Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
WTF hebbie gedaan?quote:Op woensdag 13 april 2011 11:47 schreef littledrummergirl het volgende:
robert is na mij gay geworden haha
quote:Op woensdag 13 april 2011 11:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja toch
En heb met een andere buurjongen (ouder) in onze boomhut gelegen![]()
Toen was ik 13 geloof ik
volgens mij heb ik heb mijn vagijn getoondquote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 11:50 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
volgens mij heb ik heb mijn vagijn getoondweet t niet meer precies haha
Maar... Maar... Daar word je toch niet gay van... Toch? Toch?quote:Op woensdag 13 april 2011 11:50 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
volgens mij heb ik heb mijn vagijn getoondweet t niet meer precies haha
Dus soms snap ik niet waarom er zoveel ophef isquote:
Kan jij dat dan?quote:
Jij weet gewoon niet wanneer een topic vol isquote:
O wacht, dat mochten we nog niet zeggenquote:Op woensdag 13 april 2011 11:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als mod van het nieuwe nerdforum kan hij dat ja.
robert welquote:Op woensdag 13 april 2011 11:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar... Maar... Daar word je toch niet gay van... Toch? Toch?
quote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 11:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als mod van het nieuwe nerdforum kan hij dat ja.
quote:
al die knopjesquote:Op woensdag 13 april 2011 11:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
O wacht, dat mochten we nog niet zeggen.
Ja, ik schrok ervanquote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 11:55 schreef suikertaartje het volgende:
pappie zit op de rand van zijn bed een boterhammetje te eten
he das lekker!quote:Op woensdag 13 april 2011 11:55 schreef suikertaartje het volgende:
zolang HIJ er ook goede moed in houdt!quote:Op woensdag 13 april 2011 11:55 schreef suikertaartje het volgende:
wie zegt dat ik een lelijke flappervagijn hebquote:Op woensdag 13 april 2011 11:54 schreef missyB het volgende:
Robert is zwaar geschrokken bij het aanschouwen van haar vagijn, was wellicht playboyvagijntjes gewend????
En toch vraag je je af waarom je dochter borsten borsteltjes noemt?quote:Op woensdag 13 april 2011 11:54 schreef missyB het volgende:
Robert is zwaar geschrokken bij het aanschouwen van haar vagijn, was wellicht playboyvagijntjes gewend????
eten is goedquote:Op woensdag 13 april 2011 11:55 schreef suikertaartje het volgende:
Picsquote:Op woensdag 13 april 2011 11:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wie zegt dat ik een lelijke flappervagijn heb![]()
en robert was 8 ofzo dus ik hoop dat hij toen nog weinig playboyvagijn had gezien
quote:Op woensdag 13 april 2011 11:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En toch vraag je je af waarom je dochter borsten borsteltjes noemt?
hee ik zei niet dat je een lelijk vagijn hebt!quote:Op woensdag 13 april 2011 11:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wie zegt dat ik een lelijke flappervagijn heb![]()
en robert was 8 ofzo dus ik hoop dat hij toen nog weinig playboyvagijn had gezien
koop maar n playboyquote:
Afschuwelijk woord.quote:Op woensdag 13 april 2011 11:58 schreef DaMart het volgende:
Vagijn... daar had ik tot vandaag nog nooit van gehoord....
dat ze ze borstels noemt vind ik tot daar aan toe maar dat ze dr plasser een bibsielipsie noemt vind ik zorgwekkender hahahahaquote:
Wie weet ziet hij/zij toch ietsquote:Op woensdag 13 april 2011 11:58 schreef Myraela het volgende:
Mijn kat zit tegen een geblindeerd raam naar buiten te kijken. Ziet er een beetje achterlijk uit.
Is toch algemeen bekend FOK!jargon.quote:Op woensdag 13 april 2011 11:58 schreef DaMart het volgende:
Vagijn... van dat woord had ik tot vandaag nog nooit gehoord....
Ik heb wel zo'n vermoeden door wie ze op die woorden komt.quote:Op woensdag 13 april 2011 11:59 schreef missyB het volgende:
[..]
dat ze ze borstels noemt vind ik tot daar aan toe maar dat ze dr plasser een bibsielipsie noemt vind ik zorgwekkender hahahaha
is oudhollanschquote:Op woensdag 13 april 2011 11:58 schreef DaMart het volgende:
Ja he?quote:Op woensdag 13 april 2011 11:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb wel zo'n vermoeden door wie ze op die woorden komt.
Ik ook niet hoorquote:Op woensdag 13 april 2011 11:58 schreef DaMart het volgende:
Ik denk dat er net ergens een klein randje is waardoor het kan zien. Maar als die iets hoort gaat die op zijn achterpootjes staan om toch eens goed te kijken.quote:
Link?quote:Op woensdag 13 april 2011 12:00 schreef suikertaartje het volgende:
Overigens ben ik nu wel op een erg vermakelijke wiki-pagina terechtgekomen
werk je de wiki van dit topic dan ook gelijk even bij?quote:Op woensdag 13 april 2011 12:00 schreef suikertaartje het volgende:
Overigens ben ik nu wel op een erg vermakelijke wiki-pagina terechtgekomen
kattenquote:Op woensdag 13 april 2011 12:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik denk dat er net ergens een klein randje is waardoor het kan zien. Maar als die iets hoort gaat die op zijn achterpootjes staan om toch eens goed te kijken.
nee joh, dat doe ik noooooooooooooooooooitquote:Op woensdag 13 april 2011 12:01 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
werk je de wiki van dit topic dan ook gelijk even bij?
moi????? ik ben onschuldig!quote:Op woensdag 13 april 2011 11:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb wel zo'n vermoeden door wie ze op die woorden komt.
Waar?quote:
quote:
Need I say more?quote:Op woensdag 13 april 2011 12:02 schreef missyB het volgende:
Vind vagijntje best een lieflijk woord voor zo n toverdoos
i bijzijn kids praten wij toch aardig hoognederlands hoor,alhoewel toen ze net 2 was, zat ze op slaapkamer te spelen en iets lukte niet.quote:
een utteflutjequote:
WTFquote:Op woensdag 13 april 2011 12:06 schreef suikertaartje het volgende:
Ik denk dat ik mijn tieten maar majoefels ga noemen
quote:
Gewoon individueel namen geven.quote:Op woensdag 13 april 2011 12:06 schreef suikertaartje het volgende:
kusje op je majoefelsquote:Op woensdag 13 april 2011 12:06 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op woensdag 13 april 2011 12:06 schreef suikertaartje het volgende:
zoals mona en lisaquote:
Dat isquote:
klap-anus? Chili con carne op?quote:Op woensdag 13 april 2011 12:08 schreef missyB het volgende:
hoop dat mijn man zn klabanus nog in werking is vandaaag
is ie wel eens stukkig danquote:Op woensdag 13 april 2011 12:08 schreef missyB het volgende:
zijn wattes?quote:Op woensdag 13 april 2011 12:08 schreef missyB het volgende:
ff teruglezenquote:Op woensdag 13 april 2011 12:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
heywat hadden we nou afgesproken gisteren
Zijn zwaffelzweepquote:
ik hoop dat ik dat straks niet hoef in de kantine hierquote:
Knuffelenquote:
Met mij natuurlijkquote:Op woensdag 13 april 2011 12:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat isNou ja, ligt aan het slachtoffer natuurlijk!
Dewat?quote:Op woensdag 13 april 2011 12:11 schreef suikertaartje het volgende:
poereloere
![]()
Met je poereloere tussen mijn majoefels
ik zeg niks meer dan krijg ik het met wok aan de stokquote:Op woensdag 13 april 2011 12:11 schreef suikertaartje het volgende:
poereloere
![]()
dat dus, lunchenquote:Op woensdag 13 april 2011 12:11 schreef Solique het volgende:
Dit is niet meer te volgen ik ben lunchen
Knuffelenquote:Op woensdag 13 april 2011 12:11 schreef Solique het volgende:
Dit is niet meer te volgen ik ben lunchen
lijkt wel jiddischquote:Op woensdag 13 april 2011 12:11 schreef suikertaartje het volgende:poereloere
![]()
quote:Op woensdag 13 april 2011 12:12 schreef DaMart het volgende:
Na het lezen van die site durf ik niet meer te zeggen dat ik daarstraks een banaan heb gepeld voordat ik hem opat.
Dat ligt eraan, als die van jou hangt ook al niet hoorquote:
Oh, zijn genotsknots.quote:
wat voor studie volg je?quote:Op woensdag 13 april 2011 12:12 schreef missyB het volgende:
ik ga maar aan avondstudie doen vanavond
Dankjewelquote:Op woensdag 13 april 2011 12:12 schreef Kentekenplaat het volgende:
Hallo allemaal.
Ik las even terug en eenvoor ST.
Hopelijk valt het allemaal mee.
niet recentelijk nee maar weet er wel iets vanaf, ligt er aan welke uitkering?quote:Op woensdag 13 april 2011 12:14 schreef DaMart het volgende:
Heeft iemand hier recentelijk nog een uitkering aangevraagd?
Kijk maar even op die site bij de e van ejaculatiequote:Op woensdag 13 april 2011 12:15 schreef missyB het volgende:
[..]
niet recentelijk nee maar weet er wel iets vanaf, ligt er aan welke uitkering?
nee dat moet ik waarschijnlijk per 1 juli doenquote:Op woensdag 13 april 2011 12:14 schreef DaMart het volgende:
Heeft iemand hier recentelijk nog een uitkering aangevraagd?
En wat dacht je van schoonmaken met een Brillosponsjequote:Op woensdag 13 april 2011 12:17 schreef wel.o.k het volgende:
naar de kinderboerderij gaan![]()
dat doen we dus ook niet meer
quote:
Is maar 20 colaflessen actie codes dingen. Wij drinken er hier sowieso 8 per week, dus easy.quote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 12:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee dat moet ik waarschijnlijk per 1 juli doen
Hoezo is het moeilijk
quote:Op woensdag 13 april 2011 12:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kijk maar even op die site bij de e van ejaculatie.
Bij ejaculatie stikken is een gevalletje : YOU ARE DOING IT WRONG!quote:
Een Spaanse plastronquote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 12:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bij ejaculatie stikken is een gevalletje : YOU ARE DOING IT WRONG!
t komt altijd weer op slikken of stikken neer hequote:Op woensdag 13 april 2011 12:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Soms is het gewoon even schrikken hoor.quote:Op woensdag 13 april 2011 12:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sorryquote:Op woensdag 13 april 2011 12:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Soms is het gewoon even schrikken hoor.
Ik ookquote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 12:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ook
En me collega eet een patatje speciaal, broodje frikandel speciaal en een kaassoufle
(die collega die nog maagd is)
En ik ga zo 2 broodjes ham eten
Wat eten jullie weinig allemaalquote:Op woensdag 13 april 2011 12:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ook
En me collega eet een patatje speciaal, broodje frikandel speciaal en een kaassoufle
(die collega die nog maagd is)
En ik ga zo 2 broodjes ham eten
vandaag hier ook alleen maar twee boterhammen ham/kaasquote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 12:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nu snap ik ook waarom MPG zo graag naar Michelle ging!
Nee niks, maar we hadden het gister over die collega hier, en dan weten zjullie wie ik bedoelquote:Op woensdag 13 april 2011 12:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
wat heeft het maagd zijn te maken met dat eten? Wil je het overnemen voor iets in natura?
die van mij is 2 en krijgt nog geen zakgeldquote:Op woensdag 13 april 2011 12:22 schreef missyB het volgende:
gaat geen lunch klaarzetten bedenk me net dat ik zo toch friet sta te bakken dus word het een frietje
degenen met kinderen en zakgeld hoeveel geven jullie per week bij welke leeftijd?
Ah, op die fiets... ik snapte het ook al niet...quote:Op woensdag 13 april 2011 12:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee niks, maar we hadden het gister over die collega hier, en dan weten zjullie wie ik bedoel
goed nieuws!quote:Op woensdag 13 april 2011 11:55 schreef suikertaartje het volgende:
Dood moet hijquote:Op woensdag 13 april 2011 12:26 schreef Panda72 het volgende:
'Joran van der Sloot draait door in gevangenis'
*KNIP*
wat zou hier nou van waar zijn?quote:Op woensdag 13 april 2011 12:26 schreef Panda72 het volgende:
'Joran van der Sloot draait door in gevangenis'
Uitgegeven: 13 april 2011 11:38
Laatst gewijzigd: 13 april 2011 11:46
AMSTERDAM - Joran van der Sloot zou zich zeer gewelddadig gedragen in zijn gevangenis in Peru. Volgens een bron van weekblad Panorama heeft de 23-jarige Nederlandse moordverdachte in de afgelopen vijf maanden al zeker drie mensen neergestoken.
© AFPEen gevecht tussen Van der Sloot en een celgenoot zou zelfs zijn uitgelopen in een waar bloedbad. In woede-uitbarstingen, vermoedelijk sterk beïnvloed door drugsgebruik, heeft Van der Sloot volgens Panorama een medegevangene de buik gestoken, waarna de man met spoed moest worden geopereerd.
"Hij is al ontelbare keren in een isoleercel gesmeten, maar daar komt hij steeds weer vijandiger uit", aldus de bron uit Van der Sloots omgeving in het weekblad.
Kerst
Volgens mensen in zijn nabijheid draaide de verdachte van de moord op de Peruaanse Stephany Flores (21) door, nadat zijn moeder na een emotioneel telefoongesprek het contact verbrak en hem zo een eenzame kerst bezorgde.
Van der Sloot lijkt voldoende geld te bezitten om keer op keer bewakers om te kopen en erin te slagen zichzelf van wapens en drugs te voorzien.
Zijn advocaat ontkent de berichten in Panorama niet, maar zegt in een reactie aan het blad dat de bewakers en andere gevangenen van de Castro-Castro-gevangenis zijn cliënt uitlokken. "Ze veroorzaken zulk gedrag door hem bloot te stellen aan druk en stressvolle situaties. Daar kan hij niet mee omgaan", aldus Maximo Altez.
Verdacht
Van der Sloot wordt ervan verdacht in mei vorig jaar de 21-jarige Flores, de dochter van een bekende autocoureur en zakenman, in een hotelkamer in de Peruaanse hoofdstad Lima te hebben omgebracht.
Na een vlucht naar buurland Chili kon hij worden opgepakt. Sindsdien zit hij in de zwaarbewaakte Miguel Castro Castro gevangenis in Lima.
Van der Sloot is ook nog altijd de enige verdachte in de zaak rond de verdwijning van de Amerikaanse tiener Natalee Holloway in 2005 op Aruba.
Nah, dat gaat wat ver... want dan moeten we hier in Nederland weer iemand anders vinden, die de sensatiezoekers kan voedenquote:
2 trommels kopenquote:Op woensdag 13 april 2011 12:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Omdat ik niet meer in mijn boterhamtrommel kan stoppen
owja dat is waarquote:Op woensdag 13 april 2011 12:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nah, dat gaat wat ver... want dan moeten we hier in Nederland weer iemand anders vinden, die de sensatiezoekers kan voeden
Anders gaat Peter R de Vries weer zn neus in andersmans zakenquote:
Ja, inderdaad!quote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 12:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nah, dat gaat wat ver... want dan moeten we hier in Nederland weer iemand anders vinden, die de sensatiezoekers kan voeden
Ja en dan moeten wij dat hoofd weer op tv zienquote:Op woensdag 13 april 2011 12:29 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Anders gaat Peter R de Vries weer zn neus in andersmans zaken
Daar heb je een afstandsbediening voorquote:Op woensdag 13 april 2011 12:33 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja en dan moeten wij dat hoofd weer op tv zien
ik gooide laatst misquote:Op woensdag 13 april 2011 12:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daar heb je een afstandsbediening voor
Ja dat is zo en ik kijk sowieso niet naar SBS6. Maar ja zo af en toe komt hij onverwacht in beeld en dat ben je te laat om te zappen zodat Peter R. de hele tijd op je netvlies staat.quote:Op woensdag 13 april 2011 12:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daar heb je een afstandsbediening voor
ohwquote:Op woensdag 13 april 2011 12:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zou gaan zappen en niet je tv kapot gooien
Dan zie je John weer te vaak in beeld.quote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 12:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan zie je John weer te vaak in beeld.
DAT DIT KAN IN NEDERLANDquote:Op woensdag 13 april 2011 12:39 schreef Pheno het volgende:
"Peter R de Vries dood door wok". John van den Heuvel zoekt naar de oververhitte waarheid!
zoveel is er niet op tvquote:
Of ben je dan blij dat je hem weer kan makenquote:Op woensdag 13 april 2011 12:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
DAT DIT KAN IN NEDERLAND
[..]
zoveel is er niet op tv
Jawel. Een schemerlamp, een foto van opa, een beeldje...quote:
schemerlamp staat er tegenwoordig achterquote:Op woensdag 13 april 2011 12:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Jawel. Een schemerlamp, een foto van opa, een beeldje...
Mensen die nog een CRT hebbenquote:Op woensdag 13 april 2011 12:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Jawel. Een schemerlamp, een foto van opa, een beeldje...
Zie jij maar eens een schemerlamp, een foto van opa en een beeldje op een TFT te zettenquote:
hey, ik heb nog ee nCRT zwart/witquote:
wedden dat mij dat lukt ????quote:Op woensdag 13 april 2011 12:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Zie jij maar eens een schemerlamp, een foto van opa en een beeldje op een TFT te zetten
Zeker vijftig cent voor betaald en vergeten er op te stampen?quote:Op woensdag 13 april 2011 12:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Zie jij maar eens een schemerlamp, een foto van opa en een beeldje op een TFT te zetten
Ik wíst dat ik wat vergeten wasquote:Op woensdag 13 april 2011 12:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zeker vijftig cent voor betaald en vergeten er op te stampen?
Het begon goed, maar eindigd slechtquote:
2 appelflappen en een beker soepquote:
yep, wederom verleidquote:Op woensdag 13 april 2011 12:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het begon goed, maar eindigd slecht
Doe maar nieuws postenquote:Op woensdag 13 april 2011 12:53 schreef Pheno het volgende:
Ugh, zal ik gaan gamen/preview schrijven/nieuws posten/scheren of maar wat op internet aankloten met een programmeerprojectje
quote:Op woensdag 13 april 2011 12:56 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben al een half uur bezig om 1 kaartje te bestellen op greetz.nl
ik niet.. ik dacht dat doe ik wel evenquote:Op woensdag 13 april 2011 13:00 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Had ik de vorige keer ook al zoveel problemen mee
Sportenquote:Op woensdag 13 april 2011 13:05 schreef charmed_angel het volgende:
Ik twijfel voor vanavond:
Sporten of Gamen???
Gamenquote:Op woensdag 13 april 2011 13:05 schreef charmed_angel het volgende:
Sporten of Gamen???
Gamen.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:05 schreef charmed_angel het volgende:
Sporten of Gamen???
bankhangenquote:Op woensdag 13 april 2011 13:05 schreef charmed_angel het volgende:
Sporten of Gamen???
omdat het gezonder is dan gamenquote:
of in bed sportenquote:Op woensdag 13 april 2011 13:09 schreef suikertaartje het volgende:
Kan je niet eerst sporten en dan gamen?
Dat sporten kan ze na het gamen ook nog wel. In de slaapkamer.quote:
quote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 13:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat sporten kan ze na het gamen ook nog wel. In de slaapkamer.
mwa, met dit weer kies ik toch liever SPortenquote:Op woensdag 13 april 2011 13:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja dat kan ook....quote:Op woensdag 13 april 2011 13:09 schreef suikertaartje het volgende:
Inderdaad kan ook nogquote:Op woensdag 13 april 2011 13:09 schreef suikertaartje het volgende:
en als voordeel:quote:
Jij weet helemaal niet hoe ik gamequote:Op woensdag 13 april 2011 13:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
en als voordeel:
sporten verbrand je vet kom je niet aan, Gamen zit je stil en verbrand je niks ....
Ja ik geloof dat dat de beste oplossing isquote:
ja, maar schat, je vraagt het ook op een forum..op internet..quote:Op woensdag 13 april 2011 13:11 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat doe ik met gamen
3-1 voor gamen dus
quote:
Damn, jullie zijn echt heul erg!quote:Op woensdag 13 april 2011 13:09 schreef MPG het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 april 2011 13:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
[..]
Damn, jullie zijn echt heul erg!
De twee kastanova's van het topique!quote:
ik zou kijken of ik het spel kan krakenquote:Op woensdag 13 april 2011 13:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, maar schat, je vraagt het ook op een forum..op internet..
als je het in de sportschool vraagt is het vast heel anders
Post mijn ingezonden nieuwsitem.quote:Op woensdag 13 april 2011 12:53 schreef Pheno het volgende:
Ugh, zal ik gaan gamen/preview schrijven/nieuws posten/scheren of maar wat op internet aankloten met een programmeerprojectje
Ben al bezig met het kijken wat er allemaal binnen isquote:
IDDQDquote:Op woensdag 13 april 2011 13:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik zou kijken of ik het spel kan kraken![]()
quote:Op woensdag 13 april 2011 13:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
De twee kastanova's van het topique!
Een kennerquote:
IDKFAquote:
quote:
iddquote:
ja dat is waarquote:Op woensdag 13 april 2011 13:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, maar schat, je vraagt het ook op een forum..op internet..
als je het in de sportschool vraagt is het vast heel anders
iedereen in gedachten verzonken om de goede oude gamesquote:
Dat waren nog eens briljante tijden.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
iedereen in gedachten verzonken om dei goede oude games
IDDHOLD en dan nog een letterquote:Op woensdag 13 april 2011 13:25 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat waren nog eens briljante tijden.
Lijstje codes:quote:Op woensdag 13 april 2011 13:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
IDDHOLD en dan nog een letter
en toch ging je altijd dood in de hell op het einde![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, dat was altijd wel mooi.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
eigenlijk welquote:Op woensdag 13 april 2011 13:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
iedereen in gedachten verzonken om de goede oude games
zorgen dat er genoeg levens lagen en munitie en je steeds verstoppenquote:Op woensdag 13 april 2011 13:26 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
IDDHOLD en dan nog een letter
en toch ging je altijd dood in de hell op het einde![]()
* charmed_angel schrikt wakker, huh watquote:Op woensdag 13 april 2011 13:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
iedereen in gedachten verzonken om de goede oude games
en wanneer ga je FOKken ?quote:Op woensdag 13 april 2011 13:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik geloof dat dat de beste oplossing is
Maar dan wordt het wel laat
17:45 uur Eten maken en op eten
18:20 uur fietsen naar de sportschool
18:25 uur sporten
19:25 uur naar huis fietsen
19:25 uur douchen
20:00 uur pas Gamen
owja dat is wel te doen
MPG en ik hebben die reputatie toch al hequote:Op woensdag 13 april 2011 13:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
[..]
Damn, jullie zijn echt heul erg!
quote:
quote:
Ow, haiquote:
Jaaquote:Op woensdag 13 april 2011 13:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]sorry
en barreltje is ook weer gevlucht...
knuf?
quote:
quote:
Komen jullie ook maar even knuffelenquote:
sorry kan niet wegquote:Op woensdag 13 april 2011 13:42 schreef LovelyLady het volgende:
Komen jullie ook maar even knuffelen
Mag ik ook?quote:Op woensdag 13 april 2011 13:42 schreef LovelyLady het volgende:
Komen jullie ook maar even knuffelen
lovelyquote:
ga je toch heen?quote:Op woensdag 13 april 2011 13:49 schreef pgrferrari het volgende:
* pgrferrari heeft zin in de Autorai![]()
fotos op nu.nl lieten nog niet veel mooie vrouwen zienquote:Op woensdag 13 april 2011 13:49 schreef pgrferrari het volgende:
* pgrferrari heeft zin in de Autorai![]()
he jammer nouquote:Op woensdag 13 april 2011 13:52 schreef charmed_angel het volgende:
Wat toevallig, diegene met wie ik ga sporten, belt net af
quote:Op woensdag 13 april 2011 13:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
fotos op nu.nl lieten nog niet veel mooie vrouwen zien
ze zien er allemaal zou oud uitquote:Op woensdag 13 april 2011 13:52 schreef Solique het volgende:
[..]
![]()
http://www.autoweek.nl/au(...)babes-van-de-AutoRAI (klik op foto voor meer)
teveel make-upquote:Op woensdag 13 april 2011 13:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ze zien er allemaal zou oud uit
foto 5 en 6 kan nog welquote:Op woensdag 13 april 2011 13:52 schreef Solique het volgende:
[..]
![]()
http://www.autoweek.nl/au(...)babes-van-de-AutoRAI (klik op foto voor meer & auto's)
jah mis een beetje de babesquote:Op woensdag 13 april 2011 13:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ze zien er allemaal zou oud uit
Ik hou er ook niet vanquote:Op woensdag 13 april 2011 13:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga er een in bed leggen hier
Half 11 uit bed en nu alweer moe
ik vond foto 7 nog wel gaan, meisje met donkerbruine krullenquote:
Ik doe alleen een beetje mascara op en wenkbrauwdingie en dan vind ik het wel bestquote:Op woensdag 13 april 2011 13:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hou er ook niet van
Heb als ik naar me werk ga nog geen eens make-up op
Jajaquote:Op woensdag 13 april 2011 13:56 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ga voor de auto's hoor, niet de babes
ja lekker naturel tochquote:Op woensdag 13 april 2011 13:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik vond foto 7 nog wel gaan, meisje met donkerbruine krullen
[..]
Ik doe alleen een beetje mascara op en wenkbrauwdingie en dan vind ik het wel best
quote:Op woensdag 13 april 2011 13:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jaja
[..]
ja lekker naturel toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |