abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95491002
Even snel om het hoekje:

Zwabber gefeliciteerd! *O* *O* *O* w/
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_95491007
en weer weg :W
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  Designer donderdag 14 april 2011 @ 14:32:07 #103
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_95491031
hooi *O*

dank voor de felicitaties O+
🐙
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 14 april 2011 @ 14:47:51 #104
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_95491659
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 13:46 schreef _Multiply86_ het volgende:
Kijk Rewimo, je halsbandje :D
[ afbeelding ]
Wat staat het leuk! :D
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_95491724
Is verliefd op een kater van 8 maanden ,maar weet dat het huis te klein er voor is om een 3e kat te nemen ,maar het is zo verleidelijk
pi_95491893
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 14:49 schreef asfalthooligan het volgende:
Is verliefd op een kater van 8 maanden ,maar weet dat het huis te klein er voor is om een 3e kat te nemen ,maar het is zo verleidelijk
Je had toch eerst 3 katten? 1tje is toch weggelopen? Waarom zou een derde kat niet passen? Die neemt niet veel meer ruimte in dan 2 katten.
pi_95491996
Dat was toen al heel vol kon nog net
meestal wennen de katten wel snel aan mekaar
twijfel gewoon nog
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 14 april 2011 @ 15:00:53 #108
13151 crew  Rewimo
pi_95492237
Ik heb 3 katten gehad op een tweekamerflatje. En bij jou kunnen ze naar buiten, dat lukt echt wel :)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_95493026
@Indaha, de massage was niet gelukt. Opeens hebben ze vakantie :')
Ze zijn er altijd en nu ik iets wil is er vakantie. Dus zijn we gaan eten bij de mexicaan (jarige at gratis) en heb ik een mooie lantaarn gekocht. En net heb ik iets geks gekocht voor hem. Had ik vorige week moeten weten. Maar goed.... ik heb het nu toch. Hier om de hoek bij mijn werk is een raar winkeltje. Echt een rariteitenkabinetje. Daar vond ik een opgezette egelvis met een lampje erin. Die heb ik gekocht. Raar maar waar ding.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_95493050
Ok net gebeld

Ga morgen hem ophalen
mag ik jullie voorstellen dit is de nieuwe huisgenoot van selam en dove

grey

Is van eind augustus 2010 en al gecastreerd
Meneer werd na de castratie niet meer geaccepteerd
pi_95493216
Mooie kat en mooie naam asfalt!
pi_95493642
Gefeliciteerd met je nieuwe huisgenoot AH
Apart cadeau Nok
Druk dag senes
Oognip verveel je je nog?

Ik ben weer thuis met Rossi. Da vond hem ook gegroeid. Maar wat hij nu heeft? Allergie voor voedsel of toch stress??
Hij heeft nu een spuit gekregen die moet helpen tegen de jeuk en ik heb een kapje mee die ik om kan doen mocht ik het nodig vinden. Maar een kapje kan weer extra stress geven.

Is het erg dat ik dit er nu eigenlijk niet bij kan hebben. Ik heb momenteel echt een off day. Ben kots en kotsmisselijk en maak mij nu weer ontzettend veel zorgen om Rossi
pi_95493921
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 15:19 schreef nokwanda het volgende:
@Indaha, de massage was niet gelukt. Opeens hebben ze vakantie :')
Ze zijn er altijd en nu ik iets wil is er vakantie. Dus zijn we gaan eten bij de mexicaan (jarige at gratis) en heb ik een mooie lantaarn gekocht. En net heb ik iets geks gekocht voor hem. Had ik vorige week moeten weten. Maar goed.... ik heb het nu toch. Hier om de hoek bij mijn werk is een raar winkeltje. Echt een rariteitenkabinetje. Daar vond ik een opgezette egelvis met een lampje erin. Die heb ik gekocht. Raar maar waar ding.
Wel een apart kadootje, maar daarom des te leuker :)
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_95493943
Jules had dat ook een keer. Opeens heel erg krabben en beet zichzelf helemaal kapot. Naar de dierenarts, ook spuit en zalf voor de plekjes. En vlooienmiddel! Ook al had ze geen vlooien, ze is er waarschijnlijk allergisch voor. Ook al springt een vlo maar even over, dan bijt zij zichzelf al kapot. 2 maanden daarna had ze weer hetzelfde, weer gecheckt, geen vlooien. Toch maar weer vlooienmiddel en het was weer snel over. Ze loopt natuurlijk elke dag tussen andere honden in het hondenveld, dus doe nu maar regelmatig vlooienspul. Bij de rest niet, die hebben nergens last van.
pi_95493962
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 15:20 schreef asfalthooligan het volgende:
Ok net gebeld

Ga morgen hem ophalen
mag ik jullie voorstellen dit is de nieuwe huisgenoot van selam en dove

grey

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Is van eind augustus 2010 en al gecastreerd
Meneer werd na de castratie niet meer geaccepteerd
Wat een knapperd O+
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 14 april 2011 @ 15:40:46 #116
13151 crew  Rewimo
pi_95494003
f_r, ik hoop dat het snel helpt bij Rossi. Vervelend dat je zelf nu ook zo beroerd bent, is allemaal te veel dan eigenlijk hè? Sterkte :*

Hier heb ik nu als bonus ook pijn in mijn heupgewricht, waar ze geprikt hebben :')

Wat een mooie kater, Asfalt O+
  donderdag 14 april 2011 @ 15:41:13 #117
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_95494021
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 11:15 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ehm, je verwacht toch niet dat je na twee weken op je luie reet zitten gewoon opstaat en wegloopt zonder dat je voet "HO!" zegt? :')

Nee, je kunt nu geen marathon lopen. En ook niet meteen urenlang shoppen. Opbouwen is het woord dat je zoekt :P
Nee, dat had ik ook niet verwacht :P maar ik had ook niet verwacht dat de plee al te ver was :P
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_95494090
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 15:40 schreef Rewimo het volgende:
f_r, ik hoop dat het snel helpt bij Rossi. Vervelend dat je zelf nu ook zo beroerd bent, is allemaal te veel dan eigenlijk hè? Sterkte :*

Hier heb ik nu als bonus ook pijn in mijn heupgewricht, waar ze geprikt hebben :')

Het zit jou ook niet echt mee he? Knap dat je zo positief blijft. Ik merk dat ik daar wat moeite mee heb.
pi_95494122
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 15:32 schreef ferrari_rood het volgende:
Gefeliciteerd met je nieuwe huisgenoot AH
Apart cadeau Nok
Druk dag senes
Oognip verveel je je nog?

Ik ben weer thuis met Rossi. Da vond hem ook gegroeid. Maar wat hij nu heeft? Allergie voor voedsel of toch stress??
Hij heeft nu een spuit gekregen die moet helpen tegen de jeuk en ik heb een kapje mee die ik om kan doen mocht ik het nodig vinden. Maar een kapje kan weer extra stress geven.

Is het erg dat ik dit er nu eigenlijk niet bij kan hebben. Ik heb momenteel echt een off day. Ben kots en kotsmisselijk en maak mij nu weer ontzettend veel zorgen om Rossi
Nee natuurlijk kun je dit er moeilijk bijhebben, ik vind dat niet gek na al die maanden waarin je je niet goed voelt en nog andere zorgen erbij.
Maar Rossi doet het toch wel redelijk nu qua gezondheid buiten die jeuk dan, dus ik hoop dat de spuit helpt en dat je je geen zorgen meer om hem hoeft te maken :*
pi_95494172
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 15:40 schreef Rewimo het volgende:

die bonus had je beter niet kunnen hebben -O- , wanneer gingen jullie op vakantie was dat dit weekend.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 14 april 2011 @ 15:46:22 #121
13151 crew  Rewimo
pi_95494233
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 15:42 schreef ferrari_rood het volgende:

Het zit jou ook niet echt mee he? Knap dat je zo positief blijft. Ik merk dat ik daar wat moeite mee heb.
Nou, dat ik me vandaag realiseerde hoe het is om zonder pijn te lopen hakte er ook wel even in hoor :'( Ik ben blijkbaar al zo gewend aan het feit dat lopen zeer doet, dat ik niet meer wist hoe het was om gewoon zomaar rond te lopen, geen krukken, geen pijn. Dat was wel even slikken -O-

Maar ik ben blij voor jou dat je over twee maanden van die misselijkheid af bent, jij hebt je portie ook wel gehad :*
pi_95494240
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 15:41 schreef Qwea het volgende:

[..]

Nee, dat had ik ook niet verwacht :P maar ik had ook niet verwacht dat de plee al te ver was :P
Was de dokter wel tevreden over hoe de operatie gegaan is of heb je gisteren alleen het gips laten vervangen?
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 14 april 2011 @ 15:47:39 #123
13151 crew  Rewimo
pi_95494280
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 15:45 schreef indaha het volgende:

die bonus had je beter niet kunnen hebben -O- , wanneer gingen jullie op vakantie was dat dit weekend.
Ja, zondag. Ik hoop dat de bonus dan weer over is. Ik was er trouwens voor gewaarschuwd hoor, het komt niet onverwacht. Vorige keer met die prik in mijn slijmbeurs gebeurde dat ook.
pi_95494366
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 15:39 schreef _Multiply86_ het volgende:
Jules had dat ook een keer. Opeens heel erg krabben en beet zichzelf helemaal kapot. Naar de dierenarts, ook spuit en zalf voor de plekjes. En vlooienmiddel! Ook al had ze geen vlooien, ze is er waarschijnlijk allergisch voor. Ook al springt een vlo maar even over, dan bijt zij zichzelf al kapot. 2 maanden daarna had ze weer hetzelfde, weer gecheckt, geen vlooien. Toch maar weer vlooienmiddel en het was weer snel over. Ze loopt natuurlijk elke dag tussen andere honden in het hondenveld, dus doe nu maar regelmatig vlooienspul. Bij de rest niet, die hebben nergens last van.
Multi wanneer mag je Diaz O+ ophalen?
pi_95494376
thanx snappen jullie nu wel waarom ik hem niet van me netvliezen kreeg :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')