quote:
Dat had niet met elkaar te maken, maar past mooi bij elkaar, jaquote:
Ik ben straks witter dan jij!quote:Op donderdag 14 april 2011 19:17 schreef Greys het volgende:
Altijd leuk Gb, bemoeizuchtige buren
Ik ga even zonnebanken nog denk ik, want nu zijn mijn voor- ende achterkant een ietsiepietsie getint en de zijkanten wit
Ik dacht dat ze daar helemaal niets over te zeggen hadquote:Op donderdag 14 april 2011 19:15 schreef Tha_Erik het volgende:
. Blijkbaar, ik wist dat ook niet maar een homo die ik ken die wel op de hoogte is van dat soort dingen wist het me te vertellen, dat ze de voorstellen gewoon niet ondertekende.
Nee hoor, dat duurt nog wel evenquote:
Ach, misschien valt hij niet op getinte typesquote:
Als je met Hij de wapperman bedoelt, die is gewoon heel erg getrouwd enzo hoorquote:Op donderdag 14 april 2011 19:20 schreef APK het volgende:
[..]
Ach, misschien valt hij niet op getinte types
Ik heb ook sproetjes, maar dat komt juist door de zon van de afgelopen tijdquote:Op donderdag 14 april 2011 19:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoor, dat duurt nog wel even
Ik zie mijn sproeten nog steeds luid en duidelijk, dus dat betekent dat ik nog amper verkleurd ben maar toch zie ik verschil tussen de zijkant en de voor- en achterkant, dat staat helemaal apart
Ze moet uiteindelijk toch een handtekening zetten onder de wetsvoorstellen toch? Blijkbaar heeft ze dat heel lang niet gedaan.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:19 schreef APK het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze daar helemaal niets over te zeggen had
Sproetjesquote:Op donderdag 14 april 2011 19:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb ook sproetjes, maar dat komt juist door de zon van de afgelopen tijd
Mensen hier snappen niet dat we gewoon wat hebben om over te giebelenquote:Op donderdag 14 april 2011 19:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je met Hij de wapperman bedoelt, die is gewoon heel erg getrouwd enzo hoor
Dat was Wesley Sneijder ook hoor!quote:Op donderdag 14 april 2011 19:21 schreef Greys het volgende:
Als je met Hij de wapperman bedoelt, die is gewoon heel erg getrouwd enzo hoor
Nee, die was singlequote:
Die was toch getrouwd?quote:
Kon dat dan?quote:
Bijna niet te geloven, maar ja, dat konquote:
Dan maar liever 'Help mijn man is prutser'.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:17 schreef APK het volgende:
[..]
Bijna niet te geloven, maar ja, dat kon
Ze hebben de hele week in gekleurde shirtjes een slap aftreksel van Fear Factor gespeeld en de live uitzending is nog veel erger.
Onbegrijpelijk dat er mensen zijn die salaris krijgen om dat programma te maken
Bash-programma?quote:Op donderdag 14 april 2011 21:20 schreef Cat22 het volgende:
Dan maar liever 'Help mijn man is prutser'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |