Ja, dúh. Nee, maar beschrijving!quote:Op woensdag 13 april 2011 15:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat denk je datdit betekend
jammer is dat he? Wij hadden een collega met hele mooie zware stem, in het echt was het een heuze tuinkabouter; klein met enorme baardquote:Op woensdag 13 april 2011 15:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat denk je datdit betekend
echt nietquote:Op woensdag 13 april 2011 15:44 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Nee, een koele, vervrissende bries die de gemoederen doet oplaaien.
gewoon picsquote:Op woensdag 13 april 2011 15:49 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ja, dúh. Nee, maar beschrijving!
quote:Op woensdag 13 april 2011 15:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
jammer is dat he? Wij hadden een collega met hele mooie zware stem, in het echt was het een heuze tuinkabouter; klein met enorme baardTeleurstellend...
Ik lachte hardop naar me beeldschermquote:Op woensdag 13 april 2011 15:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
jammer is dat he? Wij hadden een collega met hele mooie zware stem, in het echt was het een heuze tuinkabouter; klein met enorme baardTeleurstellend...
en hij stond zeker bij de vijver met een kruiwagenquote:Op woensdag 13 april 2011 15:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
daar heb ik airco's voorquote:Op woensdag 13 april 2011 15:51 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Het wordt de heetste zomer ooit, dus wees nu nog maar blij.
Slaap zequote:Op woensdag 13 april 2011 15:50 schreef crv het volgende:
Nou ff wat drinken pakken en dan ga ik ook maar eens ff slapen
had mijn tripje naar NL iets anders voorgesteld
Sorryquote:Op woensdag 13 april 2011 15:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik lachte hardop naar me beeldscherm
nee hij liep door het gebouw met z'n zwoele stemquote:Op woensdag 13 april 2011 15:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en hij stond zeker bij de vijver met een kruiwagen
Met ingebouwd liedje als je voorbij loopt.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en hij stond zeker bij de vijver met een kruiwagen
Hij is niet lelijk ofzo. Maar bij een geile stem, wil ik een geile man.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:49 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ja, dúh. Nee, maar beschrijving!
Je hebt een mooie stemquote:Op woensdag 13 april 2011 15:52 schreef LovelyLady het volgende:
ik hoor van die pubertjes uit onz dat ik een sexy stem heb
quote:Op woensdag 13 april 2011 15:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hij is niet lelijk ofzo. Maar bij een geile stem, wil ik een geile man.
Net als Vin Diesel, van die stem kom je spontaan klaar, maar van dat lichaam ook
Dat laatst is too much informationquote:Op woensdag 13 april 2011 15:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Net als Vin Diesel, van die stem kom je spontaan klaar, maar van dat lichaam ook
quote:Op woensdag 13 april 2011 15:52 schreef RockNijntje het volgende:
Whehe onze nieuwe scheikunde stagaire, 30 cm lange sik/baard, GEVLOCHTEN
En van dat sumoknothaar
Een echte radiostem welquote:Op woensdag 13 april 2011 15:52 schreef LovelyLady het volgende:
OMG een beetje jammerquote:Op woensdag 13 april 2011 15:52 schreef RockNijntje het volgende:
Whehe onze nieuwe scheikunde stagaire, 30 cm lange sik/baard, GEVLOCHTEN
En van dat sumoknothaar
meer van dat lichaam.. maar die stem klinkt zo domquote:Op woensdag 13 april 2011 15:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
quote:
Ik heb je nog nooit gehoordquote:Op woensdag 13 april 2011 15:52 schreef LovelyLady het volgende:
Jij kunt zo door naar de landelijke radio.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:52 schreef LovelyLady het volgende:
We dachten dat het een aboriginal (ofzo) wasquote:
Horen normaal alleen hun ouders en de leraren, tja.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:52 schreef LovelyLady het volgende:
Nee ik hou wel van die stemquote:Op woensdag 13 april 2011 15:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
meer van dat lichaam.. maar die stem klinkt zo dom![]()
[..]
ik heb dat zelf dus echt niet door en ik vind dat zelf dus ECHT niet
Die heeft ook een aantrekkelijke stemquote:Op woensdag 13 april 2011 15:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij kunt zo door naar de landelijke radio.
Koelkast ook trouwens.
Die juist het minstequote:Op woensdag 13 april 2011 15:55 schreef Solique het volgende:
[..]
Horen normaal alleen hun ouders en de leraren, tja.
Die? De koelkast?quote:Op woensdag 13 april 2011 15:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die heeft ook een aantrekkelijke stem
zusterquote:
Koelkast wel, ik echt niet hoorquote:Op woensdag 13 april 2011 15:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij kunt zo door naar de landelijke radio.
Koelkast ook trouwens.
quote:Op woensdag 13 april 2011 15:56 schreef MaleDuck het volgende:
Het wordt voor mij tijd om in de zon te gaan zitten denk ik
Tuurlijk welquote:Op woensdag 13 april 2011 15:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Koelkast wel, ik echt niet hoor
Je moet er gewoon een beetje feeling in krijgen, komt vanzelfquote:Op woensdag 13 april 2011 15:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Koelkast wel, ik echt niet hoor
quote:
dat heb ik gewoon nietquote:Op woensdag 13 april 2011 15:58 schreef Solique het volgende:
[..]
Je moet er gewoon een beetje feeling in krijgen, komt vanzelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |