Ja en dan moeten wij dat hoofd weer op tv zienquote:Op woensdag 13 april 2011 12:29 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Anders gaat Peter R de Vries weer zn neus in andersmans zaken
Daar heb je een afstandsbediening voorquote:Op woensdag 13 april 2011 12:33 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja en dan moeten wij dat hoofd weer op tv zien
ik gooide laatst misquote:Op woensdag 13 april 2011 12:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daar heb je een afstandsbediening voor
Ja dat is zo en ik kijk sowieso niet naar SBS6. Maar ja zo af en toe komt hij onverwacht in beeld en dat ben je te laat om te zappen zodat Peter R. de hele tijd op je netvlies staat.quote:Op woensdag 13 april 2011 12:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daar heb je een afstandsbediening voor
ohwquote:Op woensdag 13 april 2011 12:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zou gaan zappen en niet je tv kapot gooien
Dan zie je John weer te vaak in beeld.quote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 12:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan zie je John weer te vaak in beeld.
DAT DIT KAN IN NEDERLANDquote:Op woensdag 13 april 2011 12:39 schreef Pheno het volgende:
"Peter R de Vries dood door wok". John van den Heuvel zoekt naar de oververhitte waarheid!
zoveel is er niet op tvquote:
Of ben je dan blij dat je hem weer kan makenquote:Op woensdag 13 april 2011 12:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
DAT DIT KAN IN NEDERLAND
[..]
zoveel is er niet op tv
Jawel. Een schemerlamp, een foto van opa, een beeldje...quote:
schemerlamp staat er tegenwoordig achterquote:Op woensdag 13 april 2011 12:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Jawel. Een schemerlamp, een foto van opa, een beeldje...
Mensen die nog een CRT hebbenquote:Op woensdag 13 april 2011 12:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Jawel. Een schemerlamp, een foto van opa, een beeldje...
Zie jij maar eens een schemerlamp, een foto van opa en een beeldje op een TFT te zettenquote:
hey, ik heb nog ee nCRT zwart/witquote:
wedden dat mij dat lukt ????quote:Op woensdag 13 april 2011 12:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Zie jij maar eens een schemerlamp, een foto van opa en een beeldje op een TFT te zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |