joh, gewoon voedselkleurstof halenquote:Op woensdag 13 april 2011 22:19 schreef DeZwabber het volgende:
ik denk dat de goudvissen het niet op prijs stellen als ik het ga proberen
Op je voorhoofd? Het zal je prachtig staanquote:Op woensdag 13 april 2011 22:19 schreef Ynske het volgende:
Lol
[ afbeelding ]
nu nog hopen dat de afdrukken morgen ook mooi zijn
op mn shirtquote:Op woensdag 13 april 2011 22:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Op je voorhoofd? Het zal je prachtig staan
Hij lijkt wel onscherp of zoquote:Op woensdag 13 april 2011 22:19 schreef Ynske het volgende:
Lol
[ afbeelding ]
nu nog hopen dat de afdrukken morgen ook mooi zijn
dat komt door de beweging die erin zitquote:
Yups, dat snap ik. Zou ie niet mooier zijn als er net iets minder beweging in zit?quote:
Nog steeds niet echt.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:10 schreef Oognip het volgende:
[..]
En geeft die gedachte je rust of juist niet?
neequote:Op woensdag 13 april 2011 22:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
is 0.8 seconde sluitertijd niet een beetje veel?
oh okequote:Op woensdag 13 april 2011 22:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee
anders kreeg je de wolken niet mooi erin
wat voor glijmatje?quote:Op woensdag 13 april 2011 22:33 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik vind het mooie foto's yns
Ik ga vannacht opnieuw proberen te slapen met dat glij matje in bed. Is het wederom geen succes dan berg ik het weer op
dan zou ik naar de action of hema gaan voor een waterbestendige matrashoes die niet verplaats en niet kraaktquote:
Hoeveel weken ben je nu precies?quote:Op woensdag 13 april 2011 22:45 schreef ferrari_rood het volgende:
Om beter te kunnen draaien in bed. Wat dan minder zeer moet doen in mijn bekken.
Nou ik kreeg het gisteren al voor elkaar om er met mijn arm verstrikt in te raken en er naast te gaan liggen. En als het draaien nu geen zeer meer deed zou ik het er graag voor over hebben.
Die hebben ik dus van een vriendin maar wij hebben natuurlijk een afwijkende bedmaat. Maar ik ben heul nog geen 36wk dus nog niet nodigquote:Op woensdag 13 april 2011 22:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan zou ik naar de action of hema gaan voor een waterbestendige matrashoes die niet verplaats en niet kraakt
Levensvatbaar dus in principequote:
Nee, morgen een week overtijd en naar het zkh voor CTG en controle door de gynquote:
Gordon from Melmacquote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:49 schreef Greys het volgende:
Elies, wat denk je, loop ik hier tegen een generatiekloofje aan door over Alf te beginnen?![]()
Mijn poes
idd, maar blauw en groen lijkt teveel op elkaar, andere kleur heb ik nu niet hier, en eerst spuitjes bemachtigenquote:Op woensdag 13 april 2011 23:32 schreef DeZwabber het volgende:
misschien is het ook wel tof om twee druppels met een verschillende kleur te laten vallen
wel enorm leuk![]()
Die is cool!!quote:Op woensdag 13 april 2011 23:30 schreef Ynske het volgende:
en nog eentje om t af te leren
[ afbeelding ]
Deze is erg mooi Yns!quote:Op woensdag 13 april 2011 23:30 schreef Ynske het volgende:
en nog eentje om t af te leren
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |