alleen voor nieuwe kerkschoenenquote:Op woensdag 13 april 2011 22:17 schreef Stability het volgende:
[..]
ik geloof er geen barst van...die gier geeft geen cent weg
Ja hij wil blijven, weggaan vind hij niet erg.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:13 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Wil Geer überhaupt wel blijven? Had vanmorgen het gevoel dat ie het wel gehad had
die haalt ze bij de kerkbazaar , zijn nergens te koop verderquote:
Maar zo is het toch ook.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:21 schreef Ransjih het volgende:
ja jongens, uitslag was al bekend en inderdaad, verzin een opdracht waarvan je weetdat ie geweigerd wordt, aldus karim, sharon en geer
Die zijn toch gratis? Aan de kerk geschonken door overleden mensen.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:21 schreef Stability het volgende:
[..]
die haalt ze bij de kerkbazaar , zijn nergens te koop verder
Karim heeft gelijkquote:Op woensdag 13 april 2011 22:21 schreef Urb het volgende:
HAHAHAHAHAHA Team Baas!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh men, dat was awesome.![]()
Inclusief Joanna, want die zit ook binnenquote:Op woensdag 13 april 2011 22:21 schreef Urb het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
oh ja, vergeten , sorryquote:Op woensdag 13 april 2011 22:22 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Die zijn toch gratis? Aan de kerk geschonken door overleden mensen.
Wat is er gezegd? Kan niet kijkenquote:Op woensdag 13 april 2011 22:21 schreef Urb het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
andere stream is interesanterquote:Op woensdag 13 april 2011 22:22 schreef Injetta het volgende:
bla bla bla ik ik ik ik.... gaap.... bla bla ik ik bla ik... gaaaaaaaaaaaaaap . ik en ik.... gaaaaaaaaaaaap.... ik bla Alex.. ik ik.. gaaaaaaap, gaaaaaaaap, ik ik gaap...
Ra ra ra... wie is hier aan het 'woord'?
Volgens mij niet.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:22 schreef willllll het volgende:
weet het blauwe team al dat het roze team laura heeft gespaard??
Volgens mij nog niet. Ben ik eigenlijk ook op aan het wachten.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:22 schreef willllll het volgende:
Luie Laura of coursequote:Op woensdag 13 april 2011 22:22 schreef Injetta het volgende:
bla bla bla ik ik ik ik.... gaap.... bla bla ik ik bla ik... gaaaaaaaaaaaaaap . ik en ik.... gaaaaaaaaaaaap.... ik bla Alex.. ik ik.. gaaaaaaap, gaaaaaaaap, ik ik gaap...
Dat Alex kun je wel weg laten. Denk dat het over Laura gaat en die is Alex finaal vergetenquote:Op woensdag 13 april 2011 22:22 schreef Injetta het volgende:
schop hem er uit !!! lange aanloop en dan je beste lowkick uitdelen....dan kan je weer kijken:)quote:Op woensdag 13 april 2011 22:23 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Wat is er gezegd? Kan niet kijkenMOET voetbal kijken
ik ben niet van plan omop mo te stemmen omdat zij geld nodg zou hebbenquote:Op woensdag 13 april 2011 22:23 schreef akveor het volgende:
Leuke TT![]()
Waarom mensen eigenlijk stemmen voor iemand die al poen genoeg heeft blijf ik ook vreemd vinden. Klinkt als water naar de zee dragen.
Geer liet het net doorschemeren aan Karim en die leek het te snappen, hij zei " Nou dan weet ik zeker dat jullie blijven"quote:Op woensdag 13 april 2011 22:22 schreef willllll het volgende:
Heeft er dan toch ook 3 maanden gezeten, net als die zonder geldquote:Op woensdag 13 april 2011 22:23 schreef akveor het volgende:
Leuke TT![]()
Waarom mensen eigenlijk stemmen voor iemand die al poen genoeg heeft blijf ik ook vreemd vinden. Klinkt als water naar de zee dragen.
Karimquote:Op woensdag 13 april 2011 22:23 schreef chufi het volgende:
Karim zegt nog even hoe het is ... Er zijn mensen die leuk zijn praten en dingen doen... Anderen liggen de hele dag op hun NEST ....
@ Wazigewijfke, dit ongeveer maar de manier waarop ze de stelletjes belachelijk maken was echt meesterlijk.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:23 schreef chufi het volgende:
Karim zegt nog even hoe het is ... Er zijn mensen die leuk zijn praten en dingen doen... Anderen liggen de hele dag op hun NEST ....
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:24 schreef Stability het volgende:
[..]
schop hem er uit !!! lange aanloop en dan je beste lowkick uitdelen....dan kan je weer kijken:)
stabbie helpt je wel hoor
Ik kijk via UPC..... en daar is meestal Joanna op of de meest saaie club....quote:
Gaat niet alleen om geld maar ook om wie het verdient om te winnen mss geeft tie het geld wel weg?quote:Op woensdag 13 april 2011 22:24 schreef Ransjih het volgende:
[..]
ik ben niet van plan omop mo te stemmen omdat zij geld nodg zou hebben
lucht op hč?quote:Op woensdag 13 april 2011 22:25 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]Kan niet, 2 meter langer dan mij en 20 kilo zwaarder. Kan ik nog zo hard schoppen, komt met de beste wil van de wereld geen beweging in
Kutmannen ook altijd met hun kutvoetbal
maakt niet uit hoe lang of sterk hij is !!! al je energie erop en een goeie techniek vloeren hem !quote:Op woensdag 13 april 2011 22:25 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]Kan niet, 2 meter langer dan mij en 20 kilo zwaarder. Kan ik nog zo hard schoppen, komt met de beste wil van de wereld geen beweging in
Kutmannen ook altijd met hun kutvoetbal
Nee, er is gisteren een soort van naar Laura over gehint, ze voelde een soort van een spanning toen de Screamers werden genomineerd en had het gevoel dat ze haar niet meer aardig vonden enzo, toen zei Jo je moest eens weten...quote:Op woensdag 13 april 2011 22:22 schreef willllll het volgende:
Zeker!quote:Op woensdag 13 april 2011 22:27 schreef Candyfreak het volgende:
Gerard, Sharon en Karim hebben zo gelijk nu over de kleffende stelletjes![]()
![]()
Die missie is toch mislukt. Mag je er dan ook niet over praten?quote:Op woensdag 13 april 2011 22:27 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Nee, er is gisteren een soort van naar Laura over gehint, ze voelde een soort van een spanning toen de Screamers werden genomineerd en had het gevoel dat ze haar niet meer aardig vonden enzo, toen zei Jo je moest eens weten...
waarom gaan ze daar niet op door dan??quote:Op woensdag 13 april 2011 22:27 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Nee, er is gisteren een soort van naar Laura over gehint, ze voelde een soort van een spanning toen de Screamers werden genomineerd en had het gevoel dat ze haar niet meer aardig vonden enzo, toen zei Jo je moest eens weten...
Zeker weten. Maar ja, helaas hebben ze liever een lovestory bij de redactie.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:27 schreef Candyfreak het volgende:
Gerard, Sharon en Karim hebben zo gelijk nu over de kleffende stelletjes![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:28 schreef Wazigwijfke het volgende:
Nog 5 minuten dan kan ik ook streams kijken
Terror Geerquote:Op woensdag 13 april 2011 22:28 schreef knagsje het volgende:
als geer wint geeft ie het geld an een goed doel en wil daar in sst niet over praten...
Nee ze mogen nooit over een missie praten ook niet als die is mislukt (wordt niet altijd even goed aan deze regel gehouden)quote:Op woensdag 13 april 2011 22:27 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Die missie is toch mislukt. Mag je er dan ook niet over praten?
Omdat ze weten dat ze er niet over mogen praten en toch geen antwoord gaan gevenquote:Op woensdag 13 april 2011 22:27 schreef willllll het volgende:
[..]
waarom gaan ze daar niet op door dan??
zet m op 1 dan hčquote:Op woensdag 13 april 2011 22:28 schreef Wazigwijfke het volgende:
Nog 5 minuten dan kan ik ook streams kijken
En aan de mensen die hij het gunt zals een Sharon om terug te kunnen naar het eilandquote:Op woensdag 13 april 2011 22:28 schreef knagsje het volgende:
als geer wint geeft ie het geld an een goed doel en wil daar in sst niet over praten...
Die poen boeit mij weinig en Gerard vast ook niet. Volgens mij liet Fenneke al doorschemeren dat hij wellicht het geld zou delen met z'n maatjes en/of goeie doelen ( iets met dieren )quote:Op woensdag 13 april 2011 22:23 schreef akveor het volgende:
Leuke TT![]()
En volgens Fenneke aan zijn maatjesquote:Op woensdag 13 april 2011 22:28 schreef knagsje het volgende:
Hoe weet jij dat? Ben je soms de tuinman van Gerard?quote:Op woensdag 13 april 2011 22:28 schreef knagsje het volgende:
Welke waarzegmiep? Net zo een als paul de octopus?quote:Op woensdag 13 april 2011 22:29 schreef Stability het volgende:
<<<<<<<<<<----- neemt weer een aanloop ..... rent naar Wazigwijfke's man die voetbal moet kijken, jumpt er bovenop en geeft hem een lowkick onder zn kin ..............zucht....
ontopic weer...... gerard zou winnen volgens die waarzegmiep......en dat gaat ie ook doen !
hij heeft haar al een ticket beloofdquote:Op woensdag 13 april 2011 22:29 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
En aan de mensen die hij het gunt zals een Sharon om terug te kunnen naar het eiland
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:29 schreef Chanel5 het volgende:
Karim gunt dus Geer of Sharon zijn geheim
Ja, dat is niet zo gek. Zij en Laura (maar die wil niet delen) zijn de enige die er nog echt mee bezig zijn. De stelletjes zijn alleen met elkaar bezig.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:29 schreef Chanel5 het volgende:
alweer? een uur geleden ook alquote:Op woensdag 13 april 2011 22:30 schreef Mita het volgende:
In de slangenkuil zijn ze weer over scheten laten aan het praten
En terecht omdat hun het meeste ervoor doen.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:29 schreef Chanel5 het volgende:
hij zou een groot feest gevenquote:Op woensdag 13 april 2011 22:30 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
En volgens Fenneke aan zijn maatjes
+1 !quote:Op woensdag 13 april 2011 22:29 schreef Urb het volgende:
[..]
Die poen boeit mij weinig en Gerard vast ook niet. Volgens mij liet Fenneke al doorschemeren dat hij wellicht het geld zou delen met z'n maatjes en/of goeie doelen ( iets met dieren )
Ik vind het vooral geweldig dat deze 3 totaal niet bezig zijn met wat de kijker van ze vind en gewoon lekker hun eigen ding doen zonder gebekstek en nog lijken te genieten ook.![]()
Hoewel Sharon me de laatste tijd een beetje tegenvalt door slechte invloed van Joanna. Veel fluisteren samen en overdreven doen.
Idd vandaar mijn twijfels over Sharon maar in deze setting past ze dan weer goed. Tjaquote:Op woensdag 13 april 2011 22:29 schreef Urb het volgende:
[..]
Die poen boeit mij weinig en Gerard vast ook niet. Volgens mij liet Fenneke al doorschemeren dat hij wellicht het geld zou delen met z'n maatjes en/of goeie doelen ( iets met dieren )
Ik vind het vooral geweldig dat deze 3 totaal niet bezig zijn met wat de kijker van ze vind en gewoon lekker hun eigen ding doen zonder gebekstek en nog lijken te genieten ook.![]()
Hoewel Sharon me de laatste tijd een beetje tegenvalt door slechte invloed van Joanna. Veel fluisteren samen en overdreven doen.
Geer weet het inmiddels, gisteren noemde hij het en knipoogde Karim schijnt (niet zelf gezien) Sher heeft het ook al eens benoemdquote:Op woensdag 13 april 2011 22:29 schreef Chanel5 het volgende:
had je op moeten letten he, dat heeft ie namelijk vanavond nog gezegd...quote:Op woensdag 13 april 2011 22:30 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? Ben je soms de tuinman van Gerard?
die waarzegmiep in de uitzending van vanavond..quote:Op woensdag 13 april 2011 22:30 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Welke waarzegmiep? Net zo een als paul de octopus?
Manlief ligt al te pitten, het gaat om grote zoon, en hij is best lief.......Soms
quote:
Vraag me af in hoeverre dit te maken heeft met het feit dat hij niet wil blijven ten koste van Sharon..quote:Op woensdag 13 april 2011 22:33 schreef Noelle06 het volgende:
Gerard is wel onzeker over morgen volgens mij zo aan zijn blik te zien die hij soms trekt.
Ja die heeft gisteren een knak gekregen om dat die wildcard niet hadquote:Op woensdag 13 april 2011 22:33 schreef Noelle06 het volgende:
Gerard is wel onzeker over morgen volgens mij zo aan zijn blik te zien die hij soms trekt.
Ook dat speelt nu mee denk ik.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:34 schreef Urb het volgende:
[..]
Vraag me af in hoeverre dit te maken heeft met het feit dat hij niet wil blijven ten koste van Sharon..
beterschap en slaap ze he..quote:Op woensdag 13 april 2011 22:34 schreef Chanel5 het volgende:
Oke een SL, ik heb last van een opkomende verkoudheid, hele Hersft en Winter geen last van gehad...
Trussels allemaal!
Dat is niet zijn verhaal net. Hij zegt dat hij ziet dat andere genomineerden de neiging hebben om zich wat opvallender te gedragen, omdat ze zo hopen om extra stemmen, hij heeft eerder de neiging om zich terug te trekken.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:34 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Ja die heeft gisteren een knak gekregen om dat die wildcard niet had
vast nietquote:Op woensdag 13 april 2011 22:35 schreef mevrouwdebok het volgende:
hoop dat ze wel wat chips voor geer en karim bewaren
beterschap en slaap zachtquote:Op woensdag 13 april 2011 22:34 schreef Chanel5 het volgende:
Oke een SL, ik heb last van een opkomende verkoudheid, hele Hersft en Winter geen last van gehad...
Trussels allemaal!
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:35 schreef willllll het volgende:
laura zegt weet ik veel ik heb het script niet gelezen
trustequote:Op woensdag 13 april 2011 22:34 schreef Chanel5 het volgende:
Trussels allemaal!
Gerard hoeft nergens bang voor te zijn.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:34 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Ja die heeft gisteren een knak gekregen om dat die wildcard niet had
Zandbak voor ongezellige mensenquote:Op woensdag 13 april 2011 22:35 schreef NenaLois het volgende:
Goeieavond allemaal,
Ik moet zeggen dat ik het niet leuk vind als ze op die ronde bank buiten allemaal onder een deken zitten. Niet leuk om naar te kijken!!
Doet me een beetje aan een pyjamaparty denken.
Vinden nog meer mensen dit?
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:29 schreef Urb het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:34 schreef Day het volgende:
SL op Gerard en Karim die het over het stemmen hebben en hoe je je als bewoner moet gedragen.
Lekker friemelen onder de dekens in lovestory 2011.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:35 schreef NenaLois het volgende:
Goeieavond allemaal,
Ik moet zeggen dat ik het niet leuk vind als ze op die ronde bank buiten allemaal onder een deken zitten. Niet leuk om naar te kijken!!
Doet me een beetje aan een pyjamaparty denken.
Vinden nog meer mensen dit?
Serieus? ( Ik zat net wat te snacken)quote:Op woensdag 13 april 2011 22:35 schreef Niki.P het volgende:
Opdracht voor de genomineerde ben benieuwd...
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:36 schreef Niki.P het volgende:
Hoorde jullie ook de stem iets tegen Sharon zeggen??
Ze werden naar de kamer geroepen...quote:Op woensdag 13 april 2011 22:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Serieus? ( Ik zat net wat te snacken)
Neequote:Op woensdag 13 april 2011 22:36 schreef Niki.P het volgende:
Hoorde jullie ook de stem iets tegen Sharon zeggen??
Ja, niet echt geweldig om te zien hequote:Op woensdag 13 april 2011 22:37 schreef Pearlbitch het volgende:
Het valt mij op dat Sharon zich de laatste week wel heel erg inlikt bij alle partijen..
zouden ze toch niet meer doenquote:Op woensdag 13 april 2011 22:37 schreef Wazigwijfke het volgende:
Hebben Maik en Mo alweer liggen ketsen? Of gaat dat vannacht gebeuren? Moet weer iedereen de slaapkamer verlaten?
Je moet natuurlijk niet alles geloven wat ie zegt hč, hij is erg geslepen namelijkquote:Op woensdag 13 april 2011 22:35 schreef Day het volgende:
[..]
Dat is niet zijn verhaal net. Hij zegt dat hij ziet dat andere genomineerden de neiging hebben om zich wat opvallender te gedragen, omdat ze zo hopen om extra stemmen, hij heeft eerder de neiging om zich terug te trekken.
Maar ik denk wel dat hij precies doorheeft wat er speelt, dat wel.
Ik snap het verband niet?quote:
Ik hoorde de stem zeggen Sharon en toen nog iets maar had ook het geluid van 3 aan dus hoorde het niet helemaal...quote:
Ging er volgens mij vooral over dat anderen zich ineens anders gaan gedragen maar Gerard gewoon zichzelf blijft en die SL komt vrees ik vooral door KvdW en omdat Joanna tegelijkertijd niet uit beeld weg mag.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:34 schreef Day het volgende:
SL op Gerard en Karim die het over het stemmen hebben en hoe je je als bewoner moet gedragen.
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:37 schreef NenaLois het volgende:
[..]
Ja, niet echt geweldig om te zien he
Mo ziet die hele rotzooi niet. Ze slaapt toch bij Maik in bed.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:39 schreef Stability het volgende:
ik hoop dat ze allemaal naar de vrouwenslaapkamer moeten....haha dan word het bonje
rotzooi op mo's bed enzo....
Heeft Jo opgeruimdquote:Op woensdag 13 april 2011 22:39 schreef Stability het volgende:
ik hoop dat ze allemaal naar de vrouwenslaapkamer moeten....haha dan word het bonje
rotzooi op mo's bed enzo....
haha ze kijkt er dwars doorheen of gooit het hele zooitje gewoon weer op de grondquote:Op woensdag 13 april 2011 22:39 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Mo ziet die hele rotzooi niet. Ze slaapt toch bij Maik in bed.
gezelligquote:Op woensdag 13 april 2011 22:40 schreef berna1981 het volgende:
jullie gaan zo snel... maar zal het proberen
van mij mag maik gaan , en dan hoop ik dat monique er achteraan gaat ..quote:
Ja, had dat later pas door.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:39 schreef Urb het volgende:
[..]
Ging er volgens mij vooral over dat anderen zich ineens anders gaan gedragen maar Gerard gewoon zichzelf blijft en die SL komt vrees ik vooral door KvdW en omdat Joanna tegelijkertijd niet uit beeld weg mag.
Berna uit Eindhoven?quote:Op woensdag 13 april 2011 22:40 schreef berna1981 het volgende:
Mo die op hygiëne let.. Das nieuwquote:Op woensdag 13 april 2011 22:40 schreef Stability het volgende:
[..]
haha ze kijkt er dwars doorheen of gooit het hele zooitje gewoon weer op de grond
welnee, gewoon van je af blaten, went snel hoor, welkom trouwensquote:Op woensdag 13 april 2011 22:40 schreef berna1981 het volgende:
Hoop ik ook win win situatiequote:Op woensdag 13 april 2011 22:41 schreef Miss-L het volgende:
[..]
van mij mag maik gaan , en dan hoop ik dat monique er achteraan gaat ..
Eerst Maik. Ik word gek van die lovestory'squote:
Maik mag de volgende keer, eerst mw. grootsmoel.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Eerst Maik. Ik word gek van die lovestory's
Dubbel mee eens!quote:Op woensdag 13 april 2011 22:41 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Mee eens. En ik hoop ook dat mo dan gaat.
gewoon doen!quote:Op woensdag 13 april 2011 22:41 schreef berna1981 het volgende:
haha nee ik weet het maar vaak wordt er al gepost wat ik op dat moment ook denk..wel erg grappig
en door dit forum is het programma nog een beetje te pruimen
zo is dat en als er 8 x SL staat kan de 9 de er ook wel bijquote:Op woensdag 13 april 2011 22:41 schreef berna1981 het volgende:
haha nee ik weet het maar vaak wordt er al gepost wat ik op dat moment ook denk..wel erg grappig
die hebben de meeste ideeen tenminste gerard en sharonquote:Op woensdag 13 april 2011 22:42 schreef Urb het volgende:
De genomineerden moeten een toneelstukje opvoeren.
Zet Maik neer als boom en dan doen Geer een Sgeer de rest wel .... 10 min en ze zijn terugquote:Op woensdag 13 april 2011 22:42 schreef Urb het volgende:
De genomineerden moeten een toneelstukje opvoeren.
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:41 schreef berna1981 het volgende:
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:43 schreef waxmask het volgende:
Ow neeee gaan jullie weer lastig gevallen worden door die vetklep met haar beoogde doelen.....
bonte avondquote:Op woensdag 13 april 2011 22:43 schreef Stability het volgende:
omg weer zo'n dom toneelstukje...kunnen ze nou niets origineels verzinnen?
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Zet Maik neer als boom en dan doen Geer een Sher de rest wel .... 10 min en ze zijn terug
haha!quote:Op woensdag 13 april 2011 22:44 schreef Candyfreak het volgende:
Bij Maik komt bij het toneelstuk alleen maar uuhhh uit.
hoe kinderachtig kun je iets maken/verzinnenquote:Op woensdag 13 april 2011 22:44 schreef Stability het volgende:
neeeeeeeeeee.....sharon moet schrikken en schreeuwen...............
waar kijken we in godsnaam naar?!quote:Op woensdag 13 april 2011 22:45 schreef Miss-L het volgende:
[..]
hoe kinderachtig kun je iets maken/verzinnen
Dus een boom een keukentafel of een boksbal voor mn part.. Kop houen en accepterenquote:Op woensdag 13 april 2011 22:44 schreef Candyfreak het volgende:
Bij Maik komt bij het toneelstuk alleen maar uuhhh uit.
juistquote:Op woensdag 13 april 2011 22:45 schreef Stability het volgende:
[..]
waar kijken we in godsnaam naar?!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:46 schreef Ransjih het volgende:
denk dak het filmpje van flash maar afwacht
Ik kijk naar mensen die iets schrijven terwijl ze kijken naar mensen die heel de dag geen ruk doen....quote:Op woensdag 13 april 2011 22:45 schreef Stability het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ja ik ook...............stom he?quote:Op woensdag 13 april 2011 22:47 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik kijk naar mensen die iets schrijven terwijl ze kijken naar mensen die heel de dag geen ruk doen....
Misschien was het een idee van juf Laura.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:45 schreef Stability het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Denk dat je je daarin vet vergistquote:Op woensdag 13 april 2011 22:47 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik kijk naar mensen die iets schrijven terwijl ze kijken naar mensen die heel de dag geen ruk doen....
die zijn niet ceatief behalve karim danquote:Op woensdag 13 april 2011 22:46 schreef Sonera het volgende:
wel raar.. we word toch altijd juist iets gedaan voor de genomineerden
dat is waar... dadelijk worden ze moequote:Op woensdag 13 april 2011 22:48 schreef willllll het volgende:
[..]
die zijn niet ceatief behalve karim dan
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:48 schreef IGotNoName het volgende:
wat een kut opdracht weer zzzzzz, ik ga ff wat anders doen
nou ik zie ze echt niks doen hoor, jij wel dan?quote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:49 schreef waxmask het volgende:
[..]
Tja...ik kan me weer opmaken voor een BJ van mijn wederhelft....
Ik las het verkeers en mezelf al gecorrigeerd...quote:Op woensdag 13 april 2011 22:49 schreef Stability het volgende:
[..]
nou ik zie ze echt niks doen hoor, jij wel dan?
je bent 8?quote:Op woensdag 13 april 2011 22:50 schreef Sonera het volgende:
snap niet dat jullie dit niks vinden ik lig hier plat om geer hoe die het brengt
haha ik dacht al ....quote:Op woensdag 13 april 2011 22:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik las het verkeers en mezelf al gecorrigeerd...
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:50 schreef Day het volgende:
Maik heeft een interview met de privé gehad toen hij op zolder zat?
Maik het Redrum kindje dan? Maar Sharon is veeeeeels te dik voor een anorexia Sissy Spacekquote:Op woensdag 13 april 2011 22:50 schreef md89 het volgende:
Waarom doen ze niet die scene uit the Shining.. Gerard zou een goede Jack zijn.
hahah trustenquote:Op woensdag 13 april 2011 22:51 schreef mazaru het volgende:
Ohhhhh spannend!! Een toneelstukje!!
GEWELDIG!!! FORMIDABEL!!! FAKKING VET!!!! DAT WIL IK ECHT NIET MISSEN!!
zo, even enthousiast gedaan. Ik ga naar mijn bedje toe![]()
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:51 schreef mazaru het volgende:
Nee 23 maar geniet van enthousiaste mensen.. is een verademing na de gehele dag een Mo en Maik liggend in beeldquote:
Trusten mazaruquote:Op woensdag 13 april 2011 22:51 schreef mazaru het volgende:
Weltrustenquote:Op woensdag 13 april 2011 22:51 schreef mazaru het volgende:
ja dat si waar, gelukkig is maik morgen wegquote:Op woensdag 13 april 2011 22:51 schreef Sonera het volgende:
[..]
Nee 23 maar geniet van enthousiaste mensen.. is een verademing na de gehele dag een Mo en Maik liggend in beeld
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:51 schreef waxmask het volgende:
[..]
Maik het Redrum kindje dan? Maar Sharon is veeeeeels te dik voor een anorexia Sissy Spacek
lets hope so , als ze tenmiste niet met de stemmen gaan klooienquote:Op woensdag 13 april 2011 22:52 schreef Darklight het volgende:
[..]
ja dat si waar, gelukkig is maik morgen weg
En dadelijk natuurlijk genieten van Mo die er vast weer wat achter gaat zoeken dat Shar en Maik een verliefd stel nadoenquote:Op woensdag 13 april 2011 22:52 schreef Darklight het volgende:
[..]
ja dat si waar, gelukkig is maik morgen weg
quote:Horrorfilm
13 april om 22.49
De genomineerde bewoners maken een plan.
Gerard, Maik en Sharon worden naar de Kamer van de Waarheid geroepen. Zodra het drietal weer naar buiten komt zegt Maik tegen de andere bewoners: Wij gaan even naar de slaapkamer, jullie mogen niet binnenkomen. Als ze op de slaapkamer zitten, bespreken ze bloederige scčnes die ze na willen spelen. Over één ding zijn ze het eens, Sharon moet het slachtoffer spelen omdat ze zo hard kan schreeuwen. Gerard wil aan de slag met een denkbeeldig mes en zakjes vol ketchup die als bloed kunnen dienen en Maik wil een panty over zijn hoofd. Wat de drie precies gaan doen is nog niet bekend, maar het is duidelijk dat het bloederig moet worden.
als ik jouw naam zie , lees ik altijd "tasjesroof" hoe kan dat nou ?? hahahaquote:Op woensdag 13 april 2011 22:52 schreef taxisjoof het volgende:
goede avond fokkers zo de tv en streams weer thuis gelaten nu de nachtdienst jullie verslagen maar weer lezen ;w
haha een erg goede opmerking...quote:
Dat vertelde Mo net in 'gedekte termen' (ze spelde het gewoon, waarschijnlijk denkt ze dat zij de enige is die kan spellen). Ze hadden het over de buitenwereld en de media.quote:
maar ik doe vanalles achter de computer, photoshoppen, internettten. , cossen, streamen, en ja.....tussendoor continue het huishouden wat er gedaan meot worden, en eten koken en alles wat erbij hoort....multytasken...ik zit echt niet de hele dag op mn kont hoorquote:Op woensdag 13 april 2011 22:54 schreef waterkant het volgende:
[..]
haha een erg goede opmerking...
toen ik hier mee ging lezen las ik alleen maar opmerkingen over Laura (slapen, gapen) flaporen, kerkschoenen enz.. en dat bepaalde bewoners niets toevoegen.... en ondertussen realiseerde ik me dat mensen die hier zitten, alleen maar achter de comp. zitten en ook eigenlijk verder niets doen...
was dubbel....
Ik ben dus ook zo! haha
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:55 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Ben ik niet van je gewend deze kwaliteit foto's Mark, kan ie er nog af? ;-)
Ja, heb het gehoordquote:Op woensdag 13 april 2011 22:55 schreef Sonera het volgende:
iemand nog Shar tegen Maik horen zeggen:heerlijk dat je Mo heb verlaten.. en Maik gelijk nee nee dat ga ik niet zeggen!
sta jij achter je pc danquote:Op woensdag 13 april 2011 22:55 schreef Stability het volgende:
[..]
maar ik doe vanalles achter de computer, photoshoppen, internettten. , cossen, streamen, en ja.....tussendoor continue het huishouden wat er gedaan meot worden, en eten koken en alles wat erbij hoort....multytasken...ik zit echt niet de hele dag op mn kont hoor
Heeft ze een ijsverslaving?quote:Op woensdag 13 april 2011 22:49 schreef waxmask het volgende:
[..]
Tja...ik kan me weer opmaken voor een BJ van mijn wederhelft....
net toen ze aan het 'repeteren'waren ze spelen een verliefd stelletje.. en shar vond dit een mooie tekst...ik ook trouwensquote:
yepquote:Op woensdag 13 april 2011 22:59 schreef Niki.P het volgende:
Jo wil volgens mij nu ook vertellen over de missie die de Screamers heeft gehad (Laura ontvoeren)
Ja ze heeft zwaar moeite om d'r muil te houden.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:59 schreef Niki.P het volgende:
Jo wil volgens mij nu ook vertellen over de missie die de Screamers heeft gehad (Laura ontvoeren)
Verbaast me echt hoe goed ze tot nu toe in heeft weten te houden alleen echt hele kleine hints...quote:Op woensdag 13 april 2011 22:59 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja ze heeft zwaar moeite om d'r muil te houden.![]()
Ohh nu net... Ja toen hoorde ik alleen maar een stelende Geeritquote:Op woensdag 13 april 2011 22:57 schreef Sonera het volgende:
[..]
net toen ze aan het 'repeteren'waren ze spelen een verliefd stelletje.. en shar vond dit een mooie tekst...ik ook trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |