Jij kunt zo door naar de landelijke radio.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:52 schreef LovelyLady het volgende:
ik hoor van die pubertjes uit onz dat ik een sexy stem heb
We dachten dat het een aboriginal (ofzo) wasquote:
Horen normaal alleen hun ouders en de leraren, tja.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:52 schreef LovelyLady het volgende:
ik hoor van die pubertjes uit onz dat ik een sexy stem heb
Nee ik hou wel van die stemquote:Op woensdag 13 april 2011 15:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
meer van dat lichaam.. maar die stem klinkt zo dom![]()
[..]
ik heb dat zelf dus echt niet door en ik vind dat zelf dus ECHT niet
Die heeft ook een aantrekkelijke stemquote:Op woensdag 13 april 2011 15:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij kunt zo door naar de landelijke radio.
Koelkast ook trouwens.
Die juist het minstequote:Op woensdag 13 april 2011 15:55 schreef Solique het volgende:
[..]
Horen normaal alleen hun ouders en de leraren, tja.
Die? De koelkast?quote:Op woensdag 13 april 2011 15:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die heeft ook een aantrekkelijke stem
zusterquote:
Koelkast wel, ik echt niet hoorquote:Op woensdag 13 april 2011 15:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij kunt zo door naar de landelijke radio.
Koelkast ook trouwens.
quote:Op woensdag 13 april 2011 15:56 schreef MaleDuck het volgende:
Het wordt voor mij tijd om in de zon te gaan zitten denk ik
Tuurlijk welquote:Op woensdag 13 april 2011 15:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Koelkast wel, ik echt niet hoor
Je moet er gewoon een beetje feeling in krijgen, komt vanzelfquote:Op woensdag 13 april 2011 15:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Koelkast wel, ik echt niet hoor
quote:
dat heb ik gewoon nietquote:Op woensdag 13 april 2011 15:58 schreef Solique het volgende:
[..]
Je moet er gewoon een beetje feeling in krijgen, komt vanzelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |