Hela, ook nog een grote mond?quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 18:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Greys is onaantastbaar. Ken je plaats, Cat.
quote:
Dat is het enige dat ik kan bedenken.quote:Op donderdag 14 april 2011 18:53 schreef Greys het volgende:
![]()
Ter ere waarvan dan? Of gewoon zomaar, omdat Iers?
Gewoon niks zeggen en mooi zijn, pop.quote:
Oh ja, jij bent eerst!quote:Op donderdag 14 april 2011 18:55 schreef Cat22 het volgende:
En zal ik Bea vragen om mijn groetjes aan haar over te brengen?
Da's wel kort dag als ze nu nog die VOG moeten aanvragen.quote:Op donderdag 14 april 2011 18:57 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is het enige dat ik kan bedenken.![]()
Of een foute Mrs M, want ze is niet getrouwd voor zover ik weet
Maar wat een low budget-gedoe via email.
Je moet toch minstens een VOG en allerlei ander gedoe hebben, zeker als je Iers bent
Zo komt Bea nog eens echt belangrijke mensen tegen.quote:
Hoe komen ze in vredesnaam aan je mailadres dan in zo'n geval?quote:Op donderdag 14 april 2011 18:57 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is het enige dat ik kan bedenken.![]()
Of een foute Mrs M, want ze is niet getrouwd voor zover ik weet
Maar wat een low budget-gedoe via email.
Je moet toch minstens een VOG en allerlei ander gedoe hebben, zeker als je Iers bent
Zegt de queen die de opperKwien niet gaat ontmoeten.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Cat heeft het hoog in 'r bol, 't arme schaap.
Ik weet niet of ze gaat.quote:Op donderdag 14 april 2011 18:59 schreef Cat22 het volgende:
Da's wel kort dag als ze nu nog die VOG moeten aanvragen.![]()
Maarre.. gaat ze eten bij de Kwien?
Ja, dat is mijn keuze. Ik heb een straatverbod aangevraagd. Tante Bea stond verdorie elke week op de stoep, te vragen om tips over hoe je een echte queen moet zijn. Maar ja, mijn advies (Doe eens wat anders met je haar, mens!) werd in de koninklijke wind geslagen. Graag of niet hoor. Dus toen heb ik 'r weggestuurd, maar de feeks kwam steeds terug. Ik zei: "Voordat je dat haar verandert, hoef ik je niet te zien! Goedendag!"quote:Op donderdag 14 april 2011 19:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zegt de queen die de opperKwien niet gaat ontmoeten.
quote:Op donderdag 14 april 2011 19:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, dat is mijn keuze. Ik heb een straatverbod aangevraagd. Tante Bea stond verdorie elke week op de stoep, te vragen om tips over hoe je een echte queen moet zijn. Maar ja, mijn advies (Doe eens wat anders met je haar, mens!) werd in de koninklijke wind geslagen. Graag of niet hoor. Dus toen heb ik 'r weggestuurd, maar de feeks kwam steeds terug. Ik zei: "Voordat je dat haar verandert, hoef ik je niet te zien! Goedendag!"
Sterallures, zo jammer, ze is uiteindelijk ook maar de dochter van.
Google.ie?quote:Op donderdag 14 april 2011 19:01 schreef Greys het volgende:
Hoe komen ze in vredesnaam aan je mailadres dan in zo'n geval?
Kan een contact uit de kunstwereld of haar baas zijn geweest ofzo.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:05 schreef Greys het volgende:
Maar srsly, verwachten ze dan dat mensen ook echt komen opdagen na zo'n raar mailtje?
Het is dat ze dan daarna nog gebeld hebben. Maar hoe komen ze aan je mailadres en mobiele nr dan in zo'n geval?Ik vind het maar raar.
Serieus?quote:Op donderdag 14 april 2011 19:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh en Koningin Beatrix heeft jarenlang het homohuwelijk tegengehouden. Nou dan ben je mijn advies ook niet waard.
Belden ze met een herkenbaar nummer?quote:Op donderdag 14 april 2011 19:09 schreef APK het volgende:
[..]
Kan een contact uit de kunstwereld of haar baas zijn geweest ofzo.
Echt geen idee...
En waarom hebben ze mij niet meegevraagd
Anders had ze Claus nooit gekregen hè...quote:Op donderdag 14 april 2011 19:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh en Koningin Beatrix heeft jarenlang het homohuwelijk tegengehouden. Nou dan ben je mijn advies ook niet waard.
Weet ik niet, ze zit in Ierland.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:10 schreef Greys het volgende:
Belden ze met een herkenbaar nummer?
Ik bedoel, heeft ze een RSVP telnr nu?
quote:Op donderdag 14 april 2011 19:12 schreef Goodbye het volgende:
Mijn pakketjesmevrouw die 's avonds langs moest komen is al geweestHad ze haar mobiele nummer op het briefje gezet en ik bellen, nu komt ze later langs. Eén van de buren had blijkbaar gezegd dat de naam van de geadresseerde (mijn naam) niet overeen kwam met het adres. Lekker dan
Vraag me echt af wie dat gezegd heeft en waar die zich mee wilde bemoeien
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |