Pinkquote:Op donderdag 14 april 2011 20:10 schreef Qwea het volgende:
This used to be a fun house, but now it's full of evil clowns!
Morgen om 14:10 uur.quote:
Nou ik hoop dat hij de oorzaak kan vinden van je misselijkheid en ja ik zou een plasje meenemen kan geen kwaad toch.quote:
Heb " greatest hits so far" net binnen gehaaldquote:
Kan ja, heb alleen geen pijn bij plassen, maar het kan goed. Laten we het hopen, dat is (meestal) zo verholpen.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:23 schreef ferrari_rood het volgende:
Blaasontsteking kan idd misselijkheid veroorzaken. Dus een goede tip van indaha
Hoeft niet altijd he?quote:Op donderdag 14 april 2011 20:38 schreef Oognip het volgende:
[..]
Kan ja, heb alleen geen pijn bij plassen, maar het kan goed. Laten we het hopen, dat is (meestal) zo verholpen.
Ik vind Pink geweldigquote:Op donderdag 14 april 2011 20:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heb " greatest hits so far" net binnen gehaald
Hoe wat waar? Details!quote:Op donderdag 14 april 2011 21:25 schreef DanseMacabre het volgende:
Mijn kater is gebombardeerd tot klimrek.![]()
Ik had wel verwacht dat ie wel wat zou gaan sproeien of naast de bak plassen door de veranderde situatie. Maar niet dus.
Dat!quote:
Wat een lieverd is Jip toch om Oscar zo snel te accepterenquote:Op donderdag 14 april 2011 21:44 schreef DanseMacabre het volgende:
Oscar vindt het leuk om op Jip te gaan staan met z'n voorpoten. Dat mag, maar achter Jip aanrennen mag niet, dan blaast ie.
Jip was ook jaloers maar we geven hem ook nog steeds veel aandacht. Dan zit ik met Oscar op de bank op schoot en Jip ligt op de leuning van de bank.
Net kwam ie even speciaal uit z'n mandje om Oscar een kopje te geven.
Oh wat goed! Gefeliciteerd! Alles helemaal goed gegaan?quote:Op donderdag 14 april 2011 21:47 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben vanmiddag tante geworden van een klein meisje
Liefquote:Op donderdag 14 april 2011 21:44 schreef DanseMacabre het volgende:
Oscar vindt het leuk om op Jip te gaan staan met z'n voorpoten. Dat mag, maar achter Jip aanrennen mag niet, dan blaast ie.
Jip was ook jaloers maar we geven hem ook nog steeds veel aandacht. Dan zit ik met Oscar op de bank op schoot en Jip ligt op de leuning van de bank.
Net kwam ie even speciaal uit z'n mandje om Oscar een kopje te geven.
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:47 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben vanmiddag tante geworden van een klein meisje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |