Ja dat mag hier dus niet meerquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:24 schreef Ticootje het volgende:
Leyla beet vandaag in m'n neus, blij dat daar nog geen tanden in zitten.
Dat zou wel heel snel zijn jaquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:29 schreef MamaPurk het volgende:
Sarah was vandaag aan het kwijlen
en ik dacht nee toch, nog geen tanden, je hoort wel eens van die verhalen... Maar ik geloof dat ze gewoon een kwijldag had, dat hoop ik ook
Ja, dat verbaasde ons ook, vooral omdat wij beiden pas met 8 maanden tanden kregen... hebben we een kind dat met 4 maanden de eerste tand al heeft, en met 4½ maand is nr. 2 bijna door.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:19 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Haha, erg is dat he
Vandaag zat/lag/hing k op de bank en floris was met mn tenen aan t spelen. Opeens dacht k he wat knijpt ie opeens hard. Was ie in mn tenen aan t bijtenbest pijnlijk die tandjes
Wat is je zoon snel met zn tanden trouwens!
Haha ja preciesquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:33 schreef MamaPurk het volgende:
Ja zou ik echt niet leuk vinden hoor Son, het hele erge baby achtige gaat er dan al een beetje af hè..
Beter een tenen- dan een tepelbijtertjequote:Op vrijdag 15 april 2011 22:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, dat verbaasde ons ook, vooral omdat wij beiden pas met 8 maanden tanden kregen... hebben we een kind dat met 4 maanden de eerste tand al heeft, en met 4½ maand is nr. 2 bijna door.
Met voeden is het soms erg vervelend, maar zo'n tenenbijtertje is ook niet alles
wat jij zegt!quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:37 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Beter een tenen- dan een tepelbijtertje
Nah, het is meer dat hij er volgens mij zelf nog aan moet wennen dat die andere tand doorkomt, want als ik rechts voed dan is er niets aan de hand, maar als ik links voed wel, en dat nieuwe tandje zit dan onder.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:37 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Beter een tenen- dan een tepelbijtertje
Haha, dat scheelt dat ie niet echt bijtquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, het is meer dat hij er volgens mij zelf nog aan moet wennen dat die andere tand doorkomt, want als ik rechts voed dan is er niets aan de hand, maar als ik links voed wel, en dat nieuwe tandje zit dan onder.
Afblijven hè, hij is al uitgehuwelijkt!! Zijn aanstaande wordt over ongeveer 2 weken geborenquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:31 schreef Troeta het volgende:
Wat een leuk ventje As! Hoe oud is hij?? Echt grappig die tandjes zo
Dat ligt er nog steeds aan hoe ze er uit komt he. Yaro is natuurlijk perfect gebakken, op de uitgerekende datum en binnen 6 uur! Je snapt natuurlijk dat mijn en zijn eisen dan erg hoog zijn.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:45 schreef danic het volgende:
[..]
Afblijven hè, hij is al uitgehuwelijkt!! Zijn aanstaande wordt over ongeveer 2 weken geboren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |