joh, gewoon voedselkleurstof halenquote:Op woensdag 13 april 2011 22:19 schreef DeZwabber het volgende:
ik denk dat de goudvissen het niet op prijs stellen als ik het ga proberen
Op je voorhoofd? Het zal je prachtig staanquote:Op woensdag 13 april 2011 22:19 schreef Ynske het volgende:
Lol
[ afbeelding ]
nu nog hopen dat de afdrukken morgen ook mooi zijn
op mn shirtquote:Op woensdag 13 april 2011 22:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Op je voorhoofd? Het zal je prachtig staan
Hij lijkt wel onscherp of zoquote:Op woensdag 13 april 2011 22:19 schreef Ynske het volgende:
Lol
[ afbeelding ]
nu nog hopen dat de afdrukken morgen ook mooi zijn
dat komt door de beweging die erin zitquote:
Yups, dat snap ik. Zou ie niet mooier zijn als er net iets minder beweging in zit?quote:
Nog steeds niet echt.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:10 schreef Oognip het volgende:
[..]
En geeft die gedachte je rust of juist niet?
neequote:Op woensdag 13 april 2011 22:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
is 0.8 seconde sluitertijd niet een beetje veel?
oh okequote:Op woensdag 13 april 2011 22:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee
anders kreeg je de wolken niet mooi erin
wat voor glijmatje?quote:Op woensdag 13 april 2011 22:33 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik vind het mooie foto's yns
Ik ga vannacht opnieuw proberen te slapen met dat glij matje in bed. Is het wederom geen succes dan berg ik het weer op
dan zou ik naar de action of hema gaan voor een waterbestendige matrashoes die niet verplaats en niet kraaktquote:
Hoeveel weken ben je nu precies?quote:Op woensdag 13 april 2011 22:45 schreef ferrari_rood het volgende:
Om beter te kunnen draaien in bed. Wat dan minder zeer moet doen in mijn bekken.
Nou ik kreeg het gisteren al voor elkaar om er met mijn arm verstrikt in te raken en er naast te gaan liggen. En als het draaien nu geen zeer meer deed zou ik het er graag voor over hebben.
Die hebben ik dus van een vriendin maar wij hebben natuurlijk een afwijkende bedmaat. Maar ik ben heul nog geen 36wk dus nog niet nodigquote:Op woensdag 13 april 2011 22:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan zou ik naar de action of hema gaan voor een waterbestendige matrashoes die niet verplaats en niet kraakt
Levensvatbaar dus in principequote:
Nee, morgen een week overtijd en naar het zkh voor CTG en controle door de gynquote:
Gordon from Melmacquote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:49 schreef Greys het volgende:
Elies, wat denk je, loop ik hier tegen een generatiekloofje aan door over Alf te beginnen?![]()
Mijn poes
idd, maar blauw en groen lijkt teveel op elkaar, andere kleur heb ik nu niet hier, en eerst spuitjes bemachtigenquote:Op woensdag 13 april 2011 23:32 schreef DeZwabber het volgende:
misschien is het ook wel tof om twee druppels met een verschillende kleur te laten vallen
wel enorm leuk![]()
Die is cool!!quote:Op woensdag 13 april 2011 23:30 schreef Ynske het volgende:
en nog eentje om t af te leren
[ afbeelding ]
Deze is erg mooi Yns!quote:Op woensdag 13 april 2011 23:30 schreef Ynske het volgende:
en nog eentje om t af te leren
[ afbeelding ]
Trusten Qtje! Slaap lekker.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:50 schreef Qwea het volgende:
Nu staat Mike achter me en moet ik naar bed![]()
Trusten allemaal
ja he, gaat morgen in een passepartoutjequote:
Druppeltje bloed?quote:Op woensdag 13 april 2011 23:34 schreef Ynske het volgende:
[..]
idd, maar blauw en groen lijkt teveel op elkaar, andere kleur heb ik nu niet hier, en eerst spuitjes bemachtigen
Wie is er jarig?quote:
ons Zwabberkequote:Op donderdag 14 april 2011 00:18 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Druppeltje bloed?![]()
[..]
Wie is er jarig?![]()
![]()
Zwabber gefeliciteerd
![]()
![]()
Deze dan maar?quote:Op donderdag 14 april 2011 00:18 schreef DeZwabber het volgende:
leuk die taart, doet me er aan denken dat ik een vriendin van me expliciet heb moeten vermelden geen mannelijke stripper te huren
Dank je welquote:Op donderdag 14 april 2011 07:19 schreef indaha het volgende:
Rewimo sterkte in het ziekenhuis en hopelijk baat de spuit
Heeeeeey, ben jij jarig vandaag?quote:
Een paar uur maar dat zou jammer zijnquote:Op donderdag 14 april 2011 10:39 schreef Rewimo het volgende:
Hallo, ik ben er al weer
Weet je hoe raar het is om na 1,5 jaar ineens even te kunnen lopen zonder pijn? Ik was het gewoon vergeten, hoe dat voelt. Jammer dat het maar een paar uur duurt
Ze hebben een pijnstiller ingespoten (vandaar dat ik nu kan lopen) maar die werkt maar 2 of 3 uur. Daarna kan ik juist meer pijn krijgen vanwege het prikken zelf. En als ik denk aan de vorige prik (in mijn slijmbeurs) zal dat ook wel gebeuren. Verder hebben ze een ontstekingsremmer ingespoten en die is voor de lange termijn. Of ik daar iets van ga merken is afwachten.quote:Op donderdag 14 april 2011 10:51 schreef indaha het volgende:
Een paar uur maar dat zou jammer zijn, je hoopte ermee op vakantie te kunnen toch?
Maar betekent dit nu dat ze weten waar de pijn vandaan komt als deze spuit werkt?
Ehm, je verwacht toch niet dat je na twee weken op je luie reet zitten gewoon opstaat en wegloopt zonder dat je voet "HO!" zegt?quote:Op donderdag 14 april 2011 11:13 schreef Qwea het volgende:
Kut rewimo dat je weer moet afwachten![]()
Zwabberrrrr! Gefeliciteeeeerd.
Pff ik ben bang om op mijn voet te lopen. Doet pijn.... gisteren vette kramp in mijn voet / been. Ik valium erin.... doet niks meerik ben imuun
Hardlopen heb ik nog nooit gekund, daar ben ik niet op gebouwdquote:Op donderdag 14 april 2011 11:14 schreef Oognip het volgende:
Weer afwachten dus, Rewimo. Ga je deze 2/3 uur dat je pijnvrij kunt lopen, nog een stukje hardlopen of zo?Zal wel lang geleden zijn dat je dat gekund hebt.
Ik hoop dat de ontstekingsremmer werkt!
Geniet er vanquote:Op donderdag 14 april 2011 11:17 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hardlopen heb ik nog nooit gekund, daar ben ik niet op gebouwdMaar het is wel fijn om door het huis te lopen zonder door mijn been te zakken, en iets te dragen zonder pijn.
Ik liep het ziekenhuis uit met mijn krukken in mijn ene hand en mijn rugzak in de andere!
Fijn toch een extraatje voor je vakantiequote:Op donderdag 14 april 2011 11:34 schreef Rewimo het volgende:
Ik kijk net even bij mijn saldo van Intomart, moest ongeveer een tientje zijn. Staat inderdaad ongeveer een tientje, plus 250 euroDrie keer gekeken, maar het staat er echt. Heb ik blijkbaar gewonnen in de loterij
Is Rossi ziekquote:Op donderdag 14 april 2011 12:04 schreef ferrari_rood het volgende:
Zwabber van harte gefeliciteerd
Rewimo ik ga duimen dat de spuit helpt
Ing balen van je zusje zeg hopelijk komt haar kindje snel
Ik ben naar de fysio geweest met de fiets want bewegen is gezond ik was wel blij dat ze daar ook wc's hebben. Vanmiddag met Rossi naar de DA en vanavond nog bijles geven.
O gelukkig niets ernstigs, alhoewel jeuk natuurlijk niet fijn is.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:14 schreef ferrari_rood het volgende:
Hij heeft idd last van jeuk. Ik heb het idee dat hij ook echt jeuk heeft en niet krabt omdat hij zijn zin niet krijgt.
Wanneer hij krabt als hij zijn zin niet krijgt kun je hem afleiden. Als ik hem nu afleidt loopt hij een meter weg en gaat weer krabben.
En nu heeft hij natuurlijk al een dag niet meer gekrabt en ligt heerlijk te pitten maar ik ga toch maar even
Och staat goedquote:Op donderdag 14 april 2011 13:46 schreef _Multiply86_ het volgende:
Kijk Rewimo, je halsbandje![]()
[ afbeelding ]
Dat zijn leuke nieuwtjesquote:Op donderdag 14 april 2011 11:34 schreef Rewimo het volgende:
Ik kijk net even bij mijn saldo van Intomart, moest ongeveer een tientje zijn. Staat inderdaad ongeveer een tientje, plus 250 euroDrie keer gekeken, maar het staat er echt. Heb ik blijkbaar gewonnen in de loterij
Jeuk kan echt heel erg vervelend zijnquote:Op donderdag 14 april 2011 12:21 schreef indaha het volgende:
[..]
O gelukkig niets ernstigs, alhoewel jeuk natuurlijk niet fijn is.
Wat staat het leuk!quote:Op donderdag 14 april 2011 13:46 schreef _Multiply86_ het volgende:
Kijk Rewimo, je halsbandje![]()
[ afbeelding ]
Je had toch eerst 3 katten? 1tje is toch weggelopen? Waarom zou een derde kat niet passen? Die neemt niet veel meer ruimte in dan 2 katten.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:49 schreef asfalthooligan het volgende:
Is verliefd op een kater van 8 maanden ,maar weet dat het huis te klein er voor is om een 3e kat te nemen ,maar het is zo verleidelijk
Wel een apart kadootje, maar daarom des te leukerquote:Op donderdag 14 april 2011 15:19 schreef nokwanda het volgende:
@Indaha, de massage was niet gelukt. Opeens hebben ze vakantie
Ze zijn er altijd en nu ik iets wil is er vakantie. Dus zijn we gaan eten bij de mexicaan (jarige at gratis) en heb ik een mooie lantaarn gekocht. En net heb ik iets geks gekocht voor hem. Had ik vorige week moeten weten. Maar goed.... ik heb het nu toch. Hier om de hoek bij mijn werk is een raar winkeltje. Echt een rariteitenkabinetje. Daar vond ik een opgezette egelvis met een lampje erin. Die heb ik gekocht. Raar maar waar ding.
Wat een knapperdquote:Op donderdag 14 april 2011 15:20 schreef asfalthooligan het volgende:
Ok net gebeld
Ga morgen hem ophalen
mag ik jullie voorstellen dit is de nieuwe huisgenoot van selam en dove
grey
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is van eind augustus 2010 en al gecastreerd
Meneer werd na de castratie niet meer geaccepteerd
Nee, dat had ik ook niet verwachtquote:Op donderdag 14 april 2011 11:15 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ehm, je verwacht toch niet dat je na twee weken op je luie reet zitten gewoon opstaat en wegloopt zonder dat je voet "HO!" zegt?
Nee, je kunt nu geen marathon lopen. En ook niet meteen urenlang shoppen. Opbouwen is het woord dat je zoekt
Het zit jou ook niet echt mee he? Knap dat je zo positief blijft. Ik merk dat ik daar wat moeite mee heb.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:40 schreef Rewimo het volgende:
f_r, ik hoop dat het snel helpt bij Rossi. Vervelend dat je zelf nu ook zo beroerd bent, is allemaal te veel dan eigenlijk hè? Sterkte
Hier heb ik nu als bonus ook pijn in mijn heupgewricht, waar ze geprikt hebben
Wat een mooie kater, Asfalt
Nee natuurlijk kun je dit er moeilijk bijhebben, ik vind dat niet gek na al die maanden waarin je je niet goed voelt en nog andere zorgen erbij.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:32 schreef ferrari_rood het volgende:
Gefeliciteerd met je nieuwe huisgenoot AH
Apart cadeau Nok
Druk dag senes
Oognip verveel je je nog?
Ik ben weer thuis met Rossi. Da vond hem ook gegroeid. Maar wat hij nu heeft? Allergie voor voedsel of toch stress??
Hij heeft nu een spuit gekregen die moet helpen tegen de jeuk en ik heb een kapje mee die ik om kan doen mocht ik het nodig vinden. Maar een kapje kan weer extra stress geven.
Is het erg dat ik dit er nu eigenlijk niet bij kan hebben. Ik heb momenteel echt een off day. Ben kots en kotsmisselijk en maak mij nu weer ontzettend veel zorgen om Rossi
die bonus had je beter niet kunnen hebbenquote:Op donderdag 14 april 2011 15:40 schreef Rewimo het volgende:
f_r, ik hoop dat het snel helpt bij Rossi. Vervelend dat je zelf nu ook zo beroerd bent, is allemaal te veel dan eigenlijk hè? Sterkte
Hier heb ik nu als bonus ook pijn in mijn heupgewricht, waar ze geprikt hebben
Wat een mooie kater, Asfalt
Nou, dat ik me vandaag realiseerde hoe het is om zonder pijn te lopen hakte er ook wel even in hoorquote:Op donderdag 14 april 2011 15:42 schreef ferrari_rood het volgende:
Het zit jou ook niet echt mee he? Knap dat je zo positief blijft. Ik merk dat ik daar wat moeite mee heb.
Was de dokter wel tevreden over hoe de operatie gegaan is of heb je gisteren alleen het gips laten vervangen?quote:Op donderdag 14 april 2011 15:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, dat had ik ook niet verwachtmaar ik had ook niet verwacht dat de plee al te ver was
Ja, zondag. Ik hoop dat de bonus dan weer over is. Ik was er trouwens voor gewaarschuwd hoor, het komt niet onverwacht. Vorige keer met die prik in mijn slijmbeurs gebeurde dat ook.quote:Op donderdag 14 april 2011 15:45 schreef indaha het volgende:
die bonus had je beter niet kunnen hebben, wanneer gingen jullie op vakantie was dat dit weekend.
Multi wanneer mag je Diazquote:Op donderdag 14 april 2011 15:39 schreef _Multiply86_ het volgende:
Jules had dat ook een keer. Opeens heel erg krabben en beet zichzelf helemaal kapot. Naar de dierenarts, ook spuit en zalf voor de plekjes. En vlooienmiddel! Ook al had ze geen vlooien, ze is er waarschijnlijk allergisch voor. Ook al springt een vlo maar even over, dan bijt zij zichzelf al kapot. 2 maanden daarna had ze weer hetzelfde, weer gecheckt, geen vlooien. Toch maar weer vlooienmiddel en het was weer snel over. Ze loopt natuurlijk elke dag tussen andere honden in het hondenveld, dus doe nu maar regelmatig vlooienspul. Bij de rest niet, die hebben nergens last van.
't Is net of ie met zijn neus in de chocoladevla is gevallenquote:Op donderdag 14 april 2011 15:49 schreef asfalthooligan het volgende:
thanx snappen jullie nu wel waarom ik hem niet van me netvliezen kreeg
Ja ik snap het helemaal, hij is onweerstaanbaarquote:Op donderdag 14 april 2011 15:49 schreef asfalthooligan het volgende:
thanx snappen jullie nu wel waarom ik hem niet van me netvliezen kreeg
Ja hoor, ze was tevreden. Maar ze heeft natuurlijk ook mijn pees open gehad en dat doet donders pijn. En mijn enkel was best nog wel dik. Wond zag er wel goed uit enzoquote:Op donderdag 14 april 2011 15:46 schreef indaha het volgende:
[..]
Was de dokter wel tevreden over hoe de operatie gegaan is of heb je gisteren alleen het gips laten vervangen?
Het is ook gewoon kl*** dat het allemaal zo lang duurt. Je kunt alleen maar geduld hebben. Maar ik heb het idee dat dat woord niet zo goed bij jou pastquote:Op donderdag 14 april 2011 15:55 schreef Qwea het volgende:
Ja hoor, ze was tevreden. Maar ze heeft natuurlijk ook mijn pees open gehad en dat doet donders pijn. En mijn enkel was best nog wel dik. Wond zag er wel goed uit enzo
De chipper komt als ze 7 weken zijn.. Dus ik denk dat ik hem net voor of net na pasen kan ophalenquote:
Dat schiet al aardig opquote:Op donderdag 14 april 2011 16:07 schreef _Multiply86_ het volgende:
De chipper komt als ze 7 weken zijn.. Dus ik denk dat ik hem net voor of net na pasen kan ophalennog 1,5 week ofzo dus
Ik ben maar even gaan slapen om des te misselijker wakker te wordenquote:Op donderdag 14 april 2011 15:32 schreef ferrari_rood het volgende:
Gefeliciteerd met je nieuwe huisgenoot AH
Apart cadeau Nok
Druk dag senes
Oognip verveel je je nog?
Ik ben weer thuis met Rossi. Da vond hem ook gegroeid. Maar wat hij nu heeft? Allergie voor voedsel of toch stress??
Hij heeft nu een spuit gekregen die moet helpen tegen de jeuk en ik heb een kapje mee die ik om kan doen mocht ik het nodig vinden. Maar een kapje kan weer extra stress geven.
Is het erg dat ik dit er nu eigenlijk niet bij kan hebben. Ik heb momenteel echt een off day. Ben kots en kotsmisselijk en maak mij nu weer ontzettend veel zorgen om Rossi
dat woord past idd nietquote:Op donderdag 14 april 2011 15:57 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Het is ook gewoon kl*** dat het allemaal zo lang duurt. Je kunt alleen maar geduld hebben. Maar ik heb het idee dat dat woord niet zo goed bij jou past
Oh! Dat is een echt meneerquote:Op donderdag 14 april 2011 15:20 schreef asfalthooligan het volgende:
Ok net gebeld
Ga morgen hem ophalen
mag ik jullie voorstellen dit is de nieuwe huisgenoot van selam en dove
grey
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is van eind augustus 2010 en al gecastreerd
Meneer werd na de castratie niet meer geaccepteerd
Pasta, rijstgerecht, of wraps of zo?quote:Op donderdag 14 april 2011 17:47 schreef Hitomi het volgende:
Iemand hier een idee/tip voor iets lekkers wat heel anders is dan aardappels/vlees/groenten?
-Spareribsquote:Op donderdag 14 april 2011 17:47 schreef Hitomi het volgende:
Iemand hier een idee/tip voor iets lekkers wat heel anders is dan aardappels/vlees/groenten?
tonijn met een gekookt eitje eronder, beetje mayoquote:Op donderdag 14 april 2011 17:47 schreef Hitomi het volgende:
he ja, die moet ik nog eens makenquote:
Ze is toch zo gauw ingeburgerd bij je en heeft zo snel de kerels onder de duim, geweldig gewoon.quote:Op donderdag 14 april 2011 17:40 schreef senesta het volgende:
Zie hier Hummer helemaal gelukkig met zijn stinkmuis... tot de dame des huizes hem in het vizier of nou ja... de geur haar in zijn greep krijgt![]()
Volgende keer maar 3 bestellen
Dat is lekker hequote:Op donderdag 14 april 2011 17:52 schreef asfalthooligan het volgende:
preischotel
rijst met gehakt paprika en sperziebonen in satesaus
Alles wat hierboven staatquote:Op donderdag 14 april 2011 17:47 schreef Hitomi het volgende:
ja zoeen heb ik ook, die meent dat ik de weg kwijt raak andersquote:Op donderdag 14 april 2011 17:58 schreef asfalthooligan het volgende:
Gaat even met selam naar het station de vriendin ophalen
)ja kat loopt wel vaker mee is normaal '
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel heel leuk vind zo'n dametje in huisquote:Op donderdag 14 april 2011 17:55 schreef indaha het volgende:
[..]
Ze is toch zo gauw ingeburgerd bij je en heeft zo snel de kerels onder de duim, geweldig gewoon.![]()
Af en toe denk ik dat er bij ons een vrouwtje bij moet want sinds Lucky onze poes er niet meer is proberen ze om beurten de baas te spelen,want ik heb nu alleen nog katers, maar ik vind het een risico want wat als ze haar niet accepteren.![]()
Ik heb er al 4 dat is al meer als gepland
Wat een leuk ding is het ookquote:
wat issie groot hequote:
Ja als je dat vergelijkt met hoe klein Noche en Diaz eerst waren dan heeft ze echt complimenten verdiend,quote:Op donderdag 14 april 2011 18:05 schreef senesta het volgende:
[..]
Wat een leuk ding is het ookEn hij ziet er goed uit, complimentjes aan de blikopener van het moment.
Dodge heeft ook nog een poging gedaan om de muis terug te pakken:quote:Op donderdag 14 april 2011 18:13 schreef Oognip het volgende:
Haha dat filmpje Senesarme Hummer! Die kop van Dodge vond ik ook wel grappig, Hummer ligt lekker gek te doen en Dodge zo: he, is er wat?
Wat is Noche al een leuk hondje
Die blik van Hummer als die muis ineens foetsie isquote:Op donderdag 14 april 2011 17:40 schreef senesta het volgende:
Zie hier Hummer helemaal gelukkig met zijn stinkmuis... tot de dame des huizes hem in het vizier of nou ja... de geur haar in zijn greep krijgt
Volgende keer maar 3 bestellen
Noche, lekker alles ontdekken, wat is ie mooiquote:
kon je ze maar opbergen in een bal, als een pokemonquote:Op donderdag 14 april 2011 18:30 schreef Greys het volgende:
Whehehe die filmpjes
Hondjes, bleven ze maar altijd zo klein.
(Maar dan niet met de zorgen die bij zo'n hummel horen).
Senes, dappere Dodge
Laat Tinkerbell of hoe heet dat enge wief het maar niet horenquote:Op donderdag 14 april 2011 18:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
kon je ze maar opbergen in een bal, als een pokemon
quote:Op donderdag 14 april 2011 18:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Laat Tinkerbell of hoe heet dat enge wief het maar niet horen
Ik zweer het je, als ik die ooit tegen kom... moet ze 112 gaan bellen en gaan rennen.quote:Op donderdag 14 april 2011 18:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Laat Tinkerbell of hoe heet dat enge wief het maar niet horen
http://www.at5.nl/artikel(...)bell-voor-de-rechterquote:Op donderdag 14 april 2011 18:58 schreef Ynske het volgende:
wies dat dan? daar hadden ze het in OUD ook al over
zot wijfquote:Op donderdag 14 april 2011 18:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
http://www.at5.nl/artikel(...)bell-voor-de-rechter
Nou idd. En er nog trots op zijn ookquote:Op donderdag 14 april 2011 18:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zweer het je, als ik die ooit tegen kom... moet ze 112 gaan bellen en gaan rennen.
En eerder was ze nog overal aan het roepen hoe je een kekke handtas van je kat kon makenquote:
aaaaah is dat díequote:Op donderdag 14 april 2011 19:04 schreef Greys het volgende:
[..]
En eerder was ze nog overal aan het roepen hoe je een kekke handtas van je kat kon maken
Moest je hem wel eerst ff villen, maar dat vond ze allemaal best normaal enzo.
Ik gun haar echt de meest pijnlijkste ziekte die we hebben waarbij langzaam haar organen 1 voor 1 verotten en uitvallen. En dat ze bij het kleinste plasje of het kleinste zuchtje/adempje compleet door de grond zakt van de meest heftigste pijn die er is. En ik hoop dat die slopende ziekte gewoon 3 jaar voortduurt voordat ze het loodje legt.quote:
Dies nie goed in der bolleke. Dat zie je aan die waanzinnige oogjes.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:04 schreef Greys het volgende:
[..]
En eerder was ze nog overal aan het roepen hoe je een kekke handtas van je kat kon maken
Moest je hem wel eerst ff villen, maar dat vond ze allemaal best normaal enzo.
Dat ik een varken eet betekend niet dat ik een varken ga voeren, ga knuffelen, dood ga maken, ga strippen om er vervolgens een handtas van te makenquote:Op donderdag 14 april 2011 19:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dies nie goed in der bolleke. Dat zie je aan die waanzinnige oogjes.
Maar er zit ook een andere kant aan het verhaal. De meeste mensen... ook hier, hebben er totaal geen moeite mee om een totaal anoniem wezen te eten als ze het maar niet herkennen als dier. Ik doe er ook aan mee hoor, ik vlak mezelf niet uit. Maar hypocriet vind ik het wel. Ik doe mijn best wel om daar in mezelf iets aan te veranderen, want ik wil zo niet zijn.
Nee, klopt.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat ik een varken eet betekend niet dat ik een varken ga voeren, ga knuffelen, dood ga maken, ga strippen om er vervolgens een handtas van te maken
En tóch vind ik een dier doden voor consumptie anders dan wat kuikens voor de lol door een shredder smijten, hamsters in een bal laten rollen en hollen e.d. puur voor de 'kunst'. Voor de fun.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dies nie goed in der bolleke. Dat zie je aan die waanzinnige oogjes.
Maar er zit ook een andere kant aan het verhaal. De meeste mensen... ook hier, hebben er totaal geen moeite mee om een totaal anoniem wezen te eten als ze het maar niet herkennen als dier. Ik doe er ook aan mee hoor, ik vlak mezelf niet uit. Maar hypocriet vind ik het wel. Ik doe mijn best wel om daar in mezelf iets aan te veranderen, want ik wil zo niet zijn.
quote:Op donderdag 14 april 2011 19:17 schreef Rewimo het volgende:
Een dier slachten om te eten is iets heel anders dan een dier leed aandoen met als motief "kunst", wat mij betreft.
Ik maak toch ook dat onderscheid.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:16 schreef Greys het volgende:
[..]
En tóch vind ik een dier doden voor consumptie anders dan wat kuikens voor de lol door een shredder smijten, hamsters in een bal laten rollen en hollen e.d. puur voor de 'kunst'. Voor de fun.
Ik vind het nog steeds een lastig punt om het hypocriet te noemen, dat je dus vegetariër 'moet' zijn om een mening over onnodig dierenleed te mogen hebben![]()
Als je let op wát je eet, waar het vandaan komt e.d. dan vind ik het alles behalve hypocriet om toch een stukje vlees op zijn tijd te eten en toch te walgen van de Tinkerbell praktijken.
Wat mij betreft geldt hetzelfde voor de bontfok.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:17 schreef Rewimo het volgende:
Een dier slachten om te eten is iets heel anders dan een dier leed aandoen met als motief "kunst", wat mij betreft.
Absoluutquote:Op donderdag 14 april 2011 19:39 schreef nokwanda het volgende:
Wat mij betreft geldt hetzelfde voor de bontfok.
Ja hoor. Dat mens ligt op sterven, zal ze echt heel blij mee zijnquote:Op donderdag 14 april 2011 19:42 schreef Muis006 het volgende:
Hier ook maar, gewoon omdat wtf:
http://www.nu.nl/achterkl(...)rassen-met-kind.html
Pinkquote:Op donderdag 14 april 2011 20:10 schreef Qwea het volgende:
This used to be a fun house, but now it's full of evil clowns!
Morgen om 14:10 uur.quote:
Nou ik hoop dat hij de oorzaak kan vinden van je misselijkheid en ja ik zou een plasje meenemen kan geen kwaad toch.quote:
Heb " greatest hits so far" net binnen gehaaldquote:
Kan ja, heb alleen geen pijn bij plassen, maar het kan goed. Laten we het hopen, dat is (meestal) zo verholpen.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:23 schreef ferrari_rood het volgende:
Blaasontsteking kan idd misselijkheid veroorzaken. Dus een goede tip van indaha
Hoeft niet altijd he?quote:Op donderdag 14 april 2011 20:38 schreef Oognip het volgende:
[..]
Kan ja, heb alleen geen pijn bij plassen, maar het kan goed. Laten we het hopen, dat is (meestal) zo verholpen.
Ik vind Pink geweldigquote:Op donderdag 14 april 2011 20:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heb " greatest hits so far" net binnen gehaald
Hoe wat waar? Details!quote:Op donderdag 14 april 2011 21:25 schreef DanseMacabre het volgende:
Mijn kater is gebombardeerd tot klimrek.![]()
Ik had wel verwacht dat ie wel wat zou gaan sproeien of naast de bak plassen door de veranderde situatie. Maar niet dus.
Dat!quote:
Wat een lieverd is Jip toch om Oscar zo snel te accepterenquote:Op donderdag 14 april 2011 21:44 schreef DanseMacabre het volgende:
Oscar vindt het leuk om op Jip te gaan staan met z'n voorpoten. Dat mag, maar achter Jip aanrennen mag niet, dan blaast ie.
Jip was ook jaloers maar we geven hem ook nog steeds veel aandacht. Dan zit ik met Oscar op de bank op schoot en Jip ligt op de leuning van de bank.
Net kwam ie even speciaal uit z'n mandje om Oscar een kopje te geven.
Oh wat goed! Gefeliciteerd! Alles helemaal goed gegaan?quote:Op donderdag 14 april 2011 21:47 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben vanmiddag tante geworden van een klein meisje
Liefquote:Op donderdag 14 april 2011 21:44 schreef DanseMacabre het volgende:
Oscar vindt het leuk om op Jip te gaan staan met z'n voorpoten. Dat mag, maar achter Jip aanrennen mag niet, dan blaast ie.
Jip was ook jaloers maar we geven hem ook nog steeds veel aandacht. Dan zit ik met Oscar op de bank op schoot en Jip ligt op de leuning van de bank.
Net kwam ie even speciaal uit z'n mandje om Oscar een kopje te geven.
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:47 schreef Ingetje79 het volgende:
Gefeliciteerd voor moeder ,vader , tante en natuurlijk de rest van de familiequote:Op donderdag 14 april 2011 21:51 schreef Ingetje79 het volgende:
En ja, moeders is reuzetrots, tante ook
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 14 april 2011 21:47 schreef Ingetje79 het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 14 april 2011 21:47 schreef Ingetje79 het volgende:
Er is iets mis met de videokaart of zo. Mijn laptopje slaat op tilt en op mijn werk is het geblokkeerd, dus ik wil kijken als Joel thuis is op zijn laptopquote:Op donderdag 14 april 2011 21:29 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat!
Had je de filmpjes gezien van mijn koningin Nok?
gefeliciteerdquote:Op donderdag 14 april 2011 21:47 schreef Ingetje79 het volgende:
Welterusten Oognip en ik ga er ook vandoorquote:Op donderdag 14 april 2011 22:25 schreef Oognip het volgende:
Ik ben kots en kots misselijk dus ik ga naar bed.
Welterusten
dankjequote:Op donderdag 14 april 2011 22:33 schreef Bamba het volgende:
Zwabber, gefeliciteerd met je verjaardag!!
Tante Ing!!!! Van harte gefeliciteerd met je nichtje!! Hopelijk mag ze snel uit de couveuse en knapt je zusje ook snel op van de keizersnede!!!
hebbuh? kan hem wel ff uploaden voor jequote:
Gefeliciteeeeeerd tante ingetje!quote:Op donderdag 14 april 2011 21:47 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb met blaasontsteking ooit een keer helemaal nergens last van gehad, totdat de ontsteking was omgevlogen naar een nierbekken ontsteking..quote:Op donderdag 14 april 2011 20:38 schreef Oognip het volgende:
[..]
Kan ja, heb alleen geen pijn bij plassen, maar het kan goed. Laten we het hopen, dat is (meestal) zo verholpen.
in de koeling zettenquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:16 schreef Oognip het volgende:
Goedemorgen
Ik heb in een potje gepiestmaar ik vroeg me af of het zin heeft om hem mee te nemen aangezien ik pas om 14 uur een afspraak heb. Dan is de urine al 5 uur oud. Was het niet zo dat je het binnen een uur of zo moet laten controleren?
Ja volgens mij ook, maar toen ik de urine van mijn katten op moest vangen, mocht het echt niet ouder zijn dan, ik geloof, 2 uur. Dan kunnen er dingen in de urine veranderen of zo. Naja we gaan het zien, hij staat in de koelkastquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:17 schreef Ynske het volgende:
[..]
in de koeling zetten
t gaat toch geloof ik om de stoffen die juist sochtends meer geconcentreerd zijn>
Ik heb ontdekt dat als ik een sok over mijn tenen trek (die er niet helemaal overheen kan dus dan heb ik een punt mutsquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:37 schreef Rewimo het volgende:
Ha die Q, hoe is het nu met den poot? Kun je nu lekkerder liggen en slapen?
Gedaanquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:45 schreef Qwea het volgende:
Dingen die je niet moet doen :
Googlen op blue waffle op google images
Het is inderdaad een kwestie van de goede houding vinden met zo'n klomp aan je beenquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:40 schreef Qwea het volgende:
Ik heb ontdekt dat als ik een sok over mijn tenen trek (die er niet helemaal overheen kan dus dan heb ik een punt muts) en ik hem half buiten het bed hang, het dan wel gaan
zelfs op mijn zij.
Dus het gaat wel redelijk.
Poot is hetzelfde. Pijnlijk... maar we moeten gewoon ff wennen en lekker opbouwenLekker door het huis sloffen
Hoe ist met jou?
Ik heb nog niet gekeken, maar eh... hoe kwam je daarop?quote:Op vrijdag 15 april 2011 09:45 schreef Qwea het volgende:
Dingen die je niet moet doen :
Googlen op blue waffle op google images
Nou, licht is het nietquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:52 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Het is inderdaad een kwestie van de goede houding vinden met zo'n klomp aan je beenHeb je nu van dat lichte gips? Met een (halve
) zool?
Hier gaat het wel, mijn heup doet minder zeer dan gisteren (van de prik zelf) en het lopen gaat redelijk momenteel. Voorzichtig optimistisch, zeg maar
Cesar Milaan topic in F&Fquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:52 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik heb nog niet gekeken, maar eh... hoe kwam je daarop?
quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:36 schreef Rewimo het volgende:
Mijn cadeaubonnen waren binnen, ik heb lekker geshopt bij bol.com
Ah, Oostindisch doof dusquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:36 schreef Qwea het volgende:
Ik ben trouwens vet trots op Baloe.
Ik heb het lichtelijke idee dat meneer wat minder goed hoort... alhoewel.. als ik brood maak hoort ie dat prima dus ik denk dat meneer bepaalde dingen niet WIL horen
Maar buiten moet ik hem soms 80x roepen... nu heb ik hem geleerd dat wanneer ik op mijn vingers fluit hij meteen komt.
En dat gaat enorm goedIk ben trots op mijn beer
DVD's van Harry Potter en Monty Python en een hele bende Lego die ik anders niet zou kopenquote:
"Baloe?! Kom je!?"quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:37 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ah, Oostindisch doof dusGoed dat fluiten wel werkt, ze kunnen soms zo slim zijn hè?
quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:38 schreef Rewimo het volgende:
[..]
DVD's van Harry Potter en Monty Python en een hele bende Lego die ik anders niet zou kopen
Ik stond eens naast het begin van een bottellijn toen drie pallets met zo'n 1000 literflessen in elkaar flikkerde, werkelijk oorverdovend. Ze waren die nieuwe lijn aan het afregelen en dat ging niet helemaal goed.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:46 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb de nieuwe Faraolego besteld. Ik had al 1 doos, nu heb ik de rest erbij besteld
En we gaan volgende week naar de Gerolsteinfabriek (mineraalwater) om te kijken hoe dat gebotteld wordt. We zijn al eens bij Bittburger geweest maar toen mocht Christan niet mee
De afdeling waar al die flessen in de rondte gaan over kilometers lopende band, dat was echt gaaf. Daar kun je uren naar kijken (vooral als er weer een zooitje flessen van de band flikkerden)
Ik heb last van kramp in mijn kuit/ voet / tenen telkens. Compleet kutquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:25 schreef ferrari_rood het volgende:
Goedemorgen
Balou is ook Oost-Indisch doof dus. Maar fijn dat hij naar fluiten wel wil luisteren.
En een betere slaaphouding gevonden krijg je nu geen last van moeie voeten?
Rewimo ik hoop dat de spuit blijft helpen
OOgnip succes bij de HA
Ik ga straks naar de schoonheidsspecialiste want morgen de dikke buiken shoot.
Dat is balen ja, omdat je niet kunt strekken krijg je dat er ook niet uit. Je kunt proberen om wat extra magnesium te nemen (bijvoorbeeld door bananen te eten), dat wil nog weleens helpen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:44 schreef Qwea het volgende:
Ik heb last van kramp in mijn kuit/ voet / tenen telkens. Compleet kut
normaal krijg ik het eruit door mijn banden aan te spannen en mijn kuitspieren... dat deed ik dus vannacht onbewustquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:46 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat is balen ja, omdat je niet kunt strekken krijg je dat er ook niet uit. Je kunt proberen om wat extra magnesium te nemen (bijvoorbeeld door bananen te eten), dat wil nog weleens helpen.
Vind je dat niet jammer dat je geen foto's hebt?quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:45 schreef Rewimo het volgende:
Leuk joh, morgen de foto'sIk heb geloof ik geen buikfoto's, maar er was bij mij ook niet echt veel te zien, omdat ik zo zwaar was. Pas na de 6 maanden was het een beetje zichtbaar. Tot een paar weken voor de bevalling was ik maar 6 kilo aangekomen, daarna kwam er 7 kilo vocht bij
Nee, ik had geen mooie zwangere buik, daar was ik te zwaar voor. Je zag geen "bolletje" zeg maarquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:50 schreef ferrari_rood het volgende:
Vind je dat niet jammer dat je geen foto's hebt?
Gisteren durfde de DA eigenlijk ook niet te vragen of ik zwanger was. Ik heb zo'n twijfel buik. Nu ben ik idd van mezelf niet mager maar extreem overgewicht heb ik ook niet.
Ik hoor morgen wel of mijn buik dik genoeg is zo niet dan stellen we het nog een paar weken uit
EEN SCHAAPJES PYAMA BROEKquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:51 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, ik had geen mooie zwangere buik, daar was ik te zwaar voor. Je zag geen "bolletje" zeg maar
Ik was toen een tikkie zwaarder dan nu
[ afbeelding ]
Dat zal de reden zijn dat Christan zo dol is op schaapjes!quote:
quote:
Hoe kan dat nou? Kun je het nog omboeken?quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:13 schreef Oognip het volgende:
NEEEEEE KUTZOOOI!!!!
Ik zie net dat we hebben geboekt voor 2012!! Echt wtfhoe dom
Hier vieren we vandaag Kundun's twaalfde verjaardagquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:36 schreef Qwea het volgende:
Ik ben trouwens vet trots op Baloe.
Ik heb het lichtelijke idee dat meneer wat minder goed hoort... alhoewel.. als ik brood maak hoort ie dat prima dus ik denk dat meneer bepaalde dingen niet WIL horen
Maar buiten moet ik hem soms 80x roepen... nu heb ik hem geleerd dat wanneer ik op mijn vingers fluit hij meteen komt.
En dat gaat enorm goedIk ben trots op mijn beer
Ja, zelfs bijhouden was een eitje met dat slome tempoquote:
Ja echt geen idee hoe dat kanquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:22 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou? Kun je het nog omboeken?
Leuk! Ik hoop dat je er een beetje van kan genietenquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:25 schreef ferrari_rood het volgende:
Goedemorgen
Balou is ook Oost-Indisch doof dus. Maar fijn dat hij naar fluiten wel wil luisteren.
En een betere slaaphouding gevonden krijg je nu geen last van moeie voeten?
Rewimo ik hoop dat de spuit blijft helpen
OOgnip succes bij de HA
Ik ga straks naar de schoonheidsspecialiste want morgen de dikke buiken shoot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |