Gefeliciteerd voor moeder ,vader , tante en natuurlijk de rest van de familiequote:Op donderdag 14 april 2011 21:51 schreef Ingetje79 het volgende:
En ja, moeders is reuzetrots, tante ook
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 14 april 2011 21:47 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ben vanmiddag tante geworden van een klein meisje
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 14 april 2011 21:47 schreef Ingetje79 het volgende:
Er is iets mis met de videokaart of zo. Mijn laptopje slaat op tilt en op mijn werk is het geblokkeerd, dus ik wil kijken als Joel thuis is op zijn laptopquote:Op donderdag 14 april 2011 21:29 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat!
Had je de filmpjes gezien van mijn koningin Nok?
gefeliciteerdquote:Op donderdag 14 april 2011 21:47 schreef Ingetje79 het volgende:
Welterusten Oognip en ik ga er ook vandoorquote:Op donderdag 14 april 2011 22:25 schreef Oognip het volgende:
Ik ben kots en kots misselijk dus ik ga naar bed.
Welterusten
dankjequote:Op donderdag 14 april 2011 22:33 schreef Bamba het volgende:
Zwabber, gefeliciteerd met je verjaardag!!
Tante Ing!!!! Van harte gefeliciteerd met je nichtje!! Hopelijk mag ze snel uit de couveuse en knapt je zusje ook snel op van de keizersnede!!!
hebbuh? kan hem wel ff uploaden voor jequote:
Gefeliciteeeeeerd tante ingetje!quote:Op donderdag 14 april 2011 21:47 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb met blaasontsteking ooit een keer helemaal nergens last van gehad, totdat de ontsteking was omgevlogen naar een nierbekken ontsteking..quote:Op donderdag 14 april 2011 20:38 schreef Oognip het volgende:
[..]
Kan ja, heb alleen geen pijn bij plassen, maar het kan goed. Laten we het hopen, dat is (meestal) zo verholpen.
in de koeling zettenquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:16 schreef Oognip het volgende:
Goedemorgen
Ik heb in een potje gepiestmaar ik vroeg me af of het zin heeft om hem mee te nemen aangezien ik pas om 14 uur een afspraak heb. Dan is de urine al 5 uur oud. Was het niet zo dat je het binnen een uur of zo moet laten controleren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |