hmm.. je vrouw is al de derde die ik in 4 maanden tijd hoor over een virus in de evenwichtsorgaan..quote:Op woensdag 13 april 2011 15:20 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ze was gister met een vriendin shoppen in Gouda en werd daar ineens onwel en duizelig en dat ging niet meer over.
Ze is naar de spoed gebracht en ze verdenken haar van een virus infectie aan haar evenwichtsorgaan
quote:Op woensdag 13 april 2011 15:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat zou ook mijn eerste ingeving zijn ja
idd zo kort na een ongeluk. whiplash ? mogelijk ?quote:Op woensdag 13 april 2011 15:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja inderdaad, dat zou best kunnen toch?
Vlieft op een 15-jarigequote:Op woensdag 13 april 2011 15:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hij is gewoon een beetje verliefd op je
MEt die auto had je al lang thuis kunnen zijn.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:26 schreef wel.o.k het volgende:
tijd voor operatie stofwolk
[ afbeelding ]
19 jaquote:Op woensdag 13 april 2011 15:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
pgr is toch ook nog niet zo oud? 19 Ofzo?
Pgr ik weet het niet meer
quote:Op woensdag 13 april 2011 15:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
pgr is toch ook nog niet zo oud? 19 Ofzo?
Pgr ik weet het niet meer
Mijn vrouw is vrijdag van achter aangereden en is gister onwel gewordenquote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 15:27 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hmm.. je vrouw is al de derde die ik in 4 maanden tijd hoor over een virus in de evenwichtsorgaan..
virussen zijn toch niet besmettelijk ??
iig heel veel succes er mee CRV!
Dus 4-5 jaar verschil. Kan dus best. Het is niet zo dat ik of Wok/Goldfinger/Symphonic en Pheno op je verliefd zijn. DAT zou pas erg zijn.quote:
niets wordt uitgeslotenquote:Op woensdag 13 april 2011 15:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja inderdaad, dat zou best kunnen toch?
terechte vraag. Beterschap natuurlijk, ongeluk of nietquote:
hoi bosquote:
ja, dat zijn ouwe helden/snoeperts*quote:Op woensdag 13 april 2011 15:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dus 4-5 jaar verschil. Kan dus best. Het is niet zo dat ik of Wok/Goldfinger/Symphonic en Pheno op je verliefd zijn. DAT zou pas erg zijn.
voorlopig ziekenhuisquote:Op woensdag 13 april 2011 15:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
In het ziekenhuis? Of thuis?
Ik snoep hier helemaal nietsquote:Op woensdag 13 april 2011 15:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja, dat zijn ouwe helden/snoeperts*
* doorstrepen wat niet van toepassing is
niet te behandelen gewoon uitziekenquote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 15:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dus 4-5 jaar verschil. Kan dus best. Het is niet zo dat ik of Wok/Goldfinger/Symphonic en Pheno op je verliefd zijn. DAT zou pas erg zijn.
Zeg, zitten jullie ons nu een beetje te koppelen?quote:
Niks mis mee hoorquote:Op woensdag 13 april 2011 15:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is toch al gebeurd? Het begint allemaal met FOK! en dan MSN!quote:Op woensdag 13 april 2011 15:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zeg, zitten jullie ons nu een beetje te koppelen?
uitzieken en het ging overquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |