Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
ehm zwarte ? die ander heeft geen krullenquote:Op woensdag 13 april 2011 13:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik vond foto 7 nog wel gaan, meisje met donkerbruine krullen
[..]
Ik doe alleen een beetje mascara op en wenkbrauwdingie en dan vind ik het wel best
Dat is helaas overduidelijkquote:
quote:
Goed bezig!quote:
quote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 13:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm zwarte ? die ander heeft geen krullen
links kan inderdaad wel, maar rechts ......quote:
en dan? Balen over de dingen die je niet kan kopenquote:Op woensdag 13 april 2011 14:07 schreef LovelyLady het volgende:
en nou ga ik mijn foldertjes eens even doorspitten
jepquote:Op woensdag 13 april 2011 14:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
en dan? Balen over de dingen die je niet kan kopen![]()
GMTAquote:
ik kijk uit principe niet naar die blaadjes, als ik iets wil kopen, zoek ik het zelf wel uit waar ik het het goedkoopste kan kopen...quote:Op woensdag 13 april 2011 14:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jep
kan toch niet weg want uk ligt boven maar wel even kijken naar aanbiedingen enzo
edit: en kijken of ik mijn verjaardagsverlanglijstje kan aanvullen
Ik vind die blaadjes leuk om te kijken, maakt me enigszins nog vrouwquote:Op woensdag 13 april 2011 14:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik kijk uit principe niet naar die blaadjes, als ik iets wil kopen, zoek ik het zelf wel uit waar ik het het goedkoopste kan kopen...
iemand nog op ibood gekeken vandaag?
er zijn wel meer dingen die jou vrouw maken hoorquote:Op woensdag 13 april 2011 14:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind die blaadjes leuk om te kijken, maakt me enigszins nog vrouw
quote:Op woensdag 13 april 2011 14:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
er zijn wel meer dingen die jou vrouw maken hoor
Hoe gaat het met uk? Al wat gehoord van de dokter?quote:Op woensdag 13 april 2011 14:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jep
kan toch niet weg want uk ligt boven maar wel even kijken naar aanbiedingen enzo
edit: en kijken of ik mijn verjaardagsverlanglijstje kan aanvullen
dokter is er niet op woensdag, zelfs geen assistentes, alleen voor NOOD-gevallen als het niet kan wachten tot morgen kan je bellen, nou ik bel morgen wel weerquote:Op woensdag 13 april 2011 14:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoe gaat het met uk? Al wat gehoord van de dokter?
onder anderequote:
Ik heb zo'n leuke sticker op de brievenbus, met in oranje 'NEE' erop... helaas is de folderbezorger bij ons dyslectisch en begrijpt dat woord daardoor niet. Dat hele pakket verdwijnt dus altijd ongelezen in de vuilnisbak bij mij.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ik kijk uit principe niet naar die blaadjes, als ik iets wil kopen, zoek ik het zelf wel uit waar ik het het goedkoopste kan kopen...
iemand nog op ibood gekeken vandaag?
Vooral de folders met lingeriemodellen erin zeker?quote:Op woensdag 13 april 2011 14:16 schreef pgrferrari het volgende:
Ik vind het ook tof om die folders te lezen
Ookquote:Op woensdag 13 april 2011 14:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vooral de folders met lingeriemodellen erin zeker?.
quote:
en dat zijn ze ookquote:Op woensdag 13 april 2011 14:16 schreef pgrferrari het volgende:
ik ookquote:Op woensdag 13 april 2011 14:16 schreef pgrferrari het volgende:
lezen...quote:Op woensdag 13 april 2011 14:16 schreef pgrferrari het volgende:
ik heb ook weer een nieuw boekquote:Op woensdag 13 april 2011 14:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
lezen...
Ik lees liever een boek
Vanavond maar in mn nieuwe boek beginnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op woensdag 13 april 2011 14:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb ook weer een nieuw boek
Gaat ST dat voorlezen vanavond?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik hoop het, we hebben al een tijdje geen boekje meer uitgezochtquote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 14:30 schreef Crazy-M het volgende:
http://www.nufoto.nl/foto(...)in-in-den-haag-.html
Die heeft ook enge lange vingers
Die oren beoordeel ik even niet
terwijl het meisje in het artikel er wel leuk uitzietquote:
lol, televaag hequote:Op woensdag 13 april 2011 14:34 schreef pgrferrari het volgende:
http://www.telegraaf.nl/v(...)et_trampoline__.html
![]()
![]()
Staat ook zo duidelijk op de Telegraaf WAARSCHUWING EROTISCHE VIDEO![]()
Klikken
Was dat alles?quote:Op woensdag 13 april 2011 14:34 schreef pgrferrari het volgende:
http://www.telegraaf.nl/v(...)et_trampoline__.html
![]()
![]()
Staat ook zo duidelijk op de Telegraaf WAARSCHUWING EROTISCHE VIDEO![]()
Klikken
Je ziet toch een tepelquote:
Vanavond vragen of Toek je even naar de tramhalte draagtquote:Op woensdag 13 april 2011 14:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
AUWStomme alles
Hielen kapot van de nieuwe gympen
Heb ze serieus uitgetrokken het laatste stuk en ben op m'n sokken vanaf de tramhalte naar Muck gelopen
Iemand ideeen?
![]()
Ja, maar om dat dan gelijk erotisch te noemen.quote:
Blaren?quote:Op woensdag 13 april 2011 14:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
AUWStomme alles
Heb ze serieus uitgetrokken het laatste stuk en ben op m'n sokken vanaf de tramhalte naar Muck gelopen
Iemand ideeen?
![]()
Je moet schoenen ook altijd eerst inlopen THUISquote:Op woensdag 13 april 2011 14:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
AUWStomme alles
Iemand ideeen?
![]()
quote:Op woensdag 13 april 2011 14:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vanavond vragen of Toek je even naar de tramhalte draagt.
En een pleister op je hielen plakken voordat je de gympen weer aantrekt.
vandaar ook dequote:Op woensdag 13 april 2011 14:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja, maar om dat dan gelijk erotisch te noemen.
Een gemiddeld reclameblok heeft tegenwoordig meer tiet.
Ik zal Muck eens aankijken of ze zoiets heeftquote:
Te laatquote:Op woensdag 13 april 2011 14:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je moet schoenen ook altijd eerst inlopen THUIS
Je Action gympen?quote:Op woensdag 13 april 2011 14:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zal Muck eens aankijken of ze zoiets heeft
[..]
Te laat![]()
papieren zakdoekje helpt nog wel eensquote:Op woensdag 13 april 2011 14:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zal Muck eens aankijken of ze zoiets heeft
[..]
Te laat![]()
Zijn dit de schoenen waar je al maanden op Selektwachtte?quote:Op woensdag 13 april 2011 14:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]En een pleister plakken heb ik gedaan, maar helpt niets
![]()
Volgens mij heb ik een goede miskoop gedaan en terugsturen kan nu niet meer natuurlijkDus dat wordt op de sokken naar huis vanavond
slippers kopen bij de actionquote:Op woensdag 13 april 2011 14:42 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zou op blote voeten gaan lopen
Nee, m'n converse gympenquote:
Papierenzakdoekje waar?quote:Op woensdag 13 april 2011 14:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
papieren zakdoekje helpt nog wel eens
en antiblaren van compeedmaar dat is nu te laat....
er zijn wel speciale blarenpleisters, die werken ook goed
Jupquote:Op woensdag 13 april 2011 14:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zijn dit de schoenen waar je al maanden op Selektwachtte?
Ja, ik overweeg het, ware het niet dat steentjes enzo, dus dan maar sokken en weggooien als ik thuis benquote:Op woensdag 13 april 2011 14:42 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zou op blote voeten gaan lopen
Jepquote:Op woensdag 13 april 2011 14:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja of dat
Als je blaren maar lucht krijgenDan genezen ze sneller
over de blaar in je sokquote:Op woensdag 13 april 2011 14:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Papierenzakdoekje waar?En ik heb blarenpleisters maar loop ik er af
Waren van Etos eigen merk, ik had toch de compeed moeten kiezen
Nee, haar voeten zijn kleinerquote:Op woensdag 13 april 2011 14:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jep
Hebben jij en muck niet dezelfde maat? aangezien jij muck bent, en muck jou. misschien kan je van haar wat comfy shoes lenen?
Rechts helpt het, links niet... Ik denk dat ik maar op sokken ga lopenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op woensdag 13 april 2011 14:50 schreef Pheno het volgende:
TVPIk vind jouw tvp's zo leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
TVPdas nu is een babeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
TVPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
TVPSorry dat ik zo laat reageerde, maar ik bleed even hangen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
welke danquote:Op woensdag 13 april 2011 14:51 schreef Pheno het volgende:
Zo, even gegamed. Babe hierboven komt trouwens ook voor in een game. Command & Conquer
Klopt.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:51 schreef Pheno het volgende:
Zo, even gegamed. Babe hierboven komt trouwens ook voor in een game. Command & Conquer
vandaar dat ik dat plaatje hier niet mag zienquote:
in dit geval niet erg om fout te typequote:
succes met je voetjes meisjequote:Op woensdag 13 april 2011 14:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga Muck weer gezelschap houden, ze is terug van de boodschapjes, ik ging niet mee vanwege de auw![]()
Laters
ik snap dat je even niet scherp was op de spellingquote:Op woensdag 13 april 2011 14:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
in dit geval niet erg om fout te type
quote:Op woensdag 13 april 2011 14:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga Muck weer gezelschap houden, ze is terug van de boodschapjes, ik ging niet mee vanwege de auw![]()
Laters
dat bedoel ikquote:Op woensdag 13 april 2011 14:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik snap dat je even niet scherp was op de spelling
Ik dacht een Red Alert 3, maar ben niet zeker.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
welke dan
* Crazy-M moet de C$C reeks maar weer is starten
Eenmaal een blaar is het pijn hebben, daar is weinig aan te doen. Nou ja, doorprikken iig indien geen bloedblaarquote:Op woensdag 13 april 2011 14:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
Laters
quote:Op woensdag 13 april 2011 14:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik dacht een Red Alert 3, maar ben niet zeker.
de tanja ?quote:Op woensdag 13 april 2011 14:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik dacht een Red Alert 3, maar ben niet zeker.
mooie posterquote:
TVPMooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar de tata's zijn nep toch?
ja.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mooi
tata's?quote:Op woensdag 13 april 2011 14:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mooi
Wel goeikoopie.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:02 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Uit Indie, die spontaan in de fik vliegen
Hij kan geen maat houden, 1 tvp per topic, niet een hele kudde!quote:
Niets te klagen!quote:
Mja krijg er een minderwaardheidscomplex van zoquote:Op woensdag 13 april 2011 15:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij kan geen maat houden, 1 tvp per topic, niet een hele kudde!
Gefeliciteerd met je verjaardagquote:Op woensdag 13 april 2011 15:10 schreef sararaats het volgende:
hoi hoi.
ik ben vanmorgen met de mama ergens gaan eten voor m'n verjaardag (uiteraard in Wuustwezel)
It's partytime vanavond
Mijn hond heeft de uitnodiging verscheurd. Waar moest ik vanavond ook alweer naar toe ?quote:Op woensdag 13 april 2011 15:10 schreef sararaats het volgende:
hoi hoi.
ik ben vanmorgen met de mama ergens gaan eten voor m'n verjaardag (uiteraard in Wuustwezel)
It's partytime vanavond
nee hoorquote:Op woensdag 13 april 2011 15:11 schreef Trevland het volgende:
Hey Lui![]()
Zo, ben lekker buiten aan het werk
Is het lekker weer dan buiten?quote:Op woensdag 13 april 2011 15:11 schreef Trevland het volgende:
Hey Lui![]()
Zo, ben lekker buiten aan het werk
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 13 april 2011 15:10 schreef sararaats het volgende:
hoi hoi.
It's partytime vanavond
Hey Saraquote:Op woensdag 13 april 2011 15:10 schreef sararaats het volgende:
hoi hoi.
It's partytime vanavond
Ik houd het netjes vandaag!quote:Op woensdag 13 april 2011 15:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja krijg er een minderwaardheidscomplex van zo
[..]
*proestquote:Op woensdag 13 april 2011 15:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Mijn hond heeft de uitnodiging verscheurd. Waar moest ik vanavond ook alweer naar toe ?
sorry voor je koffie over het schermquote:
Zolang je maar bezig bent is het lekkerquote:Op woensdag 13 april 2011 15:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Is het lekker weer dan buiten?
Ik vond het net om half 1 maar koud
problemen ?quote:
Mijn vrouw ligt sinds gistermiddag in het ziekenhuisquote:
nasleep van het ongeluk ?quote:Op woensdag 13 april 2011 15:17 schreef crv het volgende:
[..]
Mijn vrouw ligt sinds gistermiddag in het ziekenhuis
quote:Op woensdag 13 april 2011 15:17 schreef crv het volgende:
[..]
Dat is klotequote:Op woensdag 13 april 2011 15:17 schreef crv het volgende:
[..]
quote:
quote:
Ze was gister met een vriendin shoppen in Gouda en werd daar ineens onwel en duizelig en dat ging niet meer over.quote:
Wutquote:Op woensdag 13 april 2011 15:20 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
Ze was gister met een vriendin shoppen in Gouda en werd daar ineens onwel en duizelig en dat ging niet meer over.
Ze is naar de spoed gebracht en ze verdenken haar van een virus infectie aan haar evenwichtsorgaan
uitziekenquote:Op woensdag 13 april 2011 15:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wut
Gaat lekker, maar niet heus![]()
En nu?
Hij is al helemaal stukquote:Op woensdag 13 april 2011 14:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eenmaal een blaar is het pijn hebben, daar is weinig aan te doen. Nou ja, doorprikken iig indien geen bloedblaar
Welk ongeluk?quote:
Dat is zeker minderquote:Op woensdag 13 april 2011 15:20 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ze was gister met een vriendin shoppen in Gouda en werd daar ineens onwel en duizelig en dat ging niet meer over.
Ze is naar de spoed gebracht en ze verdenken haar van een virus infectie aan haar evenwichtsorgaan
Heb je hem weerquote:
Ja inderdaad, dat zou best kunnen toch?quote:Op woensdag 13 april 2011 15:25 schreef Crazy-M het volgende:
Sterkte CRV,
ze weten wel zeker niks met het ongeluk te maken heeft ?
Dat zou ook mijn eerste ingeving zijn jaquote:Op woensdag 13 april 2011 15:25 schreef Crazy-M het volgende:
Sterkte CRV,
ze weten wel zeker niks met het ongeluk te maken heeft ?
quote:Op woensdag 13 april 2011 15:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hij is gewoon een beetje verliefd op je
Wel thuis wokquote:Op woensdag 13 april 2011 15:26 schreef wel.o.k het volgende:
tijd voor operatie stofwolk
[ afbeelding ]
hmm.. je vrouw is al de derde die ik in 4 maanden tijd hoor over een virus in de evenwichtsorgaan..quote:Op woensdag 13 april 2011 15:20 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
[..]
quote:Op woensdag 13 april 2011 15:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat zou ook mijn eerste ingeving zijn ja
idd zo kort na een ongeluk. whiplash ? mogelijk ?quote:Op woensdag 13 april 2011 15:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja inderdaad, dat zou best kunnen toch?
Vlieft op een 15-jarigequote:Op woensdag 13 april 2011 15:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hij is gewoon een beetje verliefd op je
MEt die auto had je al lang thuis kunnen zijn.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:26 schreef wel.o.k het volgende:
tijd voor operatie stofwolk
[ afbeelding ]
19 jaquote:Op woensdag 13 april 2011 15:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
pgr is toch ook nog niet zo oud? 19 Ofzo?
Pgr ik weet het niet meer
quote:Op woensdag 13 april 2011 15:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
pgr is toch ook nog niet zo oud? 19 Ofzo?
Pgr ik weet het niet meer
Mijn vrouw is vrijdag van achter aangereden en is gister onwel gewordenquote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 15:27 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hmm.. je vrouw is al de derde die ik in 4 maanden tijd hoor over een virus in de evenwichtsorgaan..
virussen zijn toch niet besmettelijk ??
iig heel veel succes er mee CRV!
Dus 4-5 jaar verschil. Kan dus best. Het is niet zo dat ik of Wok/Goldfinger/Symphonic en Pheno op je verliefd zijn. DAT zou pas erg zijn.quote:
niets wordt uitgeslotenquote:Op woensdag 13 april 2011 15:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja inderdaad, dat zou best kunnen toch?
terechte vraag. Beterschap natuurlijk, ongeluk of nietquote:
hoi bosquote:
ja, dat zijn ouwe helden/snoeperts*quote:Op woensdag 13 april 2011 15:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dus 4-5 jaar verschil. Kan dus best. Het is niet zo dat ik of Wok/Goldfinger/Symphonic en Pheno op je verliefd zijn. DAT zou pas erg zijn.
voorlopig ziekenhuisquote:Op woensdag 13 april 2011 15:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
In het ziekenhuis? Of thuis?
Ik snoep hier helemaal nietsquote:Op woensdag 13 april 2011 15:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja, dat zijn ouwe helden/snoeperts*
* doorstrepen wat niet van toepassing is
niet te behandelen gewoon uitziekenquote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 15:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dus 4-5 jaar verschil. Kan dus best. Het is niet zo dat ik of Wok/Goldfinger/Symphonic en Pheno op je verliefd zijn. DAT zou pas erg zijn.
Zeg, zitten jullie ons nu een beetje te koppelen?quote:
Niks mis mee hoorquote:Op woensdag 13 april 2011 15:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is toch al gebeurd? Het begint allemaal met FOK! en dan MSN!quote:Op woensdag 13 april 2011 15:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zeg, zitten jullie ons nu een beetje te koppelen?
uitzieken en het ging overquote:
Virus dus inderdaad, dan is het domweg uitzoeken. Bacterieel zou anti-biotica zijn, maar dat is soms ook geen pretje.quote:
Hoeven wij niets voor te doen.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zeg, zitten jullie ons nu een beetje te koppelen?
Dus volgens jou heb ik met al mijn contactpersonen op msn iets?quote:Op woensdag 13 april 2011 15:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is toch al gebeurd? Het begint allemaal met FOK! en dan MSN!
Welkom terugquote:Op woensdag 13 april 2011 15:37 schreef Solique het volgende:
Ben ik weer
[..]
Hoeven wij niets voor te doen.
thnaksquote:Op woensdag 13 april 2011 15:25 schreef LovelyLady het volgende:
Crv, wat een ellende zegKnuffel voor jou en je vrouw Hopelijk knapt ze snel weer op
quote:Op woensdag 13 april 2011 15:32 schreef crv het volgende:
[..]
Mijn vrouw is vrijdag van achter aangereden en is gister onwel geworden
Verliefd zijn op iemand die de helft van je leeftijd isquote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 15:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als al je contacten je zo begroeten als pgr ben je een sletquote:Op woensdag 13 april 2011 15:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dus volgens jou heb ik met al mijn contactpersonen op msn iets?
(Nee die zijn niet allemaal van Fok)
Erger juist.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Verliefd zijn op iemand die de helft van je leeftijd is. Nou dat vind ik best wel erg. Tenminste in dit geval. 30-60 31-62 is al iets minder erg
Erger juist.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Verliefd zijn op iemand die de helft van je leeftijd is. Nou dat vind ik best wel erg. Tenminste in dit geval. 30-60 31-62 is al iets minder erg
we understandquote:Op woensdag 13 april 2011 15:38 schreef crv het volgende:
dank iedereen lukt ff niet om snel te reageren. ben ook van alles nu aan het regelen
Hoeft ook niet, regelen lijkt me belangrijker dan reagerenquote:Op woensdag 13 april 2011 15:38 schreef crv het volgende:
dank iedereen lukt ff niet om snel te reageren. ben ook van alles nu aan het regelen
CKV ???quote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 15:37 schreef Solique het volgende:
Ben ik weer
[..]
Hoeven wij niets voor te doen.
quote:
Ik doelde op de personen die je noemdequote:Op woensdag 13 april 2011 15:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oh, dan valt het meequote:Op woensdag 13 april 2011 15:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom? Naarmate je ouder wordt wordt het verschil juist minderquote:
JIJ bent bevooroordeeld!quote:Op woensdag 13 april 2011 15:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waarom? Naarmate je ouder wordt wordt het verschil juist minder
quote:
nou af en toe zinkt de moed je in de schoenenquote:
Mijn moeder en vader scheelden ook 20 jaar.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waarom? Naarmate je ouder wordt wordt het verschil juist minder
quote:Op woensdag 13 april 2011 15:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als al je contacten je zo begroeten als pgr ben je een slet
Mijn ouders 16quote:Op woensdag 13 april 2011 15:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Mijn moeder en vader scheelden ook 20 jaar.
Niet mis mee hoor.
ok, zal over mn hart strijken voor deze ene keerquote:
Top man.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok, zal over mn hart strijken voor deze ene keer
Zie je, dus doen ze dat niet en weten we dat jullie in een boompje zittenquote:
Jum, citroen limoquote:Op woensdag 13 april 2011 15:42 schreef Crazy-M het volgende:
en voor iedereen:
[ afbeelding ]
een dikke kus en/of knuffel:
komt wel goed, Schatjes
Heb je geen sinasjappel?quote:Op woensdag 13 april 2011 15:42 schreef Crazy-M het volgende:
en voor iedereen:
[ afbeelding ]
een dikke kus en/of knuffel:
komt wel goed, Schatjes
succesquote:Op woensdag 13 april 2011 15:43 schreef Pheno het volgende:
Ik ga eens richting therapeute, mag die mijn schouder afschroeven
Ik zal het haar doorgeven.quote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 15:43 schreef Pheno het volgende:
Ik ga eens richting therapeute, mag die mijn schouder afschroeven
moeite gedaan om er 3 naast elkaar te zoeken, en jij weet er weer 1 op te noemen die ik misquote:
12 jaar verschil is niet de helftquote:
Ja dat kunnen wij zeker niet horen??quote:Op woensdag 13 april 2011 15:42 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb een collega, en die klinkt best geil
Msn is anders dan Fok hèquote:Op woensdag 13 april 2011 15:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zie je, dus doen ze dat niet en weten we dat jullie in een boompje zitten
Neequote:Op woensdag 13 april 2011 15:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat kunnen wij zeker niet horen??
Het is een hij?quote:Op woensdag 13 april 2011 15:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee
Maar nu ben ik nieuwsgierig hoe hij eruit ziet, want het is een nieuwe
Bel em evenquote:Op woensdag 13 april 2011 15:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee
Maar nu ben ik nieuwsgierig hoe hij eruit ziet, want het is een nieuwe
Loop erheen om jezelf voor te stellen, het is immers een nieuwe collegaquote:Op woensdag 13 april 2011 15:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik heb hem al 4 keer aan de telefoon gehad ofzo
Ik ga even in het smoelenboek kijken
Ja maar hij zit op een ander kantoorquote:Op woensdag 13 april 2011 15:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Loop erheen om jezelf voor te stellen, het is immers een nieuwe collega
Zeg dat je moet poepen.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar hij zit op een ander kantoor
Ow...quote:Op woensdag 13 april 2011 15:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat heet vriendelijk naar anderen zijn.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En dat je de afgelopen 3 maanden niet kon, dat je daarom zo lang weg moet zijnquote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 15:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En dat je de afgelopen 3 maanden niet kon, dat je daarom zo lang weg moet zijn
En.... EN?quote:Op woensdag 13 april 2011 15:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb hem al gevonden in het smoelenboek...
vast een lelijk dingquote:Op woensdag 13 april 2011 15:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb hem al gevonden in het smoelenboek...
Ja, dúh. Nee, maar beschrijving!quote:Op woensdag 13 april 2011 15:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat denk je datdit betekend
jammer is dat he? Wij hadden een collega met hele mooie zware stem, in het echt was het een heuze tuinkabouter; klein met enorme baardquote:Op woensdag 13 april 2011 15:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat denk je datdit betekend
echt nietquote:Op woensdag 13 april 2011 15:44 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nee, een koele, vervrissende bries die de gemoederen doet oplaaien.
gewoon picsquote:Op woensdag 13 april 2011 15:49 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ja, dúh. Nee, maar beschrijving!
quote:Op woensdag 13 april 2011 15:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
jammer is dat he? Wij hadden een collega met hele mooie zware stem, in het echt was het een heuze tuinkabouter; klein met enorme baardTeleurstellend...
Ik lachte hardop naar me beeldschermquote:Op woensdag 13 april 2011 15:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
jammer is dat he? Wij hadden een collega met hele mooie zware stem, in het echt was het een heuze tuinkabouter; klein met enorme baardTeleurstellend...
en hij stond zeker bij de vijver met een kruiwagenquote:Op woensdag 13 april 2011 15:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
daar heb ik airco's voorquote:Op woensdag 13 april 2011 15:51 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Het wordt de heetste zomer ooit, dus wees nu nog maar blij.
Slaap zequote:Op woensdag 13 april 2011 15:50 schreef crv het volgende:
Nou ff wat drinken pakken en dan ga ik ook maar eens ff slapen
had mijn tripje naar NL iets anders voorgesteld
Sorryquote:Op woensdag 13 april 2011 15:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik lachte hardop naar me beeldscherm
nee hij liep door het gebouw met z'n zwoele stemquote:Op woensdag 13 april 2011 15:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en hij stond zeker bij de vijver met een kruiwagen
Met ingebouwd liedje als je voorbij loopt.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en hij stond zeker bij de vijver met een kruiwagen
Hij is niet lelijk ofzo. Maar bij een geile stem, wil ik een geile man.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:49 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ja, dúh. Nee, maar beschrijving!
Je hebt een mooie stemquote:Op woensdag 13 april 2011 15:52 schreef LovelyLady het volgende:
ik hoor van die pubertjes uit onz dat ik een sexy stem heb
quote:Op woensdag 13 april 2011 15:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hij is niet lelijk ofzo. Maar bij een geile stem, wil ik een geile man.
Net als Vin Diesel, van die stem kom je spontaan klaar, maar van dat lichaam ook
Dat laatst is too much informationquote:Op woensdag 13 april 2011 15:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Net als Vin Diesel, van die stem kom je spontaan klaar, maar van dat lichaam ook
quote:Op woensdag 13 april 2011 15:52 schreef RockNijntje het volgende:
Whehe onze nieuwe scheikunde stagaire, 30 cm lange sik/baard, GEVLOCHTEN
En van dat sumoknothaar
Een echte radiostem welquote:Op woensdag 13 april 2011 15:52 schreef LovelyLady het volgende:
OMG een beetje jammerquote:Op woensdag 13 april 2011 15:52 schreef RockNijntje het volgende:
Whehe onze nieuwe scheikunde stagaire, 30 cm lange sik/baard, GEVLOCHTEN
En van dat sumoknothaar
meer van dat lichaam.. maar die stem klinkt zo domquote:Op woensdag 13 april 2011 15:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
quote:
Ik heb je nog nooit gehoordquote:Op woensdag 13 april 2011 15:52 schreef LovelyLady het volgende:
Jij kunt zo door naar de landelijke radio.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:52 schreef LovelyLady het volgende:
We dachten dat het een aboriginal (ofzo) wasquote:
Horen normaal alleen hun ouders en de leraren, tja.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:52 schreef LovelyLady het volgende:
Nee ik hou wel van die stemquote:Op woensdag 13 april 2011 15:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
meer van dat lichaam.. maar die stem klinkt zo dom![]()
[..]
ik heb dat zelf dus echt niet door en ik vind dat zelf dus ECHT niet
Die heeft ook een aantrekkelijke stemquote:Op woensdag 13 april 2011 15:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij kunt zo door naar de landelijke radio.
Koelkast ook trouwens.
Die juist het minstequote:Op woensdag 13 april 2011 15:55 schreef Solique het volgende:
[..]
Horen normaal alleen hun ouders en de leraren, tja.
Die? De koelkast?quote:Op woensdag 13 april 2011 15:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die heeft ook een aantrekkelijke stem
zusterquote:
Koelkast wel, ik echt niet hoorquote:Op woensdag 13 april 2011 15:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij kunt zo door naar de landelijke radio.
Koelkast ook trouwens.
quote:Op woensdag 13 april 2011 15:56 schreef MaleDuck het volgende:
Het wordt voor mij tijd om in de zon te gaan zitten denk ik
Tuurlijk welquote:Op woensdag 13 april 2011 15:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Koelkast wel, ik echt niet hoor
Je moet er gewoon een beetje feeling in krijgen, komt vanzelfquote:Op woensdag 13 april 2011 15:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Koelkast wel, ik echt niet hoor
quote:
dat heb ik gewoon nietquote:Op woensdag 13 april 2011 15:58 schreef Solique het volgende:
[..]
Je moet er gewoon een beetje feeling in krijgen, komt vanzelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |