Hij kan geen maat houden, 1 tvp per topic, niet een hele kudde!quote:
Niets te klagen!quote:
Mja krijg er een minderwaardheidscomplex van zoquote:Op woensdag 13 april 2011 15:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij kan geen maat houden, 1 tvp per topic, niet een hele kudde!
Gefeliciteerd met je verjaardagquote:Op woensdag 13 april 2011 15:10 schreef sararaats het volgende:
hoi hoi.
ik ben vanmorgen met de mama ergens gaan eten voor m'n verjaardag (uiteraard in Wuustwezel)
It's partytime vanavond
Mijn hond heeft de uitnodiging verscheurd. Waar moest ik vanavond ook alweer naar toe ?quote:Op woensdag 13 april 2011 15:10 schreef sararaats het volgende:
hoi hoi.
ik ben vanmorgen met de mama ergens gaan eten voor m'n verjaardag (uiteraard in Wuustwezel)
It's partytime vanavond
nee hoorquote:Op woensdag 13 april 2011 15:11 schreef Trevland het volgende:
Hey Lui![]()
Zo, ben lekker buiten aan het werk
Is het lekker weer dan buiten?quote:Op woensdag 13 april 2011 15:11 schreef Trevland het volgende:
Hey Lui![]()
Zo, ben lekker buiten aan het werk
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 13 april 2011 15:10 schreef sararaats het volgende:
hoi hoi.
It's partytime vanavond
Hey Saraquote:Op woensdag 13 april 2011 15:10 schreef sararaats het volgende:
hoi hoi.
It's partytime vanavond
Ik houd het netjes vandaag!quote:Op woensdag 13 april 2011 15:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja krijg er een minderwaardheidscomplex van zo
[..]
*proestquote:Op woensdag 13 april 2011 15:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Mijn hond heeft de uitnodiging verscheurd. Waar moest ik vanavond ook alweer naar toe ?
sorry voor je koffie over het schermquote:
Zolang je maar bezig bent is het lekkerquote:Op woensdag 13 april 2011 15:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Is het lekker weer dan buiten?
Ik vond het net om half 1 maar koud
problemen ?quote:
Mijn vrouw ligt sinds gistermiddag in het ziekenhuisquote:
nasleep van het ongeluk ?quote:Op woensdag 13 april 2011 15:17 schreef crv het volgende:
[..]
Mijn vrouw ligt sinds gistermiddag in het ziekenhuis
quote:Op woensdag 13 april 2011 15:17 schreef crv het volgende:
[..]
Dat is klotequote:Op woensdag 13 april 2011 15:17 schreef crv het volgende:
[..]
quote:
quote:
Ze was gister met een vriendin shoppen in Gouda en werd daar ineens onwel en duizelig en dat ging niet meer over.quote:
Wutquote:Op woensdag 13 april 2011 15:20 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
Ze was gister met een vriendin shoppen in Gouda en werd daar ineens onwel en duizelig en dat ging niet meer over.
Ze is naar de spoed gebracht en ze verdenken haar van een virus infectie aan haar evenwichtsorgaan
uitziekenquote:Op woensdag 13 april 2011 15:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wut
Gaat lekker, maar niet heus![]()
En nu?
Hij is al helemaal stukquote:Op woensdag 13 april 2011 14:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Eenmaal een blaar is het pijn hebben, daar is weinig aan te doen. Nou ja, doorprikken iig indien geen bloedblaar
Welk ongeluk?quote:
Dat is zeker minderquote:Op woensdag 13 april 2011 15:20 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ze was gister met een vriendin shoppen in Gouda en werd daar ineens onwel en duizelig en dat ging niet meer over.
Ze is naar de spoed gebracht en ze verdenken haar van een virus infectie aan haar evenwichtsorgaan
Heb je hem weerquote:
Ja inderdaad, dat zou best kunnen toch?quote:Op woensdag 13 april 2011 15:25 schreef Crazy-M het volgende:
Sterkte CRV,
ze weten wel zeker niks met het ongeluk te maken heeft ?
Dat zou ook mijn eerste ingeving zijn jaquote:Op woensdag 13 april 2011 15:25 schreef Crazy-M het volgende:
Sterkte CRV,
ze weten wel zeker niks met het ongeluk te maken heeft ?
quote:Op woensdag 13 april 2011 15:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hij is gewoon een beetje verliefd op je
Wel thuis wokquote:Op woensdag 13 april 2011 15:26 schreef wel.o.k het volgende:
tijd voor operatie stofwolk
[ afbeelding ]
hmm.. je vrouw is al de derde die ik in 4 maanden tijd hoor over een virus in de evenwichtsorgaan..quote:Op woensdag 13 april 2011 15:20 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
[..]
quote:Op woensdag 13 april 2011 15:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat zou ook mijn eerste ingeving zijn ja
idd zo kort na een ongeluk. whiplash ? mogelijk ?quote:Op woensdag 13 april 2011 15:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja inderdaad, dat zou best kunnen toch?
Vlieft op een 15-jarigequote:Op woensdag 13 april 2011 15:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hij is gewoon een beetje verliefd op je
MEt die auto had je al lang thuis kunnen zijn.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:26 schreef wel.o.k het volgende:
tijd voor operatie stofwolk
[ afbeelding ]
19 jaquote:Op woensdag 13 april 2011 15:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
pgr is toch ook nog niet zo oud? 19 Ofzo?
Pgr ik weet het niet meer
quote:Op woensdag 13 april 2011 15:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
pgr is toch ook nog niet zo oud? 19 Ofzo?
Pgr ik weet het niet meer
Mijn vrouw is vrijdag van achter aangereden en is gister onwel gewordenquote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 15:27 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hmm.. je vrouw is al de derde die ik in 4 maanden tijd hoor over een virus in de evenwichtsorgaan..
virussen zijn toch niet besmettelijk ??
iig heel veel succes er mee CRV!
Dus 4-5 jaar verschil. Kan dus best. Het is niet zo dat ik of Wok/Goldfinger/Symphonic en Pheno op je verliefd zijn. DAT zou pas erg zijn.quote:
niets wordt uitgeslotenquote:Op woensdag 13 april 2011 15:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja inderdaad, dat zou best kunnen toch?
terechte vraag. Beterschap natuurlijk, ongeluk of nietquote:
hoi bosquote:
ja, dat zijn ouwe helden/snoeperts*quote:Op woensdag 13 april 2011 15:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dus 4-5 jaar verschil. Kan dus best. Het is niet zo dat ik of Wok/Goldfinger/Symphonic en Pheno op je verliefd zijn. DAT zou pas erg zijn.
voorlopig ziekenhuisquote:Op woensdag 13 april 2011 15:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
In het ziekenhuis? Of thuis?
Ik snoep hier helemaal nietsquote:Op woensdag 13 april 2011 15:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja, dat zijn ouwe helden/snoeperts*
* doorstrepen wat niet van toepassing is
niet te behandelen gewoon uitziekenquote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 15:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dus 4-5 jaar verschil. Kan dus best. Het is niet zo dat ik of Wok/Goldfinger/Symphonic en Pheno op je verliefd zijn. DAT zou pas erg zijn.
Zeg, zitten jullie ons nu een beetje te koppelen?quote:
Niks mis mee hoorquote:Op woensdag 13 april 2011 15:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is toch al gebeurd? Het begint allemaal met FOK! en dan MSN!quote:Op woensdag 13 april 2011 15:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zeg, zitten jullie ons nu een beetje te koppelen?
uitzieken en het ging overquote:
Virus dus inderdaad, dan is het domweg uitzoeken. Bacterieel zou anti-biotica zijn, maar dat is soms ook geen pretje.quote:
Hoeven wij niets voor te doen.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zeg, zitten jullie ons nu een beetje te koppelen?
Dus volgens jou heb ik met al mijn contactpersonen op msn iets?quote:Op woensdag 13 april 2011 15:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is toch al gebeurd? Het begint allemaal met FOK! en dan MSN!
Welkom terugquote:Op woensdag 13 april 2011 15:37 schreef Solique het volgende:
Ben ik weer
[..]
Hoeven wij niets voor te doen.
thnaksquote:Op woensdag 13 april 2011 15:25 schreef LovelyLady het volgende:
Crv, wat een ellende zegKnuffel voor jou en je vrouw Hopelijk knapt ze snel weer op
quote:Op woensdag 13 april 2011 15:32 schreef crv het volgende:
[..]
Mijn vrouw is vrijdag van achter aangereden en is gister onwel geworden
Verliefd zijn op iemand die de helft van je leeftijd isquote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 15:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is toch al gebeurd? Het begint allemaal met FOK! en dan MSN!
Als al je contacten je zo begroeten als pgr ben je een sletquote:Op woensdag 13 april 2011 15:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dus volgens jou heb ik met al mijn contactpersonen op msn iets?
(Nee die zijn niet allemaal van Fok)
Erger juist.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Verliefd zijn op iemand die de helft van je leeftijd is. Nou dat vind ik best wel erg. Tenminste in dit geval. 30-60 31-62 is al iets minder erg
Erger juist.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Verliefd zijn op iemand die de helft van je leeftijd is. Nou dat vind ik best wel erg. Tenminste in dit geval. 30-60 31-62 is al iets minder erg
we understandquote:Op woensdag 13 april 2011 15:38 schreef crv het volgende:
dank iedereen lukt ff niet om snel te reageren. ben ook van alles nu aan het regelen
Hoeft ook niet, regelen lijkt me belangrijker dan reagerenquote:Op woensdag 13 april 2011 15:38 schreef crv het volgende:
dank iedereen lukt ff niet om snel te reageren. ben ook van alles nu aan het regelen
CKV ???quote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 15:37 schreef Solique het volgende:
Ben ik weer
[..]
Hoeven wij niets voor te doen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |