Nee joh! Echt drama en het gaat om het hulp bieden in schijnbaar uitzichtloze situaties.quote:
Ik vind dit leuker. Al die eigenwijze kerels (want dat zijn de prutsers) die hun gezin jarenlang in de rotzooi laten zitten (slopuhhh kunnuh wuuuuh!) omdat er altijd iets belangrijkers is dan de verbouwing (opbouwen is lastigerquote:Op donderdag 14 april 2011 21:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Is het net zo leuk als Bonje met de Buren? Dat was zo'n pracht.
Dat bewaar ik nog even voor het weekendquote:Op donderdag 14 april 2011 21:32 schreef Cat22 het volgende:
Volgende pareltje is erop:
'als je ene schaamlip kerst is, en de andere sinterklaas, dan kom ik tussen de feestdagen door'.
![]()
![]()
Welk programma is het?
Oh wat ergquote:Op donderdag 14 april 2011 21:32 schreef Cat22 het volgende:
Volgende pareltje is erop:
'als je ene schaamlip kerst is, en de andere sinterklaas, dan kom ik tussen de feestdagen door'.
![]()
![]()
Welk programma is het?
Dat klinkt gewoon ziek.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh wat erg
Maar stukken beter dan Secret Story in elk geval, dat kan niet anders.
Wat zijn die de weg kwijt zeg![]()
Je neemt twee beste vrienden.
Waarvan de ene dan wormen en kakkerlakken moet eten (wat hij al gezegd had dat hij dat nooit ging doen). En als hij dat niet doet moet zijn vriend het huis per direct uit. En de vriend stond niet eens genomineerd. Hij doet het niet (principes zijn principes) en hup, die ander er uit
Oke, het is maar tijdelijk, maar dat weet die ene niet die moest eten.
Wat een hoerige naaistreek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEEERDquote:Op donderdag 14 april 2011 21:41 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik kom ff egoposterig binnenvallen![]()
Ik ben vanmiddag tante geworden van een lief klein meisjesmensje![]()
![]()
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 14 april 2011 21:41 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
OHHHHHHHHHHHHHHHHHquote:Op donderdag 14 april 2011 21:41 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Feli tante Ing!quote:Op donderdag 14 april 2011 21:41 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Hoe groot is mijn narcisme als ik hier "Erik" in las?quote:
Weet jij iets wat Ing niet weet?quote:Op donderdag 14 april 2011 21:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoe groot is mijn narcisme als ik hier "Erik" in las?
En weet je wat nog het allerdomste is?quote:Op donderdag 14 april 2011 21:40 schreef Greys het volgende:
Oh wat erg
Maar stukken beter dan Secret Story in elk geval, dat kan niet anders.
Wat zijn die de weg kwijt zeg![]()
Je neemt twee beste vrienden.
Waarvan de ene dan wormen en kakkerlakken moet eten (wat hij al gezegd had dat hij dat nooit ging doen). En als hij dat niet doet moet zijn vriend het huis per direct uit. En de vriend stond niet eens genomineerd. Hij doet het niet (principes zijn principes) en hup, die ander er uit
Oke, het is maar tijdelijk, maar dat weet die ene niet die moest eten.
Wat een hoerige naaistreek
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:41 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Da's snel gegaan dan.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Tnx![]()
Bij de controle vanochtend bleek het toch in een stuit te liggen en moest ze direct blijven voor een keizersnede.
8 pond, lang kind...dat had ze er zo ook echt nooit uitgekregen
Leuk!quote:Op donderdag 14 april 2011 21:41 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Ze belde om half 12 vanochtend en om 16.15 uur is ze geboren.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Da's snel gegaan dan.Wat zul je in spanning hebben gezeten. Moest zussie nog onder het mes ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |