quote:
Hoe weet jij dat?quote:
Dan zou ik eerder zeggen dat ze winderig was.quote:
Leugenaarquote:Op woensdag 13 april 2011 19:23 schreef Greys het volgende:
![]()
Gb, het is puur geestelijk hoor, je ziet er geen fuck van als ik heb gezond
Hallotjesquote:
Aah, begin niet over verlanglijstjes.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:03 schreef Loveless85 het volgende:
Zo, m'n verlanglijstje is klaar. Wanneer komt sinterklaas?
Wat wil je hebben?quote:Op woensdag 13 april 2011 20:03 schreef Loveless85 het volgende:
Waarom maak je een verlanglijstje?quote:Op woensdag 13 april 2011 20:03 schreef Loveless85 het volgende:
13 spullies maarquote:Op woensdag 13 april 2011 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat wil je hebben?1001 spullies voor je huis?
Welke 13?quote:
Yay, wat heerlijk Tombo, GROOT is altijd heerlijkquote:Op woensdag 13 april 2011 20:13 schreef tombolafan het volgende:
![]()
Net stiekem in mn nieuwe huis geweest!
GROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT
Neequote:
Leuk! Maar was het leeg of stonden er meubels?quote:Op woensdag 13 april 2011 20:13 schreef tombolafan het volgende:
![]()
Net stiekem in mn nieuwe huis geweest!
GROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT
Leegquote:Op woensdag 13 april 2011 20:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Leuk! Maar was het leeg of stonden er meubels?
Hopelijk wordt het wat dan!quote:Op woensdag 13 april 2011 20:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
LeegMaar sowieso, ZO VEEL groter dan wat ik nu heb, dus echt wauw
Ze moest es wetenquote:Op woensdag 13 april 2011 20:16 schreef tombolafan het volgende:
Mn moeder meteen:
"richten we dit in als kinderkamer?Voor je oppaskindjes
"
Oh, dat weet ze wel een beetje hoorquote:
Is het te doen met de fiets/voetjes?quote:Op woensdag 13 april 2011 20:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, dat weet ze wel een beetje hoorZe vindt het ook echt niet leuk dat ik nu 10x zo ver ga wonen
Das altijd handigquote:Op woensdag 13 april 2011 20:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee
Vrijdag pas, maar mn stiefvader is daar aan het werk en heeft de sleutel toevallig
Blijf je in dezelfde woonplaats?quote:Op woensdag 13 april 2011 20:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, dat weet ze wel een beetje hoorZe vindt het ook echt niet leuk dat ik nu 10x zo ver ga wonen
Eh, juist ja!quote:Op woensdag 13 april 2011 20:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb nu alles om:
[ afbeelding ]
te realiseren![]()
Nu nog zorgen dat DVM de helft betaald
Romequote:Op woensdag 13 april 2011 20:22 schreef Goodbye het volgende:
Is dit leuk? Ik moet platte laarzen hebben voor Rome![]()
[ afbeelding ]
Maar 1 tv?quote:Op woensdag 13 april 2011 20:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb nu alles om:
[ afbeelding ]
te realiseren![]()
Nu nog zorgen dat DVM de helft betaald
Heel heel goed gevoelquote:Op woensdag 13 april 2011 20:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das altijd handigmaar wel goed gevoel bij dus?
Jaquote:Op woensdag 13 april 2011 20:24 schreef Goodbye het volgende:
Ja, ik wou net zeggen. Dit is toch gewoon in je huidige woonplaats Tombo?
Ik vind ze ook leukquote:Op woensdag 13 april 2011 20:22 schreef Goodbye het volgende:
Is dit leuk? Ik moet platte laarzen hebben voor Rome![]()
[ afbeelding ]
Rome bekijkenquote:Op woensdag 13 april 2011 20:23 schreef Lutte het volgende:
Wat ga je doen in Rome? Leuke laarzen wel!!
En als je verhuist moet ze dus vijf minuutjes lopen?quote:Op woensdag 13 april 2011 20:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
JaMaar nu woon ik zeg maar 30 seconden lopen bij haar vandaan
Ieuw!quote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 20:26 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En als je verhuist moet ze dus vijf minuutjes lopen?
Rome is super, ben er vorige week geweest met school.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Rome bekijken![]()
Ik denk dat ik ze maar ga aanschaffen, ook. Vind ze ook leuk genoeg voor in het dagelijks leven verder. Wel 80 euro, maar ach
Nee, wel een half uur denk ik, dus nog VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL verderquote:Op woensdag 13 april 2011 20:26 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En als je verhuist moet ze dus vijf minuutjes lopen?
Oh, nou ja, je zei tien keer zo verquote:Op woensdag 13 april 2011 20:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, wel een half uur denk ik, dus nog VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL verder
Ik ben er vijf jaar geleden ook geweest met school, helemaal geweldig vond ik het!quote:Op woensdag 13 april 2011 20:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Rome is super, ben er vorige week geweest met school.Maar goeie schoenen is wel een vereiste!!
En het lijken me wel degelijke laarzen en nog mooi ook, dus dat is het wel waard denk ik.
Fiets is een eitjequote:Op woensdag 13 april 2011 20:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Is het te doen met de fiets/voetjes?
Of moet je echt met de auto?
Ja, ik onderschatte hetquote:Op woensdag 13 april 2011 20:28 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, nou ja, je zei tien keer zo ver
Maar goed, ik kan me voorstellen dat dat dan ineens wel ver weg is!quote:
Of gewoon losquote:
Ga je met vrienden? Of in je eentje?quote:Op woensdag 13 april 2011 20:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ben er vijf jaar geleden ook geweest met school, helemaal geweldig vond ik het!![]()
Ik wil deze laarzen gaan kopen en dan nog sneakers en iets sandaalerigs mee. En als het past pumps voor 's avondsMaar eerst maar even kijken wat er in mijn koffertje past.
Hoeveel TV's heb je nodig danquote:Op woensdag 13 april 2011 20:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar 1 tv?
[..]
Heel heel goed gevoel![]()
Ach, het is het waardquote:Op woensdag 13 april 2011 20:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Maar goed, ik kan me voorstellen dat dat dan ineens wel ver weg is!
Ja, ik hoef er maar 1, maar ik vond jou nerd genoeg om je mediaplayer van beneden ook op een tv boven aan te sluiten ofzoquote:Op woensdag 13 april 2011 20:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoeveel TV's heb je nodig dan
Misschien nog eentje in slaapkamer, maar das eitje om die dan aan te sluiten, en het is ook wel beetje overdreven daar nóg een mediaplayer en digitale ontvanger aan te gaan hangen, niet?
Met mijn vriendquote:Op woensdag 13 april 2011 20:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ga je met vrienden? Of in je eentje?
En dat is altijd een crime ja.![]()
Ooh, das helemaal super. Kun je hem leuk Rome laten zien!!quote:Op woensdag 13 april 2011 20:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Met mijn vriendHij is er nog nooit geweest!
Nee dat gaat toch niet, die zit toch op versterker beneejuh aangeslotenquote:Op woensdag 13 april 2011 20:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ik hoef er maar 1, maar ik vond jou nerd genoeg om je mediaplayer van beneden ook op een tv boven aan te sluiten ofzo![]()
Ja nou, ik zag jou er wel toe in staat dat te kunnen oplossen met een relais of ietsquote:Op woensdag 13 april 2011 20:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee dat gaat toch niet, die zit toch op versterker beneejuh aangesloten
quote:Op woensdag 13 april 2011 20:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja nou, ik zag jou er wel toe in staat dat te kunnen oplossen met een relais of iets
Je daalt in mijn achting
Alles kán, maar de vraag is of je het moet willenquote:Op woensdag 13 april 2011 20:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja nou, ik zag jou er wel toe in staat dat te kunnen oplossen met een relais of iets
Je daalt in mijn achting
Hij staat op!quote:Op woensdag 13 april 2011 20:32 schreef Pisces29 het volgende:
Chick-flick alert voor Greys, ik herhaal alert op RTL 5 voor Greys!
Ik ookquote:Op woensdag 13 april 2011 20:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij staat op!
Moet nog wel tornadoën ondertussen
Ik durf het bijna niet te vragen, maar wat bedoel je daar mee? Opruimen?quote:Op woensdag 13 april 2011 20:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij staat op!
Moet nog wel tornadoën ondertussen
Vind ik ookquote:Op woensdag 13 april 2011 20:47 schreef Goodbye het volgende:
Nu moet ik eigenlijk ook nog leuke jurkjes bestellen, vind ik.
quote:Op woensdag 13 april 2011 20:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen, maar wat bedoel je daar mee? Opruimen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:13 schreef Greys het volgende:
Pisces, leuke film
Vrouw van 40 met jongen van 29. Dat geeft de burger moed!Da's gemeen zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:13 schreef Greys het volgende:
Pisces, leuke film
Vrouw van 40 met jongen van 29. Dat geeft de burger moed!Ja hij is wel leuk hèSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had hem een keer eerder gezien, vandaar dat ik op tijd was, herkende de titel.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Wat is iedereen lekker aan het opruimenquote:Op woensdag 13 april 2011 21:10 schreef Ml-etje het volgende:
kledingkast opgeruimd en zomerschoenen tevoorschijn
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat is iedereen lekker aan het opruimen
Jaquote:Op woensdag 13 april 2011 21:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat is iedereen lekker aan het opruimen
Heb je de ramen inmiddels streeploos?quote:
Neequote:Op woensdag 13 april 2011 21:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je de ramen inmiddels streeploos?
Eigenlijk let geen hond daar op
Oh ik snap jequote:Op woensdag 13 april 2011 21:33 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
je wil de logeerkamer niet zien, het is een slagveld
Alleen de rommel kijken mensen naar en daar ben je mee bezigquote:
Krantenprop geprobeerd?quote:
Euhh jaquote:Op woensdag 13 april 2011 21:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik snap jeMaar iets moet altijd eerst erger worden, voor het kan verbeteren
Ik geniet altijd zo als iets na veel werk helemaal netjes isquote:Op woensdag 13 april 2011 21:38 schreef Ml-etje het volgende:
Maar de kledingkast is netjes en die kan dan morgen ook mooi gesopt worden.
Ja, maar 1 is allergisch voor kattenquote:Op woensdag 13 april 2011 21:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Alleen de rommel kijken mensen naar en daar ben je mee bezig
Nou ik heb alles opgeruimd en dan kan ik morgen mijn jurkje mooi afmakenquote:Op woensdag 13 april 2011 21:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik geniet altijd zo als iets na veel werk helemaal netjes is
Ik ookquote:Op woensdag 13 april 2011 21:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik geniet altijd zo als iets na veel werk helemaal netjes is
Oh, dan moet het smetloos zeker?quote:Op woensdag 13 april 2011 21:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, maar 1 is allergisch voor kattenEn ik voel me een beetje niet zo heel lekker maar het moet wel gedaan enzo
Nou, doeiquote:
Iddquote:Op woensdag 13 april 2011 21:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, doei
Moet ze maar niet hier komen
Mannenquote:Op woensdag 13 april 2011 21:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Totdat meneer I. thuiskomt, die kan echt binnen 2 minuten een chaos maken met overal spul neerleggen enzo
Keertje extra stofzuigen en dweilen...en hopen dat het mooi weer is zodat je buiten kunt zittenquote:Op woensdag 13 april 2011 21:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, doei
Moet ze maar niet hier komen
Tis dat ie zo lief isquote:
Oo-er!quote:Op woensdag 13 april 2011 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Yay, wat heerlijk Tombo, GROOT is altijd heerlijk![]()
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Keertje extra stofzuigen en dweilen...en hopen dat het mooi weer is zodat je buiten kunt zitten![]()
Zou Zusjes kind ooit nog naar buiten komen?
Nou ja, stofzuigen en dweilen idd, en verder niksquote:Op woensdag 13 april 2011 22:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Keertje extra stofzuigen en dweilen...en hopen dat het mooi weer is zodat je buiten kunt zitten![]()
Zou Zusjes kind ooit nog naar buiten komen?
Ik was bij een vriendin eten en film kijken.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Erik![]()
Heb je je Nijntje weer uitgelaten vanaaf?
Ik hoop het zoquote:Op woensdag 13 april 2011 22:11 schreef tombolafan het volgende:
En je zusjes kind komt heus wel![]()
![]()
Morgen
Ohquote:Op woensdag 13 april 2011 22:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik was bij een vriendin eten en film kijken.
quote:
Ik heb echt een grote badkamer namelijkquote:Op woensdag 13 april 2011 22:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik hoop het zo![]()
En bad kun je overzetten ja
Zij kan er inmiddels echt niet meer om lachen geloof ikquote:
Net zo grooooot als ikke?quote:Op woensdag 13 april 2011 22:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb echt een grote badkamer namelijk
Ze is toch pas net uitgerekend? Sommigen houden ook écht geen rekening met overtijd gaanquote:Op woensdag 13 april 2011 22:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zij kan er inmiddels echt niet meer om lachen geloof ik![]()
En allemaal vriendinnen/kennissen die eerder dan haar zijn uitgerekend, liggen nu al met een kind op de buik ipv erin.
Ik wist dat Zusje een ster is in kuthumeuren, dat is erfelijk namelijk...maar zo erg
Ze is nu bijna een week overtijdquote:Op woensdag 13 april 2011 22:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze is toch pas net uitgerekend? Sommigen houden ook écht geen rekening met overtijd gaan
Dan is ze er bijnaquote:Op woensdag 13 april 2011 22:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ze is nu bijna een week overtijd
Morgen moet ze naar het ziekenhuis voor CTG en controle door de gyn.
Nog maximaal 8 dagen iddquote:
Ik zal extra energie vanuit hier sturen!quote:
Niet lullen, maar drukken!quote:Op woensdag 13 april 2011 22:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zal extra energie vanuit hier sturen!
Prima naar mijn zin gehad hoor.quote:
Ik kwam twee weken later dan dat de planning wasquote:Op woensdag 13 april 2011 22:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze is toch pas net uitgerekend? Sommigen houden ook écht geen rekening met overtijd gaan
Zusje en ik kwamen beide te vroeg, dus stiekem gingen we ervan uit dat zij ook te vroeg zou bevallenquote:Op woensdag 13 april 2011 22:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kwam twee weken later dan dat de planning was.
Het was ook maar een garpjuhquote:
Oo-er!quote:Op woensdag 13 april 2011 22:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kwam twee weken later dan dat de planning was.
Oh dat doe ik nog steeds met mijn zusquote:Op woensdag 13 april 2011 23:09 schreef Tha_Erik het volgende:
!
Ik heb ook van die dagen gehad met vrienden dat je op alles "That's wat she said" zei als er ook maar enigszins sprake was van de mogelijkheid tot doordenken.
quote:Op donderdag 14 april 2011 10:19 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb de VARAgids als onderzetter gebruikt en nu heeft Adele een perzikyoghurtsnor.
Ik ben de enige tot nu toe!quote:Op donderdag 14 april 2011 16:26 schreef Boldface het volgende:
Het loopt nog niet bepaald storm voor de halve finale van de verkiezing van onze slechtste inzending.... TOURNAMENT: Wat is de SLECHTSTE Nederlandse inzending ooit? (hint)
Hij staat er net johquote:Op donderdag 14 april 2011 16:26 schreef Boldface het volgende:
Het loopt nog niet bepaald storm voor de halve finale van de verkiezing van onze slechtste inzending.... TOURNAMENT: Wat is de SLECHTSTE Nederlandse inzending ooit? (hint)
Waar heb je hem gelaten?quote:Op donderdag 14 april 2011 17:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb absoluut geen zin om te gaan koken. En ik heb ook niks in huis.!!!
Misschien de snackbar even opzoeken.
Patatje oorlog met een frikandel!quote:Op donderdag 14 april 2011 17:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb absoluut geen zin om te gaan koken. En ik heb ook niks in huis.!!!
Misschien de snackbar even opzoeken.
quote:
Kun je niet zo'n klein oventje kopen? Stopcontactje erin en dan kun je pizza baguettes makenquote:Op donderdag 14 april 2011 18:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
!!!
Ik wil ook een oven verdulle!
Mja, dat is wel een oplossing inderdaadquote:Op donderdag 14 april 2011 18:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kun je niet zo'n klein oventje kopen? Stopcontactje erin en dan kun je pizza baguettes maken
quote:Op donderdag 14 april 2011 18:04 schreef Loveless85 het volgende:
Die dingen zijn echt 3 of 4 tientjes bij de blokker. Heb er laatst nog eentje weggedaan/gegeven
Ah-ha!quote:Op donderdag 14 april 2011 18:07 schreef Tha_Erik het volgende:
I know. Maar toch, ik heb geen zin om er geld aan uit te geven
. Net als dat ik naar de kapper moet, maar dat ook het geld niet waard vind
.
Of de moeite, for that matter.
quote:Op donderdag 14 april 2011 18:07 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Jaquote:Op donderdag 14 april 2011 18:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ah-ha!![]()
Dus jij hebt nu ruige, woeste manen?
Raaaaw!quote:
hou dat vol, dan krijg je mijn haar na een tijdje!quote:Op donderdag 14 april 2011 18:07 schreef Tha_Erik het volgende:
.
quote:
quote:
Je camouflagepak en geweer kun je bij de deur laten liggen. Iedereen hier is haske lief en APK heb ik al aan de ketting gelegd. Die moet altijd even wennen aan nieuw bezoek.quote:Op donderdag 14 april 2011 18:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
uhuh, eventjes op excursie in de esf sc
Ya think?quote:Op donderdag 14 april 2011 18:29 schreef APK het volgende:
[..]
Opeens is iedereen ESF-fan! [ afbeelding ]
Jij wel in ieder geval!quote:
Zwabbert ken ik al hoorquote:Op donderdag 14 april 2011 18:28 schreef Cat22 het volgende:
Je camouflagepak en geweer kun je bij de deur laten liggen. Iedereen hier is haske lief en APK heb ik al aan de ketting gelegd. Die moet altijd even wennen aan nieuwe bezoek.
leugens!quote:Op donderdag 14 april 2011 18:29 schreef APK het volgende:
[..]
Opeens is iedereen ESF-fan! [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 april 2011 18:31 schreef APK het volgende:
[..]
En voor de meelezers: Nee, het is niet zo'n tombo-ketting
Ik ga voor het gezelschap.quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 18:31 schreef APK het volgende:
[..]
Zwabbert ken ik al hoor![]()
Dan ga maar eens lief aan zijn hand snuffelen, want pas dan maak ik de ketting los.quote:Op donderdag 14 april 2011 18:31 schreef APK het volgende:
[..]
Zwabbert ken ik al hoor![]()
Je maakt hem vals zo juist, met je onderdrukkingquote:Op donderdag 14 april 2011 18:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan ga maar eens lief aan zijn hand snuffelen, want pas dan maak ik de ketting los.
Watje.quote:Op donderdag 14 april 2011 18:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Je maakt hem vals zo juist, met je onderdrukking
Arf!quote:Op donderdag 14 april 2011 18:32 schreef Cat22 het volgende:
Dan ga maar eens lief aan zijn hand snuffelen, want pas dan maak ik de ketting los.
Doel bereikt.quote:Op donderdag 14 april 2011 18:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je brave honden aan de ketting legt worden ze júist opgefokt
Ben d'r maar trots op.quote:
Dat mens zit mij dus echt gewoon met een hond te vergelijkenquote:Op donderdag 14 april 2011 18:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Doel bereikt.![]()
*maakt ketting los* Braaaave APK.
misschien helpt het als je stopt om met je kont over het tapijt te wrijven!quote:Op donderdag 14 april 2011 18:42 schreef APK het volgende:
[..]
Dat mens zit mij dus echt gewoon met een hond te vergelijken![]()
En ik vind je leuk.quote:Op donderdag 14 april 2011 18:42 schreef APK het volgende:
[..]
Dat mens zit mij dus echt gewoon met een hond te vergelijken![]()
Dat heet laminaat en dat moet ook af en toe schoongemaakt wordenquote:Op donderdag 14 april 2011 18:42 schreef DeZwabber het volgende:
misschien helpt het als je stopt om met je kont over het tapijt te wrijven!
Kijk maar uit, straks moeten we weer PM-en van Greesquote:Op donderdag 14 april 2011 18:43 schreef Cat22 het volgende:
En ik vind je leuk.Ook al ben ik een kattemens.
Noes! Not again!quote:Op donderdag 14 april 2011 18:45 schreef APK het volgende:
[..]
Kijk maar uit, straks moeten we weer PM-en van Grees
Nee hier mag je sletten en versieren wat je wiltquote:Op donderdag 14 april 2011 18:45 schreef APK het volgende:
[..]
Kijk maar uit, straks moeten we weer PM-en van Grees
Ow ja, daar mag jij dat als enige doen zeker.quote:Op donderdag 14 april 2011 18:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hier mag je sletten en versieren wat je wilt
Alleen niet in het Persdag topic
Uhuhquote:Op donderdag 14 april 2011 18:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow ja, daar mag jij dat als enige doen zeker.
Speciaaltje.quote:
En dat noem jij sletten en versieren?quote:Op donderdag 14 april 2011 18:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij noemde je daar dik en scheel, ondankbare
Zeg jij er eens iets van!quote:
Wij:quote:Dear Mrs M,
Herewith I would like to invite you to a lunch in honour of the President of Ireland, hosted by H.M. the Queen on Tuesday 3 May 2010 at Noordeinde Palace.
Guests are requested to arrive no later than 12.15.
Please advise if you can accept the invitation.
Yours sincerely,
L vd B
Office of the Marshal of the Court of H.M. the Queen.
Greys is onaantastbaar. Ken je plaats, Cat.quote:Op donderdag 14 april 2011 18:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow ja, daar mag jij dat als enige doen zeker.
Wow!quote:Op donderdag 14 april 2011 18:52 schreef APK het volgende:
Dit zat trouwens laatst bij karn in de mailbox:
[..]
Wij:![]()
En: 'Why'
Zij: Delete.
Een paar dagen later komt die mail nog een keer.
Zij: Hahaha, zullen wel Nigerianen zijn die mijn pincode willen, delete.
Een week later allerlei boodschappen op de voicemail van haar GSM en en van haar landline.
Blijkt het echt te zijn
Niet.quote:Op donderdag 14 april 2011 18:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Greys is onaantastbaar. Ken je plaats, Cat.
Hela, ook nog een grote mond?quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 18:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Greys is onaantastbaar. Ken je plaats, Cat.
quote:
Dat is het enige dat ik kan bedenken.quote:Op donderdag 14 april 2011 18:53 schreef Greys het volgende:
![]()
Ter ere waarvan dan? Of gewoon zomaar, omdat Iers?
Gewoon niks zeggen en mooi zijn, pop.quote:
Oh ja, jij bent eerst!quote:Op donderdag 14 april 2011 18:55 schreef Cat22 het volgende:
En zal ik Bea vragen om mijn groetjes aan haar over te brengen?
Da's wel kort dag als ze nu nog die VOG moeten aanvragen.quote:Op donderdag 14 april 2011 18:57 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is het enige dat ik kan bedenken.![]()
Of een foute Mrs M, want ze is niet getrouwd voor zover ik weet
Maar wat een low budget-gedoe via email.
Je moet toch minstens een VOG en allerlei ander gedoe hebben, zeker als je Iers bent
Zo komt Bea nog eens echt belangrijke mensen tegen.quote:
Hoe komen ze in vredesnaam aan je mailadres dan in zo'n geval?quote:Op donderdag 14 april 2011 18:57 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is het enige dat ik kan bedenken.![]()
Of een foute Mrs M, want ze is niet getrouwd voor zover ik weet
Maar wat een low budget-gedoe via email.
Je moet toch minstens een VOG en allerlei ander gedoe hebben, zeker als je Iers bent
Zegt de queen die de opperKwien niet gaat ontmoeten.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Cat heeft het hoog in 'r bol, 't arme schaap.
Ik weet niet of ze gaat.quote:Op donderdag 14 april 2011 18:59 schreef Cat22 het volgende:
Da's wel kort dag als ze nu nog die VOG moeten aanvragen.![]()
Maarre.. gaat ze eten bij de Kwien?
Ja, dat is mijn keuze. Ik heb een straatverbod aangevraagd. Tante Bea stond verdorie elke week op de stoep, te vragen om tips over hoe je een echte queen moet zijn. Maar ja, mijn advies (Doe eens wat anders met je haar, mens!) werd in de koninklijke wind geslagen. Graag of niet hoor. Dus toen heb ik 'r weggestuurd, maar de feeks kwam steeds terug. Ik zei: "Voordat je dat haar verandert, hoef ik je niet te zien! Goedendag!"quote:Op donderdag 14 april 2011 19:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zegt de queen die de opperKwien niet gaat ontmoeten.
quote:Op donderdag 14 april 2011 19:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, dat is mijn keuze. Ik heb een straatverbod aangevraagd. Tante Bea stond verdorie elke week op de stoep, te vragen om tips over hoe je een echte queen moet zijn. Maar ja, mijn advies (Doe eens wat anders met je haar, mens!) werd in de koninklijke wind geslagen. Graag of niet hoor. Dus toen heb ik 'r weggestuurd, maar de feeks kwam steeds terug. Ik zei: "Voordat je dat haar verandert, hoef ik je niet te zien! Goedendag!"
Sterallures, zo jammer, ze is uiteindelijk ook maar de dochter van.
Google.ie?quote:Op donderdag 14 april 2011 19:01 schreef Greys het volgende:
Hoe komen ze in vredesnaam aan je mailadres dan in zo'n geval?
Kan een contact uit de kunstwereld of haar baas zijn geweest ofzo.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:05 schreef Greys het volgende:
Maar srsly, verwachten ze dan dat mensen ook echt komen opdagen na zo'n raar mailtje?
Het is dat ze dan daarna nog gebeld hebben. Maar hoe komen ze aan je mailadres en mobiele nr dan in zo'n geval?Ik vind het maar raar.
Serieus?quote:Op donderdag 14 april 2011 19:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh en Koningin Beatrix heeft jarenlang het homohuwelijk tegengehouden. Nou dan ben je mijn advies ook niet waard.
Belden ze met een herkenbaar nummer?quote:Op donderdag 14 april 2011 19:09 schreef APK het volgende:
[..]
Kan een contact uit de kunstwereld of haar baas zijn geweest ofzo.
Echt geen idee...
En waarom hebben ze mij niet meegevraagd
Anders had ze Claus nooit gekregen hè...quote:Op donderdag 14 april 2011 19:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh en Koningin Beatrix heeft jarenlang het homohuwelijk tegengehouden. Nou dan ben je mijn advies ook niet waard.
Weet ik niet, ze zit in Ierland.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:10 schreef Greys het volgende:
Belden ze met een herkenbaar nummer?
Ik bedoel, heeft ze een RSVP telnr nu?
quote:Op donderdag 14 april 2011 19:12 schreef Goodbye het volgende:
Mijn pakketjesmevrouw die 's avonds langs moest komen is al geweestHad ze haar mobiele nummer op het briefje gezet en ik bellen, nu komt ze later langs. Eén van de buren had blijkbaar gezegd dat de naam van de geadresseerde (mijn naam) niet overeen kwam met het adres. Lekker dan
Vraag me echt af wie dat gezegd heeft en waar die zich mee wilde bemoeien
quote:
quote:
Dat had niet met elkaar te maken, maar past mooi bij elkaar, jaquote:
Ik ben straks witter dan jij!quote:Op donderdag 14 april 2011 19:17 schreef Greys het volgende:
Altijd leuk Gb, bemoeizuchtige buren
Ik ga even zonnebanken nog denk ik, want nu zijn mijn voor- ende achterkant een ietsiepietsie getint en de zijkanten wit
Ik dacht dat ze daar helemaal niets over te zeggen hadquote:Op donderdag 14 april 2011 19:15 schreef Tha_Erik het volgende:
. Blijkbaar, ik wist dat ook niet maar een homo die ik ken die wel op de hoogte is van dat soort dingen wist het me te vertellen, dat ze de voorstellen gewoon niet ondertekende.
Nee hoor, dat duurt nog wel evenquote:
Ach, misschien valt hij niet op getinte typesquote:
Als je met Hij de wapperman bedoelt, die is gewoon heel erg getrouwd enzo hoorquote:Op donderdag 14 april 2011 19:20 schreef APK het volgende:
[..]
Ach, misschien valt hij niet op getinte types
Ik heb ook sproetjes, maar dat komt juist door de zon van de afgelopen tijdquote:Op donderdag 14 april 2011 19:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoor, dat duurt nog wel even
Ik zie mijn sproeten nog steeds luid en duidelijk, dus dat betekent dat ik nog amper verkleurd ben maar toch zie ik verschil tussen de zijkant en de voor- en achterkant, dat staat helemaal apart
Ze moet uiteindelijk toch een handtekening zetten onder de wetsvoorstellen toch? Blijkbaar heeft ze dat heel lang niet gedaan.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:19 schreef APK het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze daar helemaal niets over te zeggen had
Sproetjesquote:Op donderdag 14 april 2011 19:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb ook sproetjes, maar dat komt juist door de zon van de afgelopen tijd
Mensen hier snappen niet dat we gewoon wat hebben om over te giebelenquote:Op donderdag 14 april 2011 19:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je met Hij de wapperman bedoelt, die is gewoon heel erg getrouwd enzo hoor
Dat was Wesley Sneijder ook hoor!quote:Op donderdag 14 april 2011 19:21 schreef Greys het volgende:
Als je met Hij de wapperman bedoelt, die is gewoon heel erg getrouwd enzo hoor
Nee, die was singlequote:
Die was toch getrouwd?quote:
Kon dat dan?quote:
Bijna niet te geloven, maar ja, dat konquote:
Dan maar liever 'Help mijn man is prutser'.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:17 schreef APK het volgende:
[..]
Bijna niet te geloven, maar ja, dat kon
Ze hebben de hele week in gekleurde shirtjes een slap aftreksel van Fear Factor gespeeld en de live uitzending is nog veel erger.
Onbegrijpelijk dat er mensen zijn die salaris krijgen om dat programma te maken
Bash-programma?quote:Op donderdag 14 april 2011 21:20 schreef Cat22 het volgende:
Dan maar liever 'Help mijn man is prutser'.
Nee joh! Echt drama en het gaat om het hulp bieden in schijnbaar uitzichtloze situaties.quote:
Ik vind dit leuker. Al die eigenwijze kerels (want dat zijn de prutsers) die hun gezin jarenlang in de rotzooi laten zitten (slopuhhh kunnuh wuuuuh!) omdat er altijd iets belangrijkers is dan de verbouwing (opbouwen is lastigerquote:Op donderdag 14 april 2011 21:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Is het net zo leuk als Bonje met de Buren? Dat was zo'n pracht.
Dat bewaar ik nog even voor het weekendquote:Op donderdag 14 april 2011 21:32 schreef Cat22 het volgende:
Volgende pareltje is erop:
'als je ene schaamlip kerst is, en de andere sinterklaas, dan kom ik tussen de feestdagen door'.
![]()
![]()
Welk programma is het?
Oh wat ergquote:Op donderdag 14 april 2011 21:32 schreef Cat22 het volgende:
Volgende pareltje is erop:
'als je ene schaamlip kerst is, en de andere sinterklaas, dan kom ik tussen de feestdagen door'.
![]()
![]()
Welk programma is het?
Dat klinkt gewoon ziek.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh wat erg
Maar stukken beter dan Secret Story in elk geval, dat kan niet anders.
Wat zijn die de weg kwijt zeg![]()
Je neemt twee beste vrienden.
Waarvan de ene dan wormen en kakkerlakken moet eten (wat hij al gezegd had dat hij dat nooit ging doen). En als hij dat niet doet moet zijn vriend het huis per direct uit. En de vriend stond niet eens genomineerd. Hij doet het niet (principes zijn principes) en hup, die ander er uit
Oke, het is maar tijdelijk, maar dat weet die ene niet die moest eten.
Wat een hoerige naaistreek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEEERDquote:Op donderdag 14 april 2011 21:41 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik kom ff egoposterig binnenvallen![]()
Ik ben vanmiddag tante geworden van een lief klein meisjesmensje![]()
![]()
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 14 april 2011 21:41 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
OHHHHHHHHHHHHHHHHHquote:Op donderdag 14 april 2011 21:41 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Feli tante Ing!quote:Op donderdag 14 april 2011 21:41 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Hoe groot is mijn narcisme als ik hier "Erik" in las?quote:
Weet jij iets wat Ing niet weet?quote:Op donderdag 14 april 2011 21:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoe groot is mijn narcisme als ik hier "Erik" in las?
En weet je wat nog het allerdomste is?quote:Op donderdag 14 april 2011 21:40 schreef Greys het volgende:
Oh wat erg
Maar stukken beter dan Secret Story in elk geval, dat kan niet anders.
Wat zijn die de weg kwijt zeg![]()
Je neemt twee beste vrienden.
Waarvan de ene dan wormen en kakkerlakken moet eten (wat hij al gezegd had dat hij dat nooit ging doen). En als hij dat niet doet moet zijn vriend het huis per direct uit. En de vriend stond niet eens genomineerd. Hij doet het niet (principes zijn principes) en hup, die ander er uit
Oke, het is maar tijdelijk, maar dat weet die ene niet die moest eten.
Wat een hoerige naaistreek
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:41 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Da's snel gegaan dan.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Tnx![]()
Bij de controle vanochtend bleek het toch in een stuit te liggen en moest ze direct blijven voor een keizersnede.
8 pond, lang kind...dat had ze er zo ook echt nooit uitgekregen
Leuk!quote:Op donderdag 14 april 2011 21:41 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Ze belde om half 12 vanochtend en om 16.15 uur is ze geboren.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's snel gegaan dan.Wat zul je in spanning hebben gezeten. Moest zussie nog onder het mes ook.
Arme tante.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ze belde om half 12 vanochtend en om 16.15 uur is ze geboren.
Suikers waren wat laag en ze had veel pijn, omdat ze met haar hoofdje klem heeft gelegen onder de ribben van Zusje.
Dus ze blijft vannacht op de kinderafdeling in de couveuze.
En ja, het was een lange middag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |