Ik ben de enige tot nu toe!quote:Op donderdag 14 april 2011 16:26 schreef Boldface het volgende:
Het loopt nog niet bepaald storm voor de halve finale van de verkiezing van onze slechtste inzending.... TOURNAMENT: Wat is de SLECHTSTE Nederlandse inzending ooit? (hint)
Hij staat er net johquote:Op donderdag 14 april 2011 16:26 schreef Boldface het volgende:
Het loopt nog niet bepaald storm voor de halve finale van de verkiezing van onze slechtste inzending.... TOURNAMENT: Wat is de SLECHTSTE Nederlandse inzending ooit? (hint)
Waar heb je hem gelaten?quote:Op donderdag 14 april 2011 17:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb absoluut geen zin om te gaan koken. En ik heb ook niks in huis.!!!
Misschien de snackbar even opzoeken.
Patatje oorlog met een frikandel!quote:Op donderdag 14 april 2011 17:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb absoluut geen zin om te gaan koken. En ik heb ook niks in huis.!!!
Misschien de snackbar even opzoeken.
quote:
Kun je niet zo'n klein oventje kopen? Stopcontactje erin en dan kun je pizza baguettes makenquote:Op donderdag 14 april 2011 18:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
!!!
Ik wil ook een oven verdulle!
Mja, dat is wel een oplossing inderdaadquote:Op donderdag 14 april 2011 18:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kun je niet zo'n klein oventje kopen? Stopcontactje erin en dan kun je pizza baguettes maken
quote:Op donderdag 14 april 2011 18:04 schreef Loveless85 het volgende:
Die dingen zijn echt 3 of 4 tientjes bij de blokker. Heb er laatst nog eentje weggedaan/gegeven
Ah-ha!quote:Op donderdag 14 april 2011 18:07 schreef Tha_Erik het volgende:
I know. Maar toch, ik heb geen zin om er geld aan uit te geven
. Net als dat ik naar de kapper moet, maar dat ook het geld niet waard vind
.
Of de moeite, for that matter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |