abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95496085
Lekker zeg DML!

En gezellig toch Vanyel! Jelle ligt nu sinds een paar weken pas 's avonds in bed, Lotte hebben we ook vaak 's avonds bij ons gehouden.

Jelle is nu wennen op de creche. Om kwart voor 1 waren we er, was hij al heel moe, want wakker vanaf 11 uur. Toen ik de intake had was hij al op de groep, toen hoorde ik hem op een gegeven moment al huilen :'( Even later kwam de leidster al naar me toe om even te vragen hoe ze nu het beste hem stil kon krijgen omdat hij zo moe was. Had ze hem toch maar even aan mij gegeven en gekeken, binnen 1 minuut sliep hij, ventje was zo moe. Toen heb ik hem slapend in een bedje daar gelegd, dat was om half 2. Ben benieuwd hoe het verder gegaan is, zometeen weer ophalen.
Lotte had helaas alleen wel meegekregen dat ik er was, hadden we mooi afgesproken in haar slaaptijd, maar ze sliep nog niet (lag wel in bed), maar toen gingen alle kinderen haar naam roepen en begon zij dus ook te huilen. Ze was helemaal over haar toeren toen ik weg wilde gaan, erg sneu. Die zal zo wel erg blij zijn dat ik er weer ben. Toen ik een kwartiertje later even belde hoe het ging was ze gelukkig alweer rustig, maar wel stom dat je dan eigenlijk meer zorgen maakt om Lotte dan om Jelle op dat moment.
  donderdag 14 april 2011 @ 16:32:06 #102
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_95496529
Sola fijn dat er toch niets aan de hand bleek!

Anne wat goed zeg!

Tentamens voor afgelopen periode zijn nu weer achter de rug gelukkig, nu wachten op de uitslagen.
pi_95496678
Nou het is hier echt heel erg hoor.. waren net even bij de Babydump, ik haal iets van het rek, stop het terug en stoot ergens tegenaan en maakt lawaai, mevrouw aan het brullen :')

Deze fase mag best snel voorbij zijn!
pi_95498183
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 16:19 schreef mrien het volgende:

[..]

Overdag slaapt hij nu meestal zo'n 3 keer, tenminste..als hij 3 x slaapt is hij het meest gezellig haha.
Slaapt ze ook niet in de doek dan?

[..]

Fijn dat de wvk zo meedenken was, ben benieuwd wat de dietiste zal zeggen.
Als je je mailadres nog een keer geeft stuur ik je ook even een bestandje op wat ik via het voedingscentrum heb, koste 14,95 :X maar daar staan ook allerlei productnamen op enzo.
oh lief!

ik pb je vanavond even. Dan delen we de kosten wel joh :*
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 14 april 2011 @ 17:14:45 #105
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_95498670
Orea ik vind het zo leuk om te lezen dat ondanks dat onze kindjes even oud zijn ze totaal anders zijn, met sommige dingen is Leia veel verder dan Nathan in ontwikkeling en op andere terreinen is Nathan verder. Zo grappig!
pi_95499004
Leuk is dat hè?

Een van mijn beste vriendinnetjes haar zoontje is 2 dagen ouder dan Leia (van 26 juli :)) en dat verschilt ook best veel :)
pi_95499723
Spannend Pessie, hopen op goede uitslagen dus!
Haha Orea, ik moet zo lachen om Leia met het brullen om geluiden. Ik moet ook nog steeds lachen om dat verhaal van die krakende tas :D

Amy vertrok geen spier bij de vingerprik vanmorgen. Ze heeft lekker geslapen vanmiddag en ligt er nu alweer even in. Ze is heel rustig, maar niet meer suf. Ze speelt lekker, maar dan zonder het lawaai van anders :P Ik heb er weer vertrouwen in dus :) Bij de HA lag ze op schoot tegen mij aan te hangen. Toen ik mijn autosleutel op tafel legde kwam er ineens zo'n handje naar voren, haha. Toen werd ze weer helderder.
  donderdag 14 april 2011 @ 19:45:34 #108
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_95505218
Even hier ook in de groep gooien.

Ooit is het babietjes topic in tweeen gesplitst omdat het superdruk was, maar tegenwoordig valt dat reuze mee en dus is er de suggestie geopperd om ze weer samen te voegen. Tot nu is iedereen die er iets over gezegd heeft voor, maar we wilden het voor de zekerheid ook nog even in de topics gooien. ;)

Iemand bezwaren? Dan graag even in het mod-topic (of per PM als je het niet openlijk wilt zeggen ;) ) melden.
  donderdag 14 april 2011 @ 19:46:02 #109
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_95505247
quote:
Op donderdag 14 april 2011 19:45 schreef Brighteyes het volgende:
Even hier ook in de groep gooien.

Ooit is het babietjes topic in tweeen gesplitst omdat het superdruk was, maar tegenwoordig valt dat reuze mee en dus is er de suggestie geopperd om ze weer samen te voegen. Tot nu is iedereen die er iets over gezegd heeft voor, maar we wilden het voor de zekerheid ook nog even in de topics gooien. ;)

Iemand bezwaren? Dan graag even in het mod-topic (of per PM als je het niet openlijk wilt zeggen ;) ) melden.
  donderdag 14 april 2011 @ 20:10:32 #110
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_95506741
ik heb er geen problemen mee, maar ja, Noortje gaat zondag over naar de enorm grote dreumesgroep...
pi_95507871
Ik vind t prima hoor!
pi_95508129
Ik vind het ook prima, maar dat had ik ook al in het feedback topic gezegd ;)
pi_95508405
Nou, kan eindelijk zitten na een dag hard werken. De kleine ligt op bed, dus even tijd om achter de laptop te kruipen.

Jeetje was wel even schrikken hier las ik, blij dat alles weer goed is Sola.

Orea, lijkt me inderdaad vervelend dat ze steeds moet schrikken van harde geluiden, hopelijk is het snel voorbij.

Pessie, voor wat heb je tentamens gedaan als ik vragen mag? Hopelijk krijg je goede uitslagen terug.

Hier heeft Yaro extra flesjes gehad, en liet hij het vaste voedsel meer staan. Aan de andere kant was hij bij opa en die doet het allemaal net iets anders altijd. Geen probleem, maar even kijken hoe het gaat. Morgen bij oma en zaterdag zijn mijn man en ik gelukkig weer samen thuis. Moet goed komen.
  donderdag 14 april 2011 @ 20:42:19 #114
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_95508938
nou ik ga vanuit bed dadelijk Generatie 2010 kijken en hier afhaken (kan mobiel niet reageren, das toch gek??).
trusten ladies!
pi_95509926
Huup heftig zeg KMA maar het zou wel veel verklaren.

Mrien hoe was het uiteindelijk gegaan met Jelle?

Hier is het eigenlijk gewoon rustig sinds we afgelopen maandag met een andere fles en speen zijn gaan voeden. Ze slaapt beter en langer. En als ze wakker is dan is ze gezellig ze probeert soms echt te lachen en maakt steeds meer echt contact zo leuk!
Ow en hier ook gewoon lekker de hele avond op de arm tot de laatste fles, nu kan het nog!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_95510250
Zo nu even goed reageren. Heb nieuwe mobiel dus even alles weer uitvogelen :')

Sola, wat een schrik zeg! Fijn dat ze je serieus namen. Lijkt me wel vervelend dat je niet weet hoe het kwam.
Nou ja hopelijk gebeurd het gewoon niet meer.

En ik zag een nieuw iemand. Welkom as! Wat een leuk ventje heb je!

Floris id vandaag weer gezellig bij oma geweest. Hij begint nu wat meer te kletsen.
Otra, volgens mij hebben ze van elkaar geleerd vrijdag ;)
  donderdag 14 april 2011 @ 21:02:16 #117
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_95510362
Test
  donderdag 14 april 2011 @ 21:04:07 #118
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_95510527
Ahaas nu weet ik hoe ik moet reageren. Heb iPhone al een jaar haha

Sola, jeetje wat zul je zijn geschrokken zijn! Lijkt me doodeng. Goed gehandeld hoor!
pi_95511875
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 16:19 schreef mrien het volgende:

[..]

Overdag slaapt hij nu meestal zo'n 3 keer, tenminste..als hij 3 x slaapt is hij het meest gezellig haha.
Slaapt ze ook niet in de doek dan?

[..]

Fijn dat de wvk zo meedenken was, ben benieuwd wat de dietiste zal zeggen.
Als je je mailadres nog een keer geeft stuur ik je ook even een bestandje op wat ik via het voedingscentrum heb, koste 14,95 :X maar daar staan ook allerlei productnamen op enzo.
Ik had het eerste stukje niet gezien. Ze slaapt wel in de doek maar bij voorkeur onderweg zeg maar. De rest van de dag slaapt ze eigenlijk nagenoeg niet. Hazenslaapjes van een minuut of 10, daarna is ze weer wakker. Als ik haar thuis binnen in de doek doe lukt het een half uur/drie kwartier, maar de doek is soms ook net niet handig hier binnen, ik heb toch liever geen doek om als ik Amélie moet verschonen of op bed leg bijvoorbeeld.
Nouja goed, de rest van de dag hangt ze heerlijk knus tegen me aangeplakt. Wat dat betreft had ze mijn eerste kind moeten zijn, dan had k er de tijd voor gehad om de hele dag zo te gaan zitten :D

Mamapurk zo leuk hè, dat contact maken O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95513384
He we zijn samengevoegd!

Alleen de titel klopt niet.

Maar móet geloof even teruglezen. Lees iets van kma huup?
pi_95513710
Heey samengevoegd!!! Leuk!
*poef* nu is het weg
pi_95513753
wat klopt er niet aan de tt dan? :o ik wilde eigenlijk juist zeggen dat de spelfout er eindelijk weer uit is :+

ja nou er staat niets vast hoor. Elin blijft onrustig en veel krampjes en klachten enz enz. dus ik ben weer naar het inloopspreekuur geweest van t cb om hun mening te horen over een kma, en zij heeft me gelijk doorgestuurd naar de dietist om onder haar begeleiding in ieder geval te gaan elimineren om te zien of het dan verbeterd.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 14 april 2011 @ 21:42:50 #123
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_95513906
quote:
Op donderdag 14 april 2011 21:38 schreef Brighteyes het volgende:
Zo, nieuw topic, nieuwe naam. *)
Ik wist de nummering van het vroegere topic niet meer, dus dan maar overnieuw beginnen mét correcte spelling.
Zijn we meteen ook van dat gezeur af! :6 ;)

[OUD] Het grote kleine baby'tjes-topic (0-1 jaar) Deel 1
pi_95513971
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 21:42 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

:+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95514033
Een diëtiste is fijn Huup, tenminste ik vind de begeleiding bij het eten van Amy heel fijn. Als er iets is kan ik het ook zo op de mail gooien en antwoord ze diezelfde dag nog.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')