Vanavond vragen of Toek je even naar de tramhalte draagtquote:Op woensdag 13 april 2011 14:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
AUWStomme alles
Hielen kapot van de nieuwe gympen
Heb ze serieus uitgetrokken het laatste stuk en ben op m'n sokken vanaf de tramhalte naar Muck gelopen
Iemand ideeen?
![]()
Ja, maar om dat dan gelijk erotisch te noemen.quote:
Blaren?quote:Op woensdag 13 april 2011 14:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
AUWStomme alles
Heb ze serieus uitgetrokken het laatste stuk en ben op m'n sokken vanaf de tramhalte naar Muck gelopen
Iemand ideeen?
![]()
Je moet schoenen ook altijd eerst inlopen THUISquote:Op woensdag 13 april 2011 14:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
AUWStomme alles
Iemand ideeen?
![]()
quote:Op woensdag 13 april 2011 14:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vanavond vragen of Toek je even naar de tramhalte draagt.
En een pleister op je hielen plakken voordat je de gympen weer aantrekt.
vandaar ook dequote:Op woensdag 13 april 2011 14:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja, maar om dat dan gelijk erotisch te noemen.
Een gemiddeld reclameblok heeft tegenwoordig meer tiet.
Ik zal Muck eens aankijken of ze zoiets heeftquote:
Te laatquote:Op woensdag 13 april 2011 14:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je moet schoenen ook altijd eerst inlopen THUIS
Je Action gympen?quote:Op woensdag 13 april 2011 14:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zal Muck eens aankijken of ze zoiets heeft
[..]
Te laat![]()
papieren zakdoekje helpt nog wel eensquote:Op woensdag 13 april 2011 14:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zal Muck eens aankijken of ze zoiets heeft
[..]
Te laat![]()
Zijn dit de schoenen waar je al maanden op Selektwachtte?quote:Op woensdag 13 april 2011 14:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]En een pleister plakken heb ik gedaan, maar helpt niets
![]()
Volgens mij heb ik een goede miskoop gedaan en terugsturen kan nu niet meer natuurlijkDus dat wordt op de sokken naar huis vanavond
slippers kopen bij de actionquote:Op woensdag 13 april 2011 14:42 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zou op blote voeten gaan lopen
Nee, m'n converse gympenquote:
Papierenzakdoekje waar?quote:Op woensdag 13 april 2011 14:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
papieren zakdoekje helpt nog wel eens
en antiblaren van compeedmaar dat is nu te laat....
er zijn wel speciale blarenpleisters, die werken ook goed
Jupquote:Op woensdag 13 april 2011 14:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zijn dit de schoenen waar je al maanden op Selektwachtte?
Ja, ik overweeg het, ware het niet dat steentjes enzo, dus dan maar sokken en weggooien als ik thuis benquote:Op woensdag 13 april 2011 14:42 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zou op blote voeten gaan lopen
Jepquote:Op woensdag 13 april 2011 14:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja of dat
Als je blaren maar lucht krijgenDan genezen ze sneller
over de blaar in je sokquote:Op woensdag 13 april 2011 14:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Papierenzakdoekje waar?En ik heb blarenpleisters maar loop ik er af
Waren van Etos eigen merk, ik had toch de compeed moeten kiezen
Nee, haar voeten zijn kleinerquote:Op woensdag 13 april 2011 14:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jep
Hebben jij en muck niet dezelfde maat? aangezien jij muck bent, en muck jou. misschien kan je van haar wat comfy shoes lenen?
Rechts helpt het, links niet... Ik denk dat ik maar op sokken ga lopenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op woensdag 13 april 2011 14:50 schreef Pheno het volgende:
TVPIk vind jouw tvp's zo leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
TVPdas nu is een babeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
TVPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
TVPSorry dat ik zo laat reageerde, maar ik bleed even hangen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
welke danquote:Op woensdag 13 april 2011 14:51 schreef Pheno het volgende:
Zo, even gegamed. Babe hierboven komt trouwens ook voor in een game. Command & Conquer
Klopt.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:51 schreef Pheno het volgende:
Zo, even gegamed. Babe hierboven komt trouwens ook voor in een game. Command & Conquer
vandaar dat ik dat plaatje hier niet mag zienquote:
in dit geval niet erg om fout te typequote:
succes met je voetjes meisjequote:Op woensdag 13 april 2011 14:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga Muck weer gezelschap houden, ze is terug van de boodschapjes, ik ging niet mee vanwege de auw![]()
Laters
ik snap dat je even niet scherp was op de spellingquote:Op woensdag 13 april 2011 14:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
in dit geval niet erg om fout te type
quote:Op woensdag 13 april 2011 14:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga Muck weer gezelschap houden, ze is terug van de boodschapjes, ik ging niet mee vanwege de auw![]()
Laters
dat bedoel ikquote:Op woensdag 13 april 2011 14:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik snap dat je even niet scherp was op de spelling
Ik dacht een Red Alert 3, maar ben niet zeker.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
welke dan
* Crazy-M moet de C$C reeks maar weer is starten
Eenmaal een blaar is het pijn hebben, daar is weinig aan te doen. Nou ja, doorprikken iig indien geen bloedblaarquote:Op woensdag 13 april 2011 14:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
Laters
quote:Op woensdag 13 april 2011 14:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik dacht een Red Alert 3, maar ben niet zeker.
de tanja ?quote:Op woensdag 13 april 2011 14:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik dacht een Red Alert 3, maar ben niet zeker.
mooie posterquote:
TVPMooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar de tata's zijn nep toch?
ja.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mooi
tata's?quote:Op woensdag 13 april 2011 14:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mooi
Wel goeikoopie.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:02 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Uit Indie, die spontaan in de fik vliegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |