Hij kan geen maat houden, 1 tvp per topic, niet een hele kudde!quote:
Niets te klagen!quote:
Mja krijg er een minderwaardheidscomplex van zoquote:Op woensdag 13 april 2011 15:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij kan geen maat houden, 1 tvp per topic, niet een hele kudde!
Gefeliciteerd met je verjaardagquote:Op woensdag 13 april 2011 15:10 schreef sararaats het volgende:
hoi hoi.
ik ben vanmorgen met de mama ergens gaan eten voor m'n verjaardag (uiteraard in Wuustwezel)
It's partytime vanavond
Mijn hond heeft de uitnodiging verscheurd. Waar moest ik vanavond ook alweer naar toe ?quote:Op woensdag 13 april 2011 15:10 schreef sararaats het volgende:
hoi hoi.
ik ben vanmorgen met de mama ergens gaan eten voor m'n verjaardag (uiteraard in Wuustwezel)
It's partytime vanavond
nee hoorquote:Op woensdag 13 april 2011 15:11 schreef Trevland het volgende:
Hey Lui![]()
Zo, ben lekker buiten aan het werk
Is het lekker weer dan buiten?quote:Op woensdag 13 april 2011 15:11 schreef Trevland het volgende:
Hey Lui![]()
Zo, ben lekker buiten aan het werk
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 13 april 2011 15:10 schreef sararaats het volgende:
hoi hoi.
It's partytime vanavond
Hey Saraquote:Op woensdag 13 april 2011 15:10 schreef sararaats het volgende:
hoi hoi.
It's partytime vanavond
Ik houd het netjes vandaag!quote:Op woensdag 13 april 2011 15:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mja krijg er een minderwaardheidscomplex van zo
[..]
*proestquote:Op woensdag 13 april 2011 15:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Mijn hond heeft de uitnodiging verscheurd. Waar moest ik vanavond ook alweer naar toe ?
sorry voor je koffie over het schermquote:
Zolang je maar bezig bent is het lekkerquote:Op woensdag 13 april 2011 15:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Is het lekker weer dan buiten?
Ik vond het net om half 1 maar koud
problemen ?quote:
Mijn vrouw ligt sinds gistermiddag in het ziekenhuisquote:
nasleep van het ongeluk ?quote:Op woensdag 13 april 2011 15:17 schreef crv het volgende:
[..]
Mijn vrouw ligt sinds gistermiddag in het ziekenhuis
quote:Op woensdag 13 april 2011 15:17 schreef crv het volgende:
[..]
Mijn vrouw ligt sinds gistermiddag in het ziekenhuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |