Wat eten jullie weinig allemaalquote:Op woensdag 13 april 2011 12:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ook
En me collega eet een patatje speciaal, broodje frikandel speciaal en een kaassoufle
(die collega die nog maagd is)
En ik ga zo 2 broodjes ham eten
vandaag hier ook alleen maar twee boterhammen ham/kaasquote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 12:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nu snap ik ook waarom MPG zo graag naar Michelle ging!
Nee niks, maar we hadden het gister over die collega hier, en dan weten zjullie wie ik bedoelquote:Op woensdag 13 april 2011 12:24 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
wat heeft het maagd zijn te maken met dat eten? Wil je het overnemen voor iets in natura?
die van mij is 2 en krijgt nog geen zakgeldquote:Op woensdag 13 april 2011 12:22 schreef missyB het volgende:
gaat geen lunch klaarzetten bedenk me net dat ik zo toch friet sta te bakken dus word het een frietje
degenen met kinderen en zakgeld hoeveel geven jullie per week bij welke leeftijd?
Ah, op die fiets... ik snapte het ook al niet...quote:Op woensdag 13 april 2011 12:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee niks, maar we hadden het gister over die collega hier, en dan weten zjullie wie ik bedoel
goed nieuws!quote:Op woensdag 13 april 2011 11:55 schreef suikertaartje het volgende:
pappie zit op de rand van zijn bed een boterhammetje te eten
Dood moet hijquote:Op woensdag 13 april 2011 12:26 schreef Panda72 het volgende:
'Joran van der Sloot draait door in gevangenis'
*KNIP*
wat zou hier nou van waar zijn?quote:Op woensdag 13 april 2011 12:26 schreef Panda72 het volgende:
'Joran van der Sloot draait door in gevangenis'
Uitgegeven: 13 april 2011 11:38
Laatst gewijzigd: 13 april 2011 11:46
AMSTERDAM - Joran van der Sloot zou zich zeer gewelddadig gedragen in zijn gevangenis in Peru. Volgens een bron van weekblad Panorama heeft de 23-jarige Nederlandse moordverdachte in de afgelopen vijf maanden al zeker drie mensen neergestoken.
© AFPEen gevecht tussen Van der Sloot en een celgenoot zou zelfs zijn uitgelopen in een waar bloedbad. In woede-uitbarstingen, vermoedelijk sterk beïnvloed door drugsgebruik, heeft Van der Sloot volgens Panorama een medegevangene de buik gestoken, waarna de man met spoed moest worden geopereerd.
"Hij is al ontelbare keren in een isoleercel gesmeten, maar daar komt hij steeds weer vijandiger uit", aldus de bron uit Van der Sloots omgeving in het weekblad.
Kerst
Volgens mensen in zijn nabijheid draaide de verdachte van de moord op de Peruaanse Stephany Flores (21) door, nadat zijn moeder na een emotioneel telefoongesprek het contact verbrak en hem zo een eenzame kerst bezorgde.
Van der Sloot lijkt voldoende geld te bezitten om keer op keer bewakers om te kopen en erin te slagen zichzelf van wapens en drugs te voorzien.
Zijn advocaat ontkent de berichten in Panorama niet, maar zegt in een reactie aan het blad dat de bewakers en andere gevangenen van de Castro-Castro-gevangenis zijn cliënt uitlokken. "Ze veroorzaken zulk gedrag door hem bloot te stellen aan druk en stressvolle situaties. Daar kan hij niet mee omgaan", aldus Maximo Altez.
Verdacht
Van der Sloot wordt ervan verdacht in mei vorig jaar de 21-jarige Flores, de dochter van een bekende autocoureur en zakenman, in een hotelkamer in de Peruaanse hoofdstad Lima te hebben omgebracht.
Na een vlucht naar buurland Chili kon hij worden opgepakt. Sindsdien zit hij in de zwaarbewaakte Miguel Castro Castro gevangenis in Lima.
Van der Sloot is ook nog altijd de enige verdachte in de zaak rond de verdwijning van de Amerikaanse tiener Natalee Holloway in 2005 op Aruba.
Nah, dat gaat wat ver... want dan moeten we hier in Nederland weer iemand anders vinden, die de sensatiezoekers kan voedenquote:
2 trommels kopenquote:Op woensdag 13 april 2011 12:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Omdat ik niet meer in mijn boterhamtrommel kan stoppen
owja dat is waarquote:Op woensdag 13 april 2011 12:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nah, dat gaat wat ver... want dan moeten we hier in Nederland weer iemand anders vinden, die de sensatiezoekers kan voeden
Anders gaat Peter R de Vries weer zn neus in andersmans zakenquote:
Ja, inderdaad!quote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 12:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nah, dat gaat wat ver... want dan moeten we hier in Nederland weer iemand anders vinden, die de sensatiezoekers kan voeden
Ja en dan moeten wij dat hoofd weer op tv zienquote:Op woensdag 13 april 2011 12:29 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Anders gaat Peter R de Vries weer zn neus in andersmans zaken
Daar heb je een afstandsbediening voorquote:Op woensdag 13 april 2011 12:33 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja en dan moeten wij dat hoofd weer op tv zien
ik gooide laatst misquote:Op woensdag 13 april 2011 12:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daar heb je een afstandsbediening voor
Ja dat is zo en ik kijk sowieso niet naar SBS6. Maar ja zo af en toe komt hij onverwacht in beeld en dat ben je te laat om te zappen zodat Peter R. de hele tijd op je netvlies staat.quote:Op woensdag 13 april 2011 12:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daar heb je een afstandsbediening voor
ohwquote:Op woensdag 13 april 2011 12:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zou gaan zappen en niet je tv kapot gooien
Dan zie je John weer te vaak in beeld.quote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 12:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan zie je John weer te vaak in beeld.
DAT DIT KAN IN NEDERLANDquote:Op woensdag 13 april 2011 12:39 schreef Pheno het volgende:
"Peter R de Vries dood door wok". John van den Heuvel zoekt naar de oververhitte waarheid!
zoveel is er niet op tvquote:
Of ben je dan blij dat je hem weer kan makenquote:Op woensdag 13 april 2011 12:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
DAT DIT KAN IN NEDERLAND
[..]
zoveel is er niet op tv
Jawel. Een schemerlamp, een foto van opa, een beeldje...quote:
schemerlamp staat er tegenwoordig achterquote:Op woensdag 13 april 2011 12:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Jawel. Een schemerlamp, een foto van opa, een beeldje...
Mensen die nog een CRT hebbenquote:Op woensdag 13 april 2011 12:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Jawel. Een schemerlamp, een foto van opa, een beeldje...
Zie jij maar eens een schemerlamp, een foto van opa en een beeldje op een TFT te zettenquote:
hey, ik heb nog ee nCRT zwart/witquote:
wedden dat mij dat lukt ????quote:Op woensdag 13 april 2011 12:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Zie jij maar eens een schemerlamp, een foto van opa en een beeldje op een TFT te zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |