Lekker zeg DML!
En gezellig toch Vanyel! Jelle ligt nu sinds een paar weken pas 's avonds in bed, Lotte hebben we ook vaak 's avonds bij ons gehouden.
Jelle is nu wennen op de creche. Om kwart voor 1 waren we er, was hij al heel moe, want wakker vanaf 11 uur. Toen ik de intake had was hij al op de groep, toen hoorde ik hem op een gegeven moment al huilen

Even later kwam de leidster al naar me toe om even te vragen hoe ze nu het beste hem stil kon krijgen omdat hij zo moe was. Had ze hem toch maar even aan mij gegeven en gekeken, binnen 1 minuut sliep hij, ventje was zo moe. Toen heb ik hem slapend in een bedje daar gelegd, dat was om half 2. Ben benieuwd hoe het verder gegaan is, zometeen weer ophalen.
Lotte had helaas alleen wel meegekregen dat ik er was, hadden we mooi afgesproken in haar slaaptijd, maar ze sliep nog niet (lag wel in bed), maar toen gingen alle kinderen haar naam roepen en begon zij dus ook te huilen. Ze was helemaal over haar toeren toen ik weg wilde gaan, erg sneu. Die zal zo wel erg blij zijn dat ik er weer ben. Toen ik een kwartiertje later even belde hoe het ging was ze gelukkig alweer rustig, maar wel stom dat je dan eigenlijk meer zorgen maakt om Lotte dan om Jelle op dat moment.