al die knopjesquote:Op woensdag 13 april 2011 11:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
O wacht, dat mochten we nog niet zeggen.
Ja, ik schrok ervanquote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 11:55 schreef suikertaartje het volgende:
pappie zit op de rand van zijn bed een boterhammetje te eten
he das lekker!quote:Op woensdag 13 april 2011 11:55 schreef suikertaartje het volgende:
zolang HIJ er ook goede moed in houdt!quote:Op woensdag 13 april 2011 11:55 schreef suikertaartje het volgende:
wie zegt dat ik een lelijke flappervagijn hebquote:Op woensdag 13 april 2011 11:54 schreef missyB het volgende:
Robert is zwaar geschrokken bij het aanschouwen van haar vagijn, was wellicht playboyvagijntjes gewend????
En toch vraag je je af waarom je dochter borsten borsteltjes noemt?quote:Op woensdag 13 april 2011 11:54 schreef missyB het volgende:
Robert is zwaar geschrokken bij het aanschouwen van haar vagijn, was wellicht playboyvagijntjes gewend????
eten is goedquote:Op woensdag 13 april 2011 11:55 schreef suikertaartje het volgende:
Picsquote:Op woensdag 13 april 2011 11:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wie zegt dat ik een lelijke flappervagijn heb![]()
en robert was 8 ofzo dus ik hoop dat hij toen nog weinig playboyvagijn had gezien
quote:Op woensdag 13 april 2011 11:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En toch vraag je je af waarom je dochter borsten borsteltjes noemt?
hee ik zei niet dat je een lelijk vagijn hebt!quote:Op woensdag 13 april 2011 11:56 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wie zegt dat ik een lelijke flappervagijn heb![]()
en robert was 8 ofzo dus ik hoop dat hij toen nog weinig playboyvagijn had gezien
quote:Op woensdag 13 april 2011 11:55 schreef suikertaartje het volgende:
koop maar n playboyquote:
Afschuwelijk woord.quote:Op woensdag 13 april 2011 11:58 schreef DaMart het volgende:
Vagijn... daar had ik tot vandaag nog nooit van gehoord....
dat ze ze borstels noemt vind ik tot daar aan toe maar dat ze dr plasser een bibsielipsie noemt vind ik zorgwekkender hahahahaquote:
Wie weet ziet hij/zij toch ietsquote:Op woensdag 13 april 2011 11:58 schreef Myraela het volgende:
Mijn kat zit tegen een geblindeerd raam naar buiten te kijken. Ziet er een beetje achterlijk uit.
Is toch algemeen bekend FOK!jargon.quote:Op woensdag 13 april 2011 11:58 schreef DaMart het volgende:
Vagijn... van dat woord had ik tot vandaag nog nooit gehoord....
Ik heb wel zo'n vermoeden door wie ze op die woorden komt.quote:Op woensdag 13 april 2011 11:59 schreef missyB het volgende:
[..]
dat ze ze borstels noemt vind ik tot daar aan toe maar dat ze dr plasser een bibsielipsie noemt vind ik zorgwekkender hahahaha
is oudhollanschquote:Op woensdag 13 april 2011 11:58 schreef DaMart het volgende:
Vagijn... van dat woord had ik tot vandaag nog nooit gehoord....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |