ik ben er bang voor...je wordt niet zomaar volgepropt met morfine en op een ernstig zieke mensen-afdeling gelegdquote:Op woensdag 13 april 2011 11:26 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ohh
hopelijk toch ook wel goed nieuws zoals bij mama..
Dat geldt hier ookquote:Op woensdag 13 april 2011 11:26 schreef Toekito het volgende:
[..]
positief blijven STtje! En je weet dat jij altijd mag bellen hé![]()
ik doe mijn best, moest net nog glimlachen om mijn roze plantenstekerdingiesquote:Op woensdag 13 april 2011 11:26 schreef Toekito het volgende:
[..]
positief blijven STtje! En je weet dat jij altijd mag bellen hé![]()
je weet dat ziekenhuizen ook wel eens fouten maken? Mijn pa zou in 2008 binnen paar maanden sterven en is er nog steeds en lijkt wel fitter dan ooitquote:Op woensdag 13 april 2011 11:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ben er bang voor...je wordt niet zomaar volgepropt met morfine en op een ernstig zieke mensen-afdeling gelegd
Roze plantenstekerdingiesquote:Op woensdag 13 april 2011 11:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik doe mijn best, moest net nog glimlachen om mijn roze plantenstekerdingies![]()
JaJullie zijn lief
waar gaat dat heen met de jeugdquote:Op woensdag 13 april 2011 11:24 schreef Toekito het volgende:
Jochie van 14 vraagt meisje om naaktfoto Nijntje wtf doen jou leeftijd genoten allemaan?
wij zijn onszelfquote:Op woensdag 13 april 2011 11:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik doe mijn best, moest net nog glimlachen om mijn roze plantenstekerdingies![]()
JaJullie zijn lief
ja, dat is waar...en ze weten nog niet genoeg, vandaag krijgt hij een botscan en een biopt.quote:Op woensdag 13 april 2011 11:27 schreef Toekito het volgende:
je weet dat ziekenhuizen ook wel eens fouten maken? Mijn pa zou in 2008 binnen paar maanden sterven en is er nog steeds en lijkt wel fitter dan ooit
dankje.quote:Op woensdag 13 april 2011 11:28 schreef missyB het volgende:
ben er weer.
veel sterkte met papa en mama suikertaartje.
net bij bristol geen voetbalschoenen in juiste maat,kon ik naar de sportzaak, arme portemoneee
ben benieuwd wat er uit komtquote:Op woensdag 13 april 2011 11:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, dat is waar...en ze weten nog niet genoeg, vandaag krijgt hij een botscan en een biopt.
Waar heeft hij last van??quote:Op woensdag 13 april 2011 11:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, dat is waar...en ze weten nog niet genoeg, vandaag krijgt hij een botscan en een biopt.
quote:
Zit niet in de buurt, stad gaan geen optie meer, schoenen zijn nodig voor straks.quote:
ik heb al een vermoeden als ik het zo hoorquote:Op woensdag 13 april 2011 11:31 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Waar heeft hij last van??
en wat is de vrees??
Overal ondraaglijke pijn..quote:Op woensdag 13 april 2011 11:31 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Waar heeft hij last van??
en wat is de vrees??
wtf, doktertjequote:Op woensdag 13 april 2011 11:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik speelde op 9 jarige leeftijd doktertje met me buurjongentje
hmm.. das niet zo fijn..quote:Op woensdag 13 april 2011 11:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Overal ondraaglijke pijn..
Prostaatkanker
hmmm indruk maakte het dus nietquote:Op woensdag 13 april 2011 11:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ik weet alleen niet meer hoe ver we gingen
Lijkt me wel, vrouwen hebben geen prostaatquote:Op woensdag 13 april 2011 11:34 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hmm.. das niet zo fijn..
kwam de pijn zomaar opzetten??
Prostaat kanker.. dat is toch een "mannen"klacht??
ik dacht dat prostaat kanker op zich goed te behandelen is...quote:Op woensdag 13 april 2011 11:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Prostaatkanker
Mocht je paps dat hebben, prostaatkanker is wel heel goed te behandelen en evt te genezenquote:Op woensdag 13 april 2011 11:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Prostaatkanker
dus niet, owwwww buurjongen, wat doe je nu.....quote:Op woensdag 13 april 2011 11:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We waren denk ik gewoon heel onschuldig
whahahahaha neequote:Op woensdag 13 april 2011 11:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dus niet, owwwww buurjongen, wat doe je nu.....![]()
Maar dat weet je dus niet zekerquote:Op woensdag 13 april 2011 11:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
We waren denk ik gewoon heel onschuldig
voor dat laatste vrezen ze nu dus welquote:Op woensdag 13 april 2011 11:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik dacht dat prostaat kanker op zich goed te behandelen is...
als het maar niet uitgezaaid is...
Ik las ooit eens ergens dat kanker tegenwoordig meer een chronische ziekte ipv een dodelijke ziekte is.. of.. wordt..quote:Op woensdag 13 april 2011 11:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Lijkt me wel, vrouwen hebben geen prostaat.
Is op zich goed te behandelen, maar kanker blijft kanker, met risico op uitzaaiingen![]()
...
je was een schattig meisje als ik je foto's op FB zie, dus hij waarschijnlijk ook op jouquote:Op woensdag 13 april 2011 11:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
whahahahaha nee
Ik was wel verliefd op hem toen ik 12 was
dat hoort toch bij die leeftijdquote:Op woensdag 13 april 2011 11:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ik weet alleen niet meer hoe ver we gingen
neequote:
Nee hij was niet verliefd op mijquote:Op woensdag 13 april 2011 11:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je was een schattig meisje als ik je foto's op FB zie, dus hij waarschijnlijk ook op jou
jij met JJDJ? WTF!quote:Op woensdag 13 april 2011 11:39 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat hoort toch bij die leeftijdik kan me ook nog wel een middagje in n tent met een buurjongetje herinneren
Het houdt ook echt niet op hequote:Op woensdag 13 april 2011 11:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijn vader lag er al vanaf maandag, sinds gister onder de morfine met verdenking van heel nare dingen..mijn moeder is vannacht afgevoerd met de ambulance omdat ze dachten dat ze een hartaanval had...nou viel dat laatste mee, gelukkig, maar toch
Ja tochquote:Op woensdag 13 april 2011 11:39 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat hoort toch bij die leeftijdik kan me ook nog wel een middagje in n tent met een buurjongetje herinneren
* duimt voor ontstekingquote:Op woensdag 13 april 2011 11:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
voor dat laatste vrezen ze nu dus wel![]()
maar het kan ook een ontsteking van de prostaat zijn, hij heeft ook steeds koorts enzo...
nee, robin heette iequote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 11:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja toch
En heb met een andere buurjongen (ouder) in onze boomhut gelegen![]()
Toen was ik 13 geloof ik
edit: geen vieze dingen gedaan hoor
ik had ook een tim en robertquote:Op woensdag 13 april 2011 11:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik had een Richard
En mijn nerdy vriendje heette Simon
quote:Op woensdag 13 april 2011 11:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik had ook een tim en robert
robert is na mij gay geworden haha
hahahahaha jij niks aan over gehouden verder?quote:Op woensdag 13 april 2011 11:47 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik had ook een tim en robert
robert is na mij gay geworden haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |