Troeta heeft ook een jongetjequote:O p vrijdag 15 april 2011 22:45 schreef danic het volgende:
[..]
Afblijven hè, hij is al uitgehuwelijkt!! Zijn aanstaande wordt over ongeveer 2 weken geboren
Nee idd, ik ben bang dat het dan (wat mij betreft) heel snel afgelopen is met voeden.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:42 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Haha, dat scheelt dat ie niet echt bijt
Kan k me iets bij voorstellen ja. Is ook niet helemaal de bedoeling om zo te stoppenquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee idd, ik ben bang dat het dan (wat mij betreft) heel snel afgelopen is met voeden.
Nee idd, maar het is wel lastiger juist omdat hij zo jong is, een kind van een maand of 7 begrijpt een hoop meer dan een kind van 4½ maand.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:54 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Kan k me iets bij voorstellen ja. Is ook niet helemaal de bedoeling om zo te stoppen
dank is ook echt naast haarzelf natuurlijk mijn trotsquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:19 schreef Leandra het volgende:
Oeh, dat is wel super Draculettetje, en helemaal dat je nu nog voedt
Lange zomerbroek. Kort lijkt me nog wel fris.quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:38 schreef Troeta het volgende:
Word het zo warm dan??
Ik wil ook korte broek aan bij Mex!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |