't Is net of ie met zijn neus in de chocoladevla is gevallenquote:Op donderdag 14 april 2011 15:49 schreef asfalthooligan het volgende:
thanx snappen jullie nu wel waarom ik hem niet van me netvliezen kreeg
Ja ik snap het helemaal, hij is onweerstaanbaarquote:Op donderdag 14 april 2011 15:49 schreef asfalthooligan het volgende:
thanx snappen jullie nu wel waarom ik hem niet van me netvliezen kreeg
Ja hoor, ze was tevreden. Maar ze heeft natuurlijk ook mijn pees open gehad en dat doet donders pijn. En mijn enkel was best nog wel dik. Wond zag er wel goed uit enzoquote:Op donderdag 14 april 2011 15:46 schreef indaha het volgende:
[..]
Was de dokter wel tevreden over hoe de operatie gegaan is of heb je gisteren alleen het gips laten vervangen?
Het is ook gewoon kl*** dat het allemaal zo lang duurt. Je kunt alleen maar geduld hebben. Maar ik heb het idee dat dat woord niet zo goed bij jou pastquote:Op donderdag 14 april 2011 15:55 schreef Qwea het volgende:
Ja hoor, ze was tevreden. Maar ze heeft natuurlijk ook mijn pees open gehad en dat doet donders pijn. En mijn enkel was best nog wel dik. Wond zag er wel goed uit enzo
De chipper komt als ze 7 weken zijn.. Dus ik denk dat ik hem net voor of net na pasen kan ophalenquote:
Dat schiet al aardig opquote:Op donderdag 14 april 2011 16:07 schreef _Multiply86_ het volgende:
De chipper komt als ze 7 weken zijn.. Dus ik denk dat ik hem net voor of net na pasen kan ophalennog 1,5 week ofzo dus
Ik ben maar even gaan slapen om des te misselijker wakker te wordenquote:Op donderdag 14 april 2011 15:32 schreef ferrari_rood het volgende:
Gefeliciteerd met je nieuwe huisgenoot AH
Apart cadeau Nok
Druk dag senes
Oognip verveel je je nog?
Ik ben weer thuis met Rossi. Da vond hem ook gegroeid. Maar wat hij nu heeft? Allergie voor voedsel of toch stress??
Hij heeft nu een spuit gekregen die moet helpen tegen de jeuk en ik heb een kapje mee die ik om kan doen mocht ik het nodig vinden. Maar een kapje kan weer extra stress geven.
Is het erg dat ik dit er nu eigenlijk niet bij kan hebben. Ik heb momenteel echt een off day. Ben kots en kotsmisselijk en maak mij nu weer ontzettend veel zorgen om Rossi
dat woord past idd nietquote:Op donderdag 14 april 2011 15:57 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Het is ook gewoon kl*** dat het allemaal zo lang duurt. Je kunt alleen maar geduld hebben. Maar ik heb het idee dat dat woord niet zo goed bij jou past
Oh! Dat is een echt meneerquote:Op donderdag 14 april 2011 15:20 schreef asfalthooligan het volgende:
Ok net gebeld
Ga morgen hem ophalen
mag ik jullie voorstellen dit is de nieuwe huisgenoot van selam en dove
grey
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is van eind augustus 2010 en al gecastreerd
Meneer werd na de castratie niet meer geaccepteerd
Pasta, rijstgerecht, of wraps of zo?quote:Op donderdag 14 april 2011 17:47 schreef Hitomi het volgende:
Iemand hier een idee/tip voor iets lekkers wat heel anders is dan aardappels/vlees/groenten?
-Spareribsquote:Op donderdag 14 april 2011 17:47 schreef Hitomi het volgende:
Iemand hier een idee/tip voor iets lekkers wat heel anders is dan aardappels/vlees/groenten?
tonijn met een gekookt eitje eronder, beetje mayoquote:Op donderdag 14 april 2011 17:47 schreef Hitomi het volgende:
he ja, die moet ik nog eens makenquote:
Ze is toch zo gauw ingeburgerd bij je en heeft zo snel de kerels onder de duim, geweldig gewoon.quote:Op donderdag 14 april 2011 17:40 schreef senesta het volgende:
Zie hier Hummer helemaal gelukkig met zijn stinkmuis... tot de dame des huizes hem in het vizier of nou ja... de geur haar in zijn greep krijgt![]()
Volgende keer maar 3 bestellen
Dat is lekker hequote:Op donderdag 14 april 2011 17:52 schreef asfalthooligan het volgende:
preischotel
rijst met gehakt paprika en sperziebonen in satesaus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |