Ik begrijp je punt. Ik had Shalalie een waardige finalekandidaat gevonden... - Het is mij een mysterie dat een nummer als "Waterman" nog steeds in de race is, terwijl het gedrocht "Shalalie" allang is afgevallen...quote:Op zaterdag 9 april 2011 11:39 schreef UltraR het volgende:
Het ging mij er puur en alleen om dat shalalie zou 'winnen'. Nu die eruit ligt onthoud ik mij van verdere stemming. Sorry.
precies ditquote:Op vrijdag 8 april 2011 13:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
2006 Amambanda - 1979 Colorado
1982 Jij en Ik - 1956 Voorgoed Voorbij
1965 't Is Genoeg - 1964 Jij bent mijn Leven
1970 Waterman - 1963 Een Speeldoos
Om eerlijk te zijn vind ik Shalalie nog wel beter dan Amambanda hoorquote:Op zaterdag 9 april 2011 11:39 schreef UltraR het volgende:
Het ging mij er puur en alleen om dat shalalie zou 'winnen'. Nu die eruit ligt onthoud ik mij van verdere stemming. Sorry.
Nog iemand die Amambanda niet het slechtste nummer vindt!quote:Op maandag 18 april 2011 01:42 schreef Andromache het volgende:
2006 Amambanda - 1964 Jij bent mijn Leven
1982 Jij en Ik - 1963 Een Speeldoos
Dat was ook het enige rustpunt in 3 minuten onnavolgbare chaosquote:Op maandag 18 april 2011 21:53 schreef TheVulture het volgende:
Dat inzoomen van de regie op die kont bij Amambanda was toch wel het enige hoogtepunt
Ik krijg altijd bijna een adhd-aanval als ik die middelste zo hysterisch driftig zie trommelen, alsof haar leven ervan afhangtquote:Op maandag 18 april 2011 22:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat was ook het enige rustpunt in 3 minuten onnavolgbare chaos
En ook dat het 24 uur zo blijft, anders kan het toeval zijn.quote:Op woensdag 20 april 2011 00:08 schreef Boldface het volgende:
Hmmm... bijzonder spannend deze keer. Tot nu toe won Amambanda al zijn battles met overtuigende voorsprong, maar deze keer gaan ze nek aan nek. Ik wil minstens 2 stemmen verschil voordat ik de finale sluit, dus die loopt nog zeker enkele dagen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |