzo
dan moet ik het ook hebben.....quote:Op woensdag 13 april 2011 23:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
Slaapapneu is een best veel voorkomend probleem hoorVooral mensen met overgewicht hebben er last van
Jij bent toch zo plat als een plank manquote:
mpg kan er zelf ook wat van hoorquote:Op woensdag 13 april 2011 23:05 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
heel lief
Nu al?quote:Op woensdag 13 april 2011 23:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, opruimen en zo uitstappenLaters
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |