En nu ik dit typ krijg ik telefoonquote:Op woensdag 13 april 2011 08:56 schreef mrien het volgende:
Ben wel benieuwd naar wat de kno arts dan zal zeggen..nja eerst maar horen wanneer we mogen komen
Misschien moet ik die meting ook maar verwijderen, hij verpest mijn curvequote:Op woensdag 13 april 2011 14:12 schreef BarbaBientje01 het volgende:
De metingen bij het cb slaan inderdaad echt nergens op. Tis wel zonde van het knikje
haha mijn vraag inderdaadquote:
Wat rot (:quote:Op woensdag 13 april 2011 14:23 schreef huuphuup het volgende:
hahaha V.![]()
met je mooie sloffen <3
Dottir is idd keurig gemiddeld zeg! Netjes![]()
Met Elin is het okay-ish. Ze ligt nu weer even op de buik in de box te slapen. Vanmorgen op de rug geprobeerd in het bedje, slapend weggelegd maar na een minuut of 2/3 zette ze het op het brullen, niveau prikjeszo sneu.
Gisteravond was ze ook sneu, ze heeft een uur 3 ontroostbaar gehuild achter elkaar en leek toch weer krampjes enzo te hebben, ik weet het niet meer wat dat betreft. Volgens de kinderarts is er van een allergie geen sprake want ze heeft geen eczeem, dat geloof ik graag, maar tegelijk blijft ze huilen en boos en krampjes en toestanden. Ik kan er de vinger niet op leggen en ik (we.) lijk(en) ook weinig voor haar te kunnen doen. Heel vervelend.
Ik heb een ringsling van Orea overgenomen waar ik J. best veel in droeg maar nu ze ouder is krijg ik het echt niet voor elkaar dat ze met haar beentjes los zit. En het lukt me niet om der op mijn rug te krijgen. Als ik dan foto's/filmpjes van andere vrouwen zie, dan ziet er er bij ons nogal "armoedig" uit. En ik vindt het best veel geld om een doek te kopen en hem vervolgens misschien niet meer te gebruiken..quote:
Ah okay. Na hoelang merkte je daar wat van?quote:Op woensdag 13 april 2011 18:02 schreef mrien het volgende:
[..]
Wat rot (:
Jelle heeft ook geen eczeem, maar is wel een stuk rustiger zonder koemelk en ei. Misschien toch eens kijken wat er gebeurd als je dat gaat vermijden
Ik wil je er wel 1 lenenquote:Op woensdag 13 april 2011 18:21 schreef BarbaBientje01 het volgende:
[..]
Ik heb een ringsling van Orea overgenomen waar ik J. best veel in droeg maar nu ze ouder is krijg ik het echt niet voor elkaar dat ze met haar beentjes los zit. En het lukt me niet om der op mijn rug te krijgen. Als ik dan foto's/filmpjes van andere vrouwen zie, dan ziet er er bij ons nogal "armoedig" uit. En ik vindt het best veel geld om een doek te kopen en hem vervolgens misschien niet meer te gebruiken..
zielig is zielig hoor, of dat nou voor 1 dagje is of niet, het blijft naar.quote:Op woensdag 13 april 2011 18:54 schreef Vanyel het volgende:
Nouja, ik stel me voor dat t met Elin praktisch altijd zo zielig is, dat relativeert nogal.
Geen bad hier helaas, anders zou het een mooi plan zijn. Nu gewoon lekker knuffelen. Weinig keus ook, 2 seconden los en ze schreeuwt alles bij elkaar. Toch bijzonder hoeveel je nabijheid dan voor zo'n kind kan doen
Ik merk nu na 2,5 week al verschil denk ik. Rustiger, minder krampjes, minder trappen, poepen gaat makkelijker.quote:Op woensdag 13 april 2011 18:50 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ah okay. Na hoelang merkte je daar wat van?
Ik ben zelf lactose-intolerant, ik eet wel kaas maar weinig yoghurt en ik drink al 15 jaar helemaal geen melk. Elin krijgt via mij dus niet hele hoge dosissen koemelk binnen, maar zeker op gebied van kaas/yoghurt en toegevoegde dingesen zoals in brood en sausjes enzo kan het wellicht wel een verschil maken I guess.
En ei? waarom ook ei? Hangt dat samen?
quote:Op woensdag 13 april 2011 20:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wat is Dottir heerlijk gemiddeld en verder sneu![]()
Mij werd verteld dat het de volgende avond weer over zou moeten zijn en er werd geadviseerd geen paracetamol te geven voor de koorts.
Bijzonder hoor. Tegen ons werd gezegd dat we haar maar een paracetamol moesten geven als ze zich erg rottig voelde. Toen ik zei dat het volgens het doosje pas vanaf 3 maanden mag, was de reactie dat het om het gewicht gaat en ze er zwaar genoeg voor is. Lekker consistente advisering.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:57 schreef mrien het volgende:
Ik begreep juist pas van de kinderarts dat je kinderen met koorts en onder de 3 maanden zonder overleg arts sowieso geen paracetamol mocht geven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. En Leia's nichtjes zijn er dan ook (6 en 4) dus dat wordt 1 dolle bende voor zeen wij gaan een motorrit voor het goede doel doen, weer eens samen erop uit
spannend wel!
Halfdoorsnijden raden ze af. Dan kan je nog steeds 120 geven als de werkzame stof niet goed verdeeld is...quote:Op woensdag 13 april 2011 21:42 schreef huuphuup het volgende:
Advies wat Vanyel kreeg is hier ook gegeven![]()
een zetpil van 60 mg (of 1 van 120 doormidden) mochten we geven.
Succes bij het cb! Ik ga het maandag ook even besprekenquote:Op donderdag 14 april 2011 08:28 schreef huuphuup het volgende:
Zo goodmorning![]()
wij zijn er vannacht ieder uur uitgeweest dus ik ben redelijk braktoch frappant dat kindjes juist op deze dagen de meeste energie hebben
Ik ga zo even naar het inloopspreekuur van het cb, wil toch even overleggen over eventueel elimineren van ei en koemelk en waar ik dan nog meer op moet letten, misschien hebben zij nog meer tips.
Vergat ik het nog te vragen, Mrien hoe zijn de nachten van Jelle?
Wat is SEH?quote:Op donderdag 14 april 2011 10:37 schreef Solagratia het volgende:
Bij de HA geweest en zo door naar de SEH. ze trekt alweer bij, maar de HA vertrouwde het nog niet echt. geen rare vlekjes gelukkig
Geen idee waar je woont, maar is het mogelijk voor een keer naar een ander CB te gaan? Of zie je dat sowieso niet zitten?quote:Op donderdag 14 april 2011 10:42 schreef Fannetje het volgende:
Oh Sola, wat schrikken zeg! Dat je uberhaupt twijfelde of je de HA moest bellen... ik had meteen met ze aan de telefoon gehangen! Wel fijn dat ze weer wat bijtrekt. Laat je straks even wat van je horen?
Orea, lekkere slaapkop heb je daar. Ik probeer vandaag Anne's ritme iets te verschuiven waardoor ze nog maar twee slaapjes overdag nodig heeft en daarom heb ik haar tot 10.00 wakker gehouden, ging op zich best redelijk. Nu ligt ze lekker te slapen.
Ik heb net het CB gebeld om een afspraak te verzetten. Had de afspraak staan op 28 april, maar moet dan invallen voor een collega. Ik vroeg of het een week later mocht, dan heb ik vakantie en ben ik gewoon thuis. Maar dat zat al helemaal vol. Eerste mogelijkheid was donderdag 9 juni, dat is toch belachelijk? Ik heb nu de afspraak maar laten staan op 28 april, dan moet mijn moeder maar met haar gaan.
Zeg! Hallo!! Wat is dit nou?quote:AS1981: Nee nog niet uitgehuwelijkt, beste vriendin is over iets meer dan 2,5 week uitgerekend van een dame, maar eerst eens zien wat ze gebakken heeft. Ha ha ha.
Maar bedankt voor het compliment.
ah ok, ja ik was benieuwd. Hier is het eigenlijk zo dat ze nauwelijks slaapt overdag, 's nachts gaat het gelukkig iets beter, vanaf een uur of `12 tot de volgende ochtend met 1 voeding daartussen.quote:Op donderdag 14 april 2011 10:31 schreef mrien het volgende:
[..]
Succes bij het cb! Ik ga het maandag ook even bespreken
Nachten gaan goed hoor! Slaapt in z'n eigen bed, soms bij mij op de buik als ik in slaap gevallen ben tijdens het voeden. Hij slaapt nu meestal rond 20:00 toch zeker wel, rond 22:45 nog een voeding en dan ergens in de nacht dus meerdere keren. Vaak 2x maar soms ook vaker.
Sliep hij eerst door dan hobbesje? Wel lekker natuurlijk, valt het nu inderdaad even zwaarder
Dat is helemaal hoe ik me voelquote:Op donderdag 14 april 2011 11:45 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Oef Hobbesjeik weet dat nog wel van Amélie, als ze een goeie periode had en weer doorsliep was ik eerst x dagen brak van het vele slaap ineens en daarna stopte ze weer met doorslapen en was ik extra brak van het weer wakker zijn 's nachts
![]()
Consequent gebroken nachten vond ik stukken minder vermoeiend dan dat. Succes ermee![]()
Heerlijk DML! Mikai doet (deed?) dat meestal ook: om 19.00 uur de laatste fles en dan slaapt hij vaak tot 5 uur, half 6. Ontbijten en meteen weer in bed en dan slaapt hij tot half 9, negen uur.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Fijn zo'n wvk die goed meedenkt Huup!
Ik heb een klein slaapkopje. Hij ligt er rond 20.00uur meestal in 's avonds, soms wat later. Dan nog een fles om 23.00uur. 's Nachts wordt hij wel een paar keer even wakker en dan moet er weer een speentje in. Om 06.30uur een fles. Na die fles babbelt hij vaak nog wel een half uurtje maar daarna slaapt hij zo weer tot de volgende fles om 10.30uur.
Overdag slaapt hij nu meestal zo'n 3 keer, tenminste..als hij 3 x slaapt is hij het meest gezellig haha.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:45 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ah ok, ja ik was benieuwd. Hier is het eigenlijk zo dat ze nauwelijks slaapt overdag, 's nachts gaat het gelukkig iets beter, vanaf een uur of `12 tot de volgende ochtend met 1 voeding daartussen.
Fijn dat de wvk zo meedenken was, ben benieuwd wat de dietiste zal zeggen.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:45 schreef huuphuup het volgende:
Wij zijn terug van het inloopspreekuur. De wvk vond het maar suf dat de arts een allergie zo uitsloot enkel omdat ze geen eczeem vertoond en ze vond wat ik omschreef (erg onrustig, veel huilen, krampjes) juist wel allergie-ish klinken. Ze zei ook dat heel erg veel reflux-kindjes ook een (kma)-allergie hebben. Wist ik niet maar klinkt logisch I guess.
Omdat ik zelf geen melk drink en matig ben met andere zuivel vanwege mn eigen lactose-intolerantie, krijgt Elin dus ook al erg weinig koemelk-eiwit binnen; dat zou kunnen verklaren, áls ze last heeft van een kma, waarom ze geen eczeem heeft.
We hebben een verwijzing gekregen voor een diëtiste, om in ieder geval koemelk en ei uit mijn dieet te bannen, en te zien of dat werkt. Ik ben benieuwd, over een uurtje bellen voor een afspraak. De wvk had het er in ieder geval over dat de diëtiste lijsten had met producten die toegestaan waren van verschillende merken/supermarkten. Dat maakt het gezoek voor mij wat makkelijker
oh lief!quote:Op donderdag 14 april 2011 16:19 schreef mrien het volgende:
[..]
Overdag slaapt hij nu meestal zo'n 3 keer, tenminste..als hij 3 x slaapt is hij het meest gezellig haha.
Slaapt ze ook niet in de doek dan?
[..]
Fijn dat de wvk zo meedenken was, ben benieuwd wat de dietiste zal zeggen.
Als je je mailadres nog een keer geeft stuur ik je ook even een bestandje op wat ik via het voedingscentrum heb, koste 14,95maar daar staan ook allerlei productnamen op enzo.
quote:Op donderdag 14 april 2011 19:45 schreef Brighteyes het volgende:
Even hier ook in de groep gooien.
Ooit is het babietjes topic in tweeen gesplitst omdat het superdruk was, maar tegenwoordig valt dat reuze mee en dus is er de suggestie geopperd om ze weer samen te voegen. Tot nu is iedereen die er iets over gezegd heeft voor, maar we wilden het voor de zekerheid ook nog even in de topics gooien.
Iemand bezwaren? Dan graag even in het mod-topic (of per PM als je het niet openlijk wilt zeggen) melden.
Ik had het eerste stukje niet gezien. Ze slaapt wel in de doek maar bij voorkeur onderweg zeg maar. De rest van de dag slaapt ze eigenlijk nagenoeg niet. Hazenslaapjes van een minuut of 10, daarna is ze weer wakker. Als ik haar thuis binnen in de doek doe lukt het een half uur/drie kwartier, maar de doek is soms ook net niet handig hier binnen, ik heb toch liever geen doek om als ik Amélie moet verschonen of op bed leg bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:19 schreef mrien het volgende:
[..]
Overdag slaapt hij nu meestal zo'n 3 keer, tenminste..als hij 3 x slaapt is hij het meest gezellig haha.
Slaapt ze ook niet in de doek dan?
[..]
Fijn dat de wvk zo meedenken was, ben benieuwd wat de dietiste zal zeggen.
Als je je mailadres nog een keer geeft stuur ik je ook even een bestandje op wat ik via het voedingscentrum heb, koste 14,95maar daar staan ook allerlei productnamen op enzo.
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:38 schreef Brighteyes het volgende:
Zo, nieuw topic, nieuwe naam.
Ik wist de nummering van het vroegere topic niet meer, dus dan maar overnieuw beginnen mét correcte spelling.
Zijn we meteen ook van dat gezeur af!![]()
[OUD] Het grote kleine baby'tjes-topic (0-1 jaar) Deel 1
Net stond er nog 0-6 maandenquote:Op donderdag 14 april 2011 21:40 schreef huuphuup het volgende:
wat klopt er niet aan de tt dan?ik wilde eigenlijk juist zeggen dat de spelfout er eindelijk weer uit is
![]()
ja nou er staat niets vast hoor. Elin blijft onrustig en veel krampjes en klachten enz enz. dus ik ben weer naar het inloopspreekuur geweest van t cb om hun mening te horen over een kma, en zij heeft me gelijk doorgestuurd naar de dietist om onder haar begeleiding in ieder geval te gaan elimineren om te zien of het dan verbeterd.
Had ik bijna mijn collage af voor de overstap over anderhalve week.... Ik ga hem toch lekker laten zien als Ilse 6mnd is!quote:Op donderdag 14 april 2011 22:09 schreef Troeta het volgende:
Ja zeg, was ik net van die mensen af gaan we samen in een topic...
grapje he!
Ohw jee!!quote:Op donderdag 14 april 2011 22:24 schreef Troeta het volgende:
We verwachten nu wel een heel kunstwerk he kaatjejannie
Het is best goed gegaan gelukkig!2x een half uur geslapen, 75cc uit flesje gedronken, zichzelf helemaal ondergeplast en allerlei indrukken op gedaan. Toen ik ze om kwart voor 5 kwam halen was hij wel aan het huilen, maar dat bleek honger te zijnquote:Op donderdag 14 april 2011 20:56 schreef MamaPurk het volgende:
Mrien hoe was het uiteindelijk gegaan met Jelle?
Dat zou ik ook wel willen...quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:27 schreef draculettetje het volgende:
[...] dan gaan mini en ik gewoon samen slapen heb ik bedacht
Ik vond Nathan laatst op zn buik met zn voeten bij het hoofdeind terwijl ik een half uur eerder nog gekeken had en hij op aon rug netjes onder zn deken lagquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:09 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Lars slaapt tegenwoordig in een pyjamaatje met een zomerslaapzak 's nachts. En overdag gewoon in z'n shirtje met blote beentjes in diezelfde slaapzak. Al zijn er nu af en toe nachten dat ik bang ben dat het eigenlijk ietsjes te fris is.... maar dekentjes hebben hier geen enkel nut. Meneer ziet alle hoeken van zijn bed gedurende de nacht.
Eens!quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:48 schreef Orea het volgende:
En die collages houden we er gewoon in hoor!
Voor een volgende danquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:04 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik vind lakentjes er wel schattig uitzien eigenlijk
Wat hier echt zonde geld is geweest is de kruik. Heb k 1x gebruikt en niet eens in de kraamweek
Wow mijlpaal!!!quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:35 schreef Ticootje het volgende:
oh oh ik vergeet nog wat, ze kan een tijdje loszitten! Mijn baby!
Konijnen kunnen ook héél hard bijten (mijn konijn heeft vroeger eens een stuk uit m'n vaders duim gebeten, hij gooide hem uit woede/schrik over het balkon heen, ik in tranen, half uur later op de radio in de auto een oproep dat er een loslopend konijn was gevonden. Moest die van mij zijn, maar m'n vader weigerde hem op te gaan halen. Als troost kreeg ik een valkparkiet van hem. Beestje is ruim 13 jaar later gelijk met mijn vader overledenquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:34 schreef Ticootje het volgende:
Oh en ik ben er uit qua eten, morgen sla ik dus gewoon potjes in voor de week. Ze vind mij kooksels qua spagetti en aardappels en wortels best lekker en het gaat er best in, maar als we dus iets eten wat ze echt nog niet mag zit ik altijd te kutten, en ze eet potjes ook met heel veel smaak, dus die ga ik gewoon als backup inzetten. Ik vind het veel belangrijker dat madam gewoon eet.
En we hebben vandaag konijnen geaaid! Zo leuk. Wisten jullie trouwens dat die dingen grommen?
Haha, erg is dat hequote:[b]Op vrijdag 15 april 2011 22:10 schreef Leandra het volgende:[/ b]
Bij Soneal is de 2de tand aan het doorkomen, en daar word ik niet vrolijk van.... ze zijn scherp
Dat dus!quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:15 schreef Ticootje het volgende:
Ik ga ook geen lijsten maken hoor om op iedereen te reageren. Dat is geen doen
Ik ook, moet er echt even aan wennen geloof ikquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:22 schreef Vanyel het volgende:
Ik vind het ook veel hoor (zoveel mensen).
Isabel beet van de week in m'n been.. En die heeft wel tandenquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:24 schreef Ticootje het volgende:
Leyla beet vandaag in m'n neus, blij dat daar nog geen tanden in zitten.
Ja dat mag hier dus niet meerquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:24 schreef Ticootje het volgende:
Leyla beet vandaag in m'n neus, blij dat daar nog geen tanden in zitten.
Dat zou wel heel snel zijn jaquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:29 schreef MamaPurk het volgende:
Sarah was vandaag aan het kwijlen
en ik dacht nee toch, nog geen tanden, je hoort wel eens van die verhalen... Maar ik geloof dat ze gewoon een kwijldag had, dat hoop ik ook
Ja, dat verbaasde ons ook, vooral omdat wij beiden pas met 8 maanden tanden kregen... hebben we een kind dat met 4 maanden de eerste tand al heeft, en met 4½ maand is nr. 2 bijna door.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:19 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Haha, erg is dat he
Vandaag zat/lag/hing k op de bank en floris was met mn tenen aan t spelen. Opeens dacht k he wat knijpt ie opeens hard. Was ie in mn tenen aan t bijtenbest pijnlijk die tandjes
Wat is je zoon snel met zn tanden trouwens!
Haha ja preciesquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:33 schreef MamaPurk het volgende:
Ja zou ik echt niet leuk vinden hoor Son, het hele erge baby achtige gaat er dan al een beetje af hè..
Beter een tenen- dan een tepelbijtertjequote:Op vrijdag 15 april 2011 22:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat verbaasde ons ook, vooral omdat wij beiden pas met 8 maanden tanden kregen... hebben we een kind dat met 4 maanden de eerste tand al heeft, en met 4½ maand is nr. 2 bijna door.
Met voeden is het soms erg vervelend, maar zo'n tenenbijtertje is ook niet alles
wat jij zegt!quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:37 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Beter een tenen- dan een tepelbijtertje
Nah, het is meer dat hij er volgens mij zelf nog aan moet wennen dat die andere tand doorkomt, want als ik rechts voed dan is er niets aan de hand, maar als ik links voed wel, en dat nieuwe tandje zit dan onder.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:37 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Beter een tenen- dan een tepelbijtertje
Haha, dat scheelt dat ie niet echt bijtquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, het is meer dat hij er volgens mij zelf nog aan moet wennen dat die andere tand doorkomt, want als ik rechts voed dan is er niets aan de hand, maar als ik links voed wel, en dat nieuwe tandje zit dan onder.
Afblijven hè, hij is al uitgehuwelijkt!! Zijn aanstaande wordt over ongeveer 2 weken geborenquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:31 schreef Troeta het volgende:
Wat een leuk ventje As! Hoe oud is hij?? Echt grappig die tandjes zo
Dat ligt er nog steeds aan hoe ze er uit komt he. Yaro is natuurlijk perfect gebakken, op de uitgerekende datum en binnen 6 uur! Je snapt natuurlijk dat mijn en zijn eisen dan erg hoog zijn.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:45 schreef danic het volgende:
[..]
Afblijven hè, hij is al uitgehuwelijkt!! Zijn aanstaande wordt over ongeveer 2 weken geboren
Troeta heeft ook een jongetjequote:O p vrijdag 15 april 2011 22:45 schreef danic het volgende:
[..]
Afblijven hè, hij is al uitgehuwelijkt!! Zijn aanstaande wordt over ongeveer 2 weken geboren
Nee idd, ik ben bang dat het dan (wat mij betreft) heel snel afgelopen is met voeden.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:42 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Haha, dat scheelt dat ie niet echt bijt
Kan k me iets bij voorstellen ja. Is ook niet helemaal de bedoeling om zo te stoppenquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee idd, ik ben bang dat het dan (wat mij betreft) heel snel afgelopen is met voeden.
Nee idd, maar het is wel lastiger juist omdat hij zo jong is, een kind van een maand of 7 begrijpt een hoop meer dan een kind van 4½ maand.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:54 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Kan k me iets bij voorstellen ja. Is ook niet helemaal de bedoeling om zo te stoppen
dank is ook echt naast haarzelf natuurlijk mijn trotsquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:19 schreef Leandra het volgende:
Oeh, dat is wel super Draculettetje, en helemaal dat je nu nog voedt
Lange zomerbroek. Kort lijkt me nog wel fris.quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:38 schreef Troeta het volgende:
Word het zo warm dan??
Ik wil ook korte broek aan bij Mex!
Ow wat leukquote:Op zaterdag 16 april 2011 14:46 schreef Jeetjejom het volgende:
DML, ik weet niet of het werkt want mijn mobiel internet-skills zijn niet geweldig, maar check deze link:
http://plixi.com/p/92941281
ja, melk zorgt voor slijm ofzo, weet even niet precies hoe maar melk geef je sneller over dan bv waterquote:Op zaterdag 16 april 2011 20:11 schreef MamaPurk het volgende:
Nee niet verkouden DJMO... Zou dat anders een oorzaak kunnen zijn van spugen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |