oh lief!quote:Op donderdag 14 april 2011 16:19 schreef mrien het volgende:
[..]
Overdag slaapt hij nu meestal zo'n 3 keer, tenminste..als hij 3 x slaapt is hij het meest gezellig haha.
Slaapt ze ook niet in de doek dan?
[..]
Fijn dat de wvk zo meedenken was, ben benieuwd wat de dietiste zal zeggen.
Als je je mailadres nog een keer geeft stuur ik je ook even een bestandje op wat ik via het voedingscentrum heb, koste 14,95maar daar staan ook allerlei productnamen op enzo.
quote:Op donderdag 14 april 2011 19:45 schreef Brighteyes het volgende:
Even hier ook in de groep gooien.
Ooit is het babietjes topic in tweeen gesplitst omdat het superdruk was, maar tegenwoordig valt dat reuze mee en dus is er de suggestie geopperd om ze weer samen te voegen. Tot nu is iedereen die er iets over gezegd heeft voor, maar we wilden het voor de zekerheid ook nog even in de topics gooien.
Iemand bezwaren? Dan graag even in het mod-topic (of per PM als je het niet openlijk wilt zeggen) melden.
Ik had het eerste stukje niet gezien. Ze slaapt wel in de doek maar bij voorkeur onderweg zeg maar. De rest van de dag slaapt ze eigenlijk nagenoeg niet. Hazenslaapjes van een minuut of 10, daarna is ze weer wakker. Als ik haar thuis binnen in de doek doe lukt het een half uur/drie kwartier, maar de doek is soms ook net niet handig hier binnen, ik heb toch liever geen doek om als ik Amélie moet verschonen of op bed leg bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:19 schreef mrien het volgende:
[..]
Overdag slaapt hij nu meestal zo'n 3 keer, tenminste..als hij 3 x slaapt is hij het meest gezellig haha.
Slaapt ze ook niet in de doek dan?
[..]
Fijn dat de wvk zo meedenken was, ben benieuwd wat de dietiste zal zeggen.
Als je je mailadres nog een keer geeft stuur ik je ook even een bestandje op wat ik via het voedingscentrum heb, koste 14,95maar daar staan ook allerlei productnamen op enzo.
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:38 schreef Brighteyes het volgende:
Zo, nieuw topic, nieuwe naam.
Ik wist de nummering van het vroegere topic niet meer, dus dan maar overnieuw beginnen mét correcte spelling.
Zijn we meteen ook van dat gezeur af!![]()
[OUD] Het grote kleine baby'tjes-topic (0-1 jaar) Deel 1
Net stond er nog 0-6 maandenquote:Op donderdag 14 april 2011 21:40 schreef huuphuup het volgende:
wat klopt er niet aan de tt dan?ik wilde eigenlijk juist zeggen dat de spelfout er eindelijk weer uit is
![]()
ja nou er staat niets vast hoor. Elin blijft onrustig en veel krampjes en klachten enz enz. dus ik ben weer naar het inloopspreekuur geweest van t cb om hun mening te horen over een kma, en zij heeft me gelijk doorgestuurd naar de dietist om onder haar begeleiding in ieder geval te gaan elimineren om te zien of het dan verbeterd.
Had ik bijna mijn collage af voor de overstap over anderhalve week.... Ik ga hem toch lekker laten zien als Ilse 6mnd is!quote:Op donderdag 14 april 2011 22:09 schreef Troeta het volgende:
Ja zeg, was ik net van die mensen af gaan we samen in een topic...
grapje he!
Ohw jee!!quote:Op donderdag 14 april 2011 22:24 schreef Troeta het volgende:
We verwachten nu wel een heel kunstwerk he kaatjejannie
Het is best goed gegaan gelukkig!2x een half uur geslapen, 75cc uit flesje gedronken, zichzelf helemaal ondergeplast en allerlei indrukken op gedaan. Toen ik ze om kwart voor 5 kwam halen was hij wel aan het huilen, maar dat bleek honger te zijnquote:Op donderdag 14 april 2011 20:56 schreef MamaPurk het volgende:
Mrien hoe was het uiteindelijk gegaan met Jelle?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |