Ze is toch pas net uitgerekend? Sommigen houden ook écht geen rekening met overtijd gaanquote:Op woensdag 13 april 2011 22:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Zij kan er inmiddels echt niet meer om lachen geloof ik![]()
En allemaal vriendinnen/kennissen die eerder dan haar zijn uitgerekend, liggen nu al met een kind op de buik ipv erin.
Ik wist dat Zusje een ster is in kuthumeuren, dat is erfelijk namelijk...maar zo erg
Ze is nu bijna een week overtijdquote:Op woensdag 13 april 2011 22:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze is toch pas net uitgerekend? Sommigen houden ook écht geen rekening met overtijd gaan
Dan is ze er bijnaquote:Op woensdag 13 april 2011 22:20 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ze is nu bijna een week overtijd
Morgen moet ze naar het ziekenhuis voor CTG en controle door de gyn.
Nog maximaal 8 dagen iddquote:
Ik zal extra energie vanuit hier sturen!quote:
Niet lullen, maar drukken!quote:Op woensdag 13 april 2011 22:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zal extra energie vanuit hier sturen!
Prima naar mijn zin gehad hoor.quote:
Ik kwam twee weken later dan dat de planning wasquote:Op woensdag 13 april 2011 22:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze is toch pas net uitgerekend? Sommigen houden ook écht geen rekening met overtijd gaan
Zusje en ik kwamen beide te vroeg, dus stiekem gingen we ervan uit dat zij ook te vroeg zou bevallenquote:Op woensdag 13 april 2011 22:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kwam twee weken later dan dat de planning was.
Het was ook maar een garpjuhquote:
Oo-er!quote:Op woensdag 13 april 2011 22:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kwam twee weken later dan dat de planning was.
Oh dat doe ik nog steeds met mijn zusquote:Op woensdag 13 april 2011 23:09 schreef Tha_Erik het volgende:
!
Ik heb ook van die dagen gehad met vrienden dat je op alles "That's wat she said" zei als er ook maar enigszins sprake was van de mogelijkheid tot doordenken.
quote:Op donderdag 14 april 2011 10:19 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb de VARAgids als onderzetter gebruikt en nu heeft Adele een perzikyoghurtsnor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |