ja dat is waarquote:Op woensdag 13 april 2011 13:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, maar schat, je vraagt het ook op een forum..op internet..
als je het in de sportschool vraagt is het vast heel anders
iedereen in gedachten verzonken om de goede oude gamesquote:
Dat waren nog eens briljante tijden.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
iedereen in gedachten verzonken om dei goede oude games
IDDHOLD en dan nog een letterquote:Op woensdag 13 april 2011 13:25 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat waren nog eens briljante tijden.
Lijstje codes:quote:Op woensdag 13 april 2011 13:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
IDDHOLD en dan nog een letter
en toch ging je altijd dood in de hell op het einde![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, dat was altijd wel mooi.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
eigenlijk welquote:Op woensdag 13 april 2011 13:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
iedereen in gedachten verzonken om de goede oude games
zorgen dat er genoeg levens lagen en munitie en je steeds verstoppenquote:Op woensdag 13 april 2011 13:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
IDDHOLD en dan nog een letter
en toch ging je altijd dood in de hell op het einde![]()
* charmed_angel schrikt wakker, huh watquote:Op woensdag 13 april 2011 13:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
iedereen in gedachten verzonken om de goede oude games
en wanneer ga je FOKken ?quote:Op woensdag 13 april 2011 13:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik geloof dat dat de beste oplossing is
Maar dan wordt het wel laat
17:45 uur Eten maken en op eten
18:20 uur fietsen naar de sportschool
18:25 uur sporten
19:25 uur naar huis fietsen
19:25 uur douchen
20:00 uur pas Gamen
owja dat is wel te doen
MPG en ik hebben die reputatie toch al hequote:Op woensdag 13 april 2011 13:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
[..]
Damn, jullie zijn echt heul erg!
quote:
quote:
Ow, haiquote:
Jaaquote:Op woensdag 13 april 2011 13:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]sorry
en barreltje is ook weer gevlucht...
knuf?
quote:
quote:
Komen jullie ook maar even knuffelenquote:
sorry kan niet wegquote:Op woensdag 13 april 2011 13:42 schreef LovelyLady het volgende:
Komen jullie ook maar even knuffelen
Mag ik ook?quote:Op woensdag 13 april 2011 13:42 schreef LovelyLady het volgende:
Komen jullie ook maar even knuffelen
lovelyquote:
ga je toch heen?quote:Op woensdag 13 april 2011 13:49 schreef pgrferrari het volgende:
* pgrferrari heeft zin in de Autorai![]()
fotos op nu.nl lieten nog niet veel mooie vrouwen zienquote:Op woensdag 13 april 2011 13:49 schreef pgrferrari het volgende:
* pgrferrari heeft zin in de Autorai![]()
he jammer nouquote:Op woensdag 13 april 2011 13:52 schreef charmed_angel het volgende:
Wat toevallig, diegene met wie ik ga sporten, belt net af
quote:Op woensdag 13 april 2011 13:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
fotos op nu.nl lieten nog niet veel mooie vrouwen zien
ze zien er allemaal zou oud uitquote:Op woensdag 13 april 2011 13:52 schreef Solique het volgende:
[..]
![]()
http://www.autoweek.nl/au(...)babes-van-de-AutoRAI (klik op foto voor meer)
teveel make-upquote:Op woensdag 13 april 2011 13:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ze zien er allemaal zou oud uit
foto 5 en 6 kan nog welquote:Op woensdag 13 april 2011 13:52 schreef Solique het volgende:
[..]
![]()
http://www.autoweek.nl/au(...)babes-van-de-AutoRAI (klik op foto voor meer & auto's)
jah mis een beetje de babesquote:Op woensdag 13 april 2011 13:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ze zien er allemaal zou oud uit
Ik hou er ook niet vanquote:Op woensdag 13 april 2011 13:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga er een in bed leggen hier
Half 11 uit bed en nu alweer moe
ik vond foto 7 nog wel gaan, meisje met donkerbruine krullenquote:
Ik doe alleen een beetje mascara op en wenkbrauwdingie en dan vind ik het wel bestquote:Op woensdag 13 april 2011 13:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hou er ook niet van
Heb als ik naar me werk ga nog geen eens make-up op
Jajaquote:Op woensdag 13 april 2011 13:56 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ga voor de auto's hoor, niet de babes
ja lekker naturel tochquote:Op woensdag 13 april 2011 13:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik vond foto 7 nog wel gaan, meisje met donkerbruine krullen
[..]
Ik doe alleen een beetje mascara op en wenkbrauwdingie en dan vind ik het wel best
quote:Op woensdag 13 april 2011 13:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jaja
[..]
ja lekker naturel toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |