quote:
Hoe weet jij dat?quote:
Dan zou ik eerder zeggen dat ze winderig was.quote:
Leugenaarquote:Op woensdag 13 april 2011 19:23 schreef Greys het volgende:
![]()
Gb, het is puur geestelijk hoor, je ziet er geen fuck van als ik heb gezond
Hallotjesquote:
Aah, begin niet over verlanglijstjes.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:03 schreef Loveless85 het volgende:
Zo, m'n verlanglijstje is klaar. Wanneer komt sinterklaas?
Wat wil je hebben?quote:Op woensdag 13 april 2011 20:03 schreef Loveless85 het volgende:
Waarom maak je een verlanglijstje?quote:Op woensdag 13 april 2011 20:03 schreef Loveless85 het volgende:
13 spullies maarquote:Op woensdag 13 april 2011 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat wil je hebben?1001 spullies voor je huis?
Welke 13?quote:
Yay, wat heerlijk Tombo, GROOT is altijd heerlijkquote:Op woensdag 13 april 2011 20:13 schreef tombolafan het volgende:
![]()
Net stiekem in mn nieuwe huis geweest!
GROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT
Neequote:
Leuk! Maar was het leeg of stonden er meubels?quote:Op woensdag 13 april 2011 20:13 schreef tombolafan het volgende:
![]()
Net stiekem in mn nieuwe huis geweest!
GROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT
Leegquote:Op woensdag 13 april 2011 20:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Leuk! Maar was het leeg of stonden er meubels?
Hopelijk wordt het wat dan!quote:Op woensdag 13 april 2011 20:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
LeegMaar sowieso, ZO VEEL groter dan wat ik nu heb, dus echt wauw
Ze moest es wetenquote:Op woensdag 13 april 2011 20:16 schreef tombolafan het volgende:
Mn moeder meteen:
"richten we dit in als kinderkamer?Voor je oppaskindjes
"
Oh, dat weet ze wel een beetje hoorquote:
Is het te doen met de fiets/voetjes?quote:Op woensdag 13 april 2011 20:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, dat weet ze wel een beetje hoorZe vindt het ook echt niet leuk dat ik nu 10x zo ver ga wonen
Das altijd handigquote:Op woensdag 13 april 2011 20:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee
Vrijdag pas, maar mn stiefvader is daar aan het werk en heeft de sleutel toevallig
Blijf je in dezelfde woonplaats?quote:Op woensdag 13 april 2011 20:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, dat weet ze wel een beetje hoorZe vindt het ook echt niet leuk dat ik nu 10x zo ver ga wonen
Eh, juist ja!quote:Op woensdag 13 april 2011 20:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb nu alles om:
[ afbeelding ]
te realiseren![]()
Nu nog zorgen dat DVM de helft betaald
Romequote:Op woensdag 13 april 2011 20:22 schreef Goodbye het volgende:
Is dit leuk? Ik moet platte laarzen hebben voor Rome![]()
[ afbeelding ]
Maar 1 tv?quote:Op woensdag 13 april 2011 20:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb nu alles om:
[ afbeelding ]
te realiseren![]()
Nu nog zorgen dat DVM de helft betaald
Heel heel goed gevoelquote:Op woensdag 13 april 2011 20:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das altijd handigmaar wel goed gevoel bij dus?
Jaquote:Op woensdag 13 april 2011 20:24 schreef Goodbye het volgende:
Ja, ik wou net zeggen. Dit is toch gewoon in je huidige woonplaats Tombo?
Ik vind ze ook leukquote:Op woensdag 13 april 2011 20:22 schreef Goodbye het volgende:
Is dit leuk? Ik moet platte laarzen hebben voor Rome![]()
[ afbeelding ]
Rome bekijkenquote:Op woensdag 13 april 2011 20:23 schreef Lutte het volgende:
Wat ga je doen in Rome? Leuke laarzen wel!!
En als je verhuist moet ze dus vijf minuutjes lopen?quote:Op woensdag 13 april 2011 20:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
JaMaar nu woon ik zeg maar 30 seconden lopen bij haar vandaan
Ieuw!quote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 20:26 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En als je verhuist moet ze dus vijf minuutjes lopen?
Rome is super, ben er vorige week geweest met school.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Rome bekijken![]()
Ik denk dat ik ze maar ga aanschaffen, ook. Vind ze ook leuk genoeg voor in het dagelijks leven verder. Wel 80 euro, maar ach
Nee, wel een half uur denk ik, dus nog VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL verderquote:Op woensdag 13 april 2011 20:26 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En als je verhuist moet ze dus vijf minuutjes lopen?
Oh, nou ja, je zei tien keer zo verquote:Op woensdag 13 april 2011 20:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, wel een half uur denk ik, dus nog VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL verder
Ik ben er vijf jaar geleden ook geweest met school, helemaal geweldig vond ik het!quote:Op woensdag 13 april 2011 20:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Rome is super, ben er vorige week geweest met school.Maar goeie schoenen is wel een vereiste!!
En het lijken me wel degelijke laarzen en nog mooi ook, dus dat is het wel waard denk ik.
Fiets is een eitjequote:Op woensdag 13 april 2011 20:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Is het te doen met de fiets/voetjes?
Of moet je echt met de auto?
Ja, ik onderschatte hetquote:Op woensdag 13 april 2011 20:28 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, nou ja, je zei tien keer zo ver
Maar goed, ik kan me voorstellen dat dat dan ineens wel ver weg is!quote:
Of gewoon losquote:
Ga je met vrienden? Of in je eentje?quote:Op woensdag 13 april 2011 20:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ben er vijf jaar geleden ook geweest met school, helemaal geweldig vond ik het!![]()
Ik wil deze laarzen gaan kopen en dan nog sneakers en iets sandaalerigs mee. En als het past pumps voor 's avondsMaar eerst maar even kijken wat er in mijn koffertje past.
Hoeveel TV's heb je nodig danquote:Op woensdag 13 april 2011 20:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar 1 tv?
[..]
Heel heel goed gevoel![]()
Ach, het is het waardquote:Op woensdag 13 april 2011 20:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Maar goed, ik kan me voorstellen dat dat dan ineens wel ver weg is!
Ja, ik hoef er maar 1, maar ik vond jou nerd genoeg om je mediaplayer van beneden ook op een tv boven aan te sluiten ofzoquote:Op woensdag 13 april 2011 20:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoeveel TV's heb je nodig dan
Misschien nog eentje in slaapkamer, maar das eitje om die dan aan te sluiten, en het is ook wel beetje overdreven daar nóg een mediaplayer en digitale ontvanger aan te gaan hangen, niet?
Met mijn vriendquote:Op woensdag 13 april 2011 20:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ga je met vrienden? Of in je eentje?
En dat is altijd een crime ja.![]()
Ooh, das helemaal super. Kun je hem leuk Rome laten zien!!quote:Op woensdag 13 april 2011 20:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Met mijn vriendHij is er nog nooit geweest!
Nee dat gaat toch niet, die zit toch op versterker beneejuh aangeslotenquote:Op woensdag 13 april 2011 20:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ik hoef er maar 1, maar ik vond jou nerd genoeg om je mediaplayer van beneden ook op een tv boven aan te sluiten ofzo![]()
Ja nou, ik zag jou er wel toe in staat dat te kunnen oplossen met een relais of ietsquote:Op woensdag 13 april 2011 20:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee dat gaat toch niet, die zit toch op versterker beneejuh aangesloten
quote:Op woensdag 13 april 2011 20:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja nou, ik zag jou er wel toe in staat dat te kunnen oplossen met een relais of iets
Je daalt in mijn achting
Alles kán, maar de vraag is of je het moet willenquote:Op woensdag 13 april 2011 20:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja nou, ik zag jou er wel toe in staat dat te kunnen oplossen met een relais of iets
Je daalt in mijn achting
Hij staat op!quote:Op woensdag 13 april 2011 20:32 schreef Pisces29 het volgende:
Chick-flick alert voor Greys, ik herhaal alert op RTL 5 voor Greys!
Ik ookquote:Op woensdag 13 april 2011 20:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij staat op!
Moet nog wel tornadoën ondertussen
Ik durf het bijna niet te vragen, maar wat bedoel je daar mee? Opruimen?quote:Op woensdag 13 april 2011 20:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij staat op!
Moet nog wel tornadoën ondertussen
Vind ik ookquote:Op woensdag 13 april 2011 20:47 schreef Goodbye het volgende:
Nu moet ik eigenlijk ook nog leuke jurkjes bestellen, vind ik.
quote:Op woensdag 13 april 2011 20:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen, maar wat bedoel je daar mee? Opruimen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:13 schreef Greys het volgende:
Pisces, leuke film
Vrouw van 40 met jongen van 29. Dat geeft de burger moed!Da's gemeen zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:13 schreef Greys het volgende:
Pisces, leuke film
Vrouw van 40 met jongen van 29. Dat geeft de burger moed!Ja hij is wel leuk hèSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had hem een keer eerder gezien, vandaar dat ik op tijd was, herkende de titel.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Wat is iedereen lekker aan het opruimenquote:Op woensdag 13 april 2011 21:10 schreef Ml-etje het volgende:
kledingkast opgeruimd en zomerschoenen tevoorschijn
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat is iedereen lekker aan het opruimen
Jaquote:Op woensdag 13 april 2011 21:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat is iedereen lekker aan het opruimen
Heb je de ramen inmiddels streeploos?quote:
Neequote:Op woensdag 13 april 2011 21:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je de ramen inmiddels streeploos?
Eigenlijk let geen hond daar op