Ik ben de enige tot nu toe!quote:Op donderdag 14 april 2011 16:26 schreef Boldface het volgende:
Het loopt nog niet bepaald storm voor de halve finale van de verkiezing van onze slechtste inzending.... TOURNAMENT: Wat is de SLECHTSTE Nederlandse inzending ooit? (hint)
Hij staat er net johquote:Op donderdag 14 april 2011 16:26 schreef Boldface het volgende:
Het loopt nog niet bepaald storm voor de halve finale van de verkiezing van onze slechtste inzending.... TOURNAMENT: Wat is de SLECHTSTE Nederlandse inzending ooit? (hint)
Waar heb je hem gelaten?quote:Op donderdag 14 april 2011 17:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb absoluut geen zin om te gaan koken. En ik heb ook niks in huis.!!!
Misschien de snackbar even opzoeken.
Patatje oorlog met een frikandel!quote:Op donderdag 14 april 2011 17:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb absoluut geen zin om te gaan koken. En ik heb ook niks in huis.!!!
Misschien de snackbar even opzoeken.
quote:
Kun je niet zo'n klein oventje kopen? Stopcontactje erin en dan kun je pizza baguettes makenquote:Op donderdag 14 april 2011 18:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
!!!
Ik wil ook een oven verdulle!
Mja, dat is wel een oplossing inderdaadquote:Op donderdag 14 april 2011 18:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kun je niet zo'n klein oventje kopen? Stopcontactje erin en dan kun je pizza baguettes maken
quote:Op donderdag 14 april 2011 18:04 schreef Loveless85 het volgende:
Die dingen zijn echt 3 of 4 tientjes bij de blokker. Heb er laatst nog eentje weggedaan/gegeven
Ah-ha!quote:Op donderdag 14 april 2011 18:07 schreef Tha_Erik het volgende:
I know. Maar toch, ik heb geen zin om er geld aan uit te geven
. Net als dat ik naar de kapper moet, maar dat ook het geld niet waard vind
.
Of de moeite, for that matter.
quote:Op donderdag 14 april 2011 18:07 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Jaquote:Op donderdag 14 april 2011 18:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ah-ha!![]()
Dus jij hebt nu ruige, woeste manen?
Raaaaw!quote:
hou dat vol, dan krijg je mijn haar na een tijdje!quote:Op donderdag 14 april 2011 18:07 schreef Tha_Erik het volgende:
.
quote:
quote:
Je camouflagepak en geweer kun je bij de deur laten liggen. Iedereen hier is haske lief en APK heb ik al aan de ketting gelegd. Die moet altijd even wennen aan nieuw bezoek.quote:Op donderdag 14 april 2011 18:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
uhuh, eventjes op excursie in de esf sc
Ya think?quote:Op donderdag 14 april 2011 18:29 schreef APK het volgende:
[..]
Opeens is iedereen ESF-fan! [ afbeelding ]
Jij wel in ieder geval!quote:
Zwabbert ken ik al hoorquote:Op donderdag 14 april 2011 18:28 schreef Cat22 het volgende:
Je camouflagepak en geweer kun je bij de deur laten liggen. Iedereen hier is haske lief en APK heb ik al aan de ketting gelegd. Die moet altijd even wennen aan nieuwe bezoek.
leugens!quote:Op donderdag 14 april 2011 18:29 schreef APK het volgende:
[..]
Opeens is iedereen ESF-fan! [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 april 2011 18:31 schreef APK het volgende:
[..]
En voor de meelezers: Nee, het is niet zo'n tombo-ketting
Ik ga voor het gezelschap.quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 18:31 schreef APK het volgende:
[..]
Zwabbert ken ik al hoor![]()
Dan ga maar eens lief aan zijn hand snuffelen, want pas dan maak ik de ketting los.quote:Op donderdag 14 april 2011 18:31 schreef APK het volgende:
[..]
Zwabbert ken ik al hoor![]()
Je maakt hem vals zo juist, met je onderdrukkingquote:Op donderdag 14 april 2011 18:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan ga maar eens lief aan zijn hand snuffelen, want pas dan maak ik de ketting los.
Watje.quote:Op donderdag 14 april 2011 18:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Je maakt hem vals zo juist, met je onderdrukking
Arf!quote:Op donderdag 14 april 2011 18:32 schreef Cat22 het volgende:
Dan ga maar eens lief aan zijn hand snuffelen, want pas dan maak ik de ketting los.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |