Ik moest zo hard lachen dat ik vergat te cappenquote:
Op Hyves en twitter stemmen al die huppel k*tjes op Jo............. die vinden haar gewweeeeldig... pfff pubers....quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:30 schreef Lutte het volgende:
Maar hoe kan Jo zoveel stemmen krijgen? Als half FOK! Op Gerard zit te spammen..
Dat kán toch gewoon niet eerlijk?
nee, dat nietquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:31 schreef mspoez het volgende:
[..]
Ik mis wat? Jo heeft de wildcard, is dat een goeie actie, of deed ie iets anders?
Waarom? Hyves is voor breezersquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:32 schreef Mylene het volgende:
Het zou eerlijk zijn als naast het bellen ook de stemmen van de Hyves worden meegeteld.
De stem zei Maik jij hebt de wildcard, e toen was het even stil Mo vloog naar Maik. en toen zei de stem ineens niet gewonnenquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:31 schreef mspoez het volgende:
[..]
Ik mis wat? Jo heeft de wildcard, is dat een goeie actie, of deed ie iets anders?
Hier is niets eerlijks aan. Ze willen gewoon die Joanne nog niet kwijt.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:32 schreef Mylene het volgende:
Het zou eerlijk zijn als naast het bellen ook de stemmen van de Hyves worden meegeteld.
jaquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:33 schreef sjaakspark het volgende:
[..]
Balen voor je zeg. Komt het nog wel goed?
Sorry, ik lag even in een deuk op dat momentquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:32 schreef Caland het volgende:
Heeft iemand het gifje van een rennende Mo naar Maik om hem vervolgens weg te duwen? Alsjeblieft?
Nouja, geeft wel aan dat het erom gaat om Mo te zieken, en nergens anders om. Wat een naaistreek weer.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:32 schreef afca_oc het volgende:
[..]
nee, dat niet
maar de stem zei: Maik, jij hebt de wildcard (mo rent keihard naar hem toe) NIET gekregen en mo duwt maik van zich af en gaat janken![]()
![]()
![]()
![]()
Hoezo? Ook op hyves stond Joanna flink voor. Heel breezer-hyves zal wel op haar gestemd hebben, niet zo gek dat ze dan de poll wint.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:32 schreef ikke79 het volgende:
wat een gekonkel daar bij nep5 het is echt niet de bedoeling dat dat verwend nest naar huis gaat he![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik ben echt pissed
Waarom is Gerard arrogant?quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:32 schreef Je_Psychiater het volgende:
Jaaaaa![]()
![]()
![]()
![]()
fantastische ontknoping arrogante Gerard genomineerd. Inkomsten voor het programma er gaan lekker veel SMSjes gestuurd worden. Trek de spaarpot maar alvast leeg.
![]()
![]()
![]()
![]()
DAT DUSquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:34 schreef cindy11 het volgende:
Joan gaat nergens heen,nu er een brief van haar ex aankomt...bereid je nog maar voor op veel joan materiaal!
Herkenning??quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:34 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Hij denkt dat hij alles beter weet, net als ik.
Hoe kan net5 de poll op hyves beïnvloedt hebben?quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:34 schreef NenaLois het volgende:
Waarom mag Gerard van de stem het programma niet winnen? De enige echte winnaar is GERARD.
Ik zeg het je: Joanna wint dit f*cking programma; je merkt toch aan ALLES dat zij voorgetrokken wordt????
GERARD is de winnaar en niemand anders.
K*T B*TCH Joanna verdient ECHT geen wildcard. GERARD eindbaas WEL.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:34 schreef NenaLois het volgende:
Waarom mag Gerard van de stem het programma niet winnen? De enige echte winnaar is GERARD.
Ik zeg het je: Joanna wint dit f*cking programma; je merkt toch aan ALLES dat zij voorgetrokken wordt????
GERARD is de winnaar en niemand anders.
K*T B*TCH Joanna verdient ECHT geen wildcard. GERARD eindbaas WEL.
helemaal mee eens, ze willen vanaf het begin hun al ziekenquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:33 schreef mspoez het volgende:
[..]
Nouja, geeft wel aan dat het erom gaat om Mo te zieken, en nergens anders om. Wat een naaistreek weer.
oke dan pleur ik hem toch voor altijd uitquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:35 schreef superkokje het volgende:
http://www.sstnl.web44.net/4camsonly/
Sorry kwaliteit, maar voor de ADDICTS een andere link
morgen jij weer kwaliteit
quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:35 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
Moet eMo geen zware sanctie krijgen omdat ze de stem heeft uitgescholden voor kutstem?
Het is één grote MAFFIA, de TV-wereldquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoe kan net5 de poll op hyves beïnvloedt hebben?
En krijgen natuurlijk 10^% korting op een behandeling.. Die eerst met 20% omhoog is gegaanquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:35 schreef Psychecn het volgende:
Op Hyves en twitter gekeken en al die huppel k*tjes stemmen op Jo............. die vinden haar gewweeeeldig... pfff pubers....
Hahahahaquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:35 schreef md89 het volgende:
[..]
Genomineerd ipv Gerard en Sharon. En dan gaan er deze week heel toevallig 2 naar huis
Haha, de stem ook extra lang wachten tot Mo in de armen lag van Maikquote:
Echt wel, ze doen alles om haar dwars te zitten. Zou er een ex van haar in de regie zitten?quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:35 schreef suksan het volgende:
[..]
helemaal mee eens, ze willen vanaf het begin hun al zieken
niet dloen maak met plezier gebruik van je beelden, dus graag repareren dan benb ik er weerquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:35 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
oke dan pleur ik hem toch voor altijd uit
en Mo nog even uitkraamde dat ze het een kutopmerking vond van de Stemquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:36 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Haha, de stem ook extra lang wachten tot Mo in de armen lag van Maik
Die kans is al gauw zo'n 40%quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:36 schreef mspoez het volgende:
[..]
Echt wel, ze doen alles om haar dwars te zitten. Zou er een ex van haar in de regie zitten?
Ik vond het zieliger voor Maik. Hij keek zo blij. Maar alle aandacht wordt weer weggekaapt door jankie.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:35 schreef Flow3r het volgende:
ho ho ho, er zijn ook nog mensen die Joanna leuk vinden![]()
hoewel ik dit ook wel heel gemeen vond voor Mo
denk dat het jaloezie is, mensen mogen niet echt gelukkig zijn want drama verkoopt beterquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:36 schreef mspoez het volgende:
[..]
Echt wel, ze doen alles om haar dwars te zitten. Zou er een ex van haar in de regie zitten?
quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:37 schreef shomila het volgende:
Ik vond het toch wel zielig voor Mo hoor.
ja oke, da's waar, we vergeten soms dat ie daar voor zichzelf zit en niet voor Moquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vond het zieliger voor Maik. Hij keek zo blij. Maar alle aandacht wordt weer weggekaapt door jankie.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:38 schreef Darklight het volgende:
Ik trek even een biertje open op Joanna
Hoezo? dat is t spel...dat zij van ieder ding een drama maakt doet ze zichzelf aan..dom wijfquote:Nouja, geeft wel aan dat het erom gaat om Mo te zieken, en nergens anders om. Wat een naaistreek weer.
Laura graagquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:38 schreef Wilskracht het volgende:
Wordt wel voorspelbaar zo.
Maik deze week weg.
Mo de week daarna
Daarna Laura
Ik doe mee...burb,...proost!quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:38 schreef Darklight het volgende:
Pff, wat is dit vermoeiend zeg. Van die kneuzen die overal een complot in zienquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:38 schreef Psychecn het volgende:
Gerard gaat er toch niet uit donderdag maar wel kl*testreek van sst...
Gisteren stond Jo al op 50% in de poll.
OPLICHTERS... dat ze Jo voortrekken!!
quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:38 schreef Wilskracht het volgende:
Maik deze week weg.
Mo de week daarna
Daarna Laura
En zo is het maar net!quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:38 schreef Weezy77 het volgende:
[..]
Hoezo? dat is t spel...dat zij van ieder ding een drama maakt doet ze zichzelf aan..dom wijf
quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:38 schreef E.T.terBak het volgende:
Hallo allemaal!
Ziek dat J die wildcard kreeg: klopt geen moer van.
Leuke bijkomstigheid ( en voor ons LACHU): Mo en Lau zaten zich te VERKNEUKELEN om het feit dat Jo fors aan populariteit zou inboeten door het zoenen met Ph.
De achterbakse + de blasse 'dames' hebben het nodige te verwerken!
Doe dat maar lekker in je eentje!!quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:38 schreef Darklight het volgende:
denk dat mo vrijdag dan al foetsie isquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:38 schreef Wilskracht het volgende:
Maik deze week weg.
Mo de week daarna
Daarna Laura
Janken??quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:40 schreef Blackprinces het volgende:
zo ik ben er weer
Wat is mo aan het doen
ikke niet heb vreselijk genotenquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:37 schreef shomila het volgende:
Ik vond het toch wel zielig voor Mo hoor.
haar spullen pakken??quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:40 schreef Blackprinces het volgende:
zo ik ben er weer
Wat is mo aan het doen
Dat ie niet aan andere vrouwen heeft gezeten.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:40 schreef Misiuuu het volgende:
Oke, wat zei die vriend van Joanna iemand de tekst! Heb alleen de laatste zin mee gekregen!
Ze moet zo een hoop water gaan drinken in ieder geval als voorbereiding op het vochtverlies van de komende dagen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:40 schreef Blackprinces het volgende:
zo ik ben er weer
Wat is mo aan het doen
why? je beviel me zo goedquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:35 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
oke dan pleur ik hem toch voor altijd uit
ze mogen weer bij elkaar dus klaar maken voor wippartijquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:40 schreef Blackprinces het volgende:
zo ik ben er weer
Wat is mo aan het doen
Janken natuurlijkquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:40 schreef Blackprinces het volgende:
zo ik ben er weer
Wat is mo aan het doen
et is ook wel heel vreemd.........80% van de zendtijd gaat naar JO, stemmen die nog niet geteld waren maar wle bijgeschreven werden gingen naar Jo, een relatiebreuk niet vermelden tot maandag voor in de uitzending.....heus niet verdacht.......geen reactie nergens...ineens duikt er een brief..............ja gek dat we en complot zienquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Pff, wat is dit vermoeiend zeg. Van die kneuzen die overal een complot in zien
Prima wat mij betreftquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:38 schreef Wilskracht het volgende:
Maik deze week weg.
Mo de week daarna
Daarna Laura
ahhhh nee hequote:Op dinsdag 12 april 2011 20:41 schreef Diamonds28 het volgende:
[..]
ze mogen weer bij elkaar dus klaar maken voor wippartij![]()
nee, ik had echt medelijden, vond het heel triestquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:41 schreef meneertje1972 het volgende:
Monique ging zo af net toen ze ging juichen toen ze dacht dat Maik de wildcard kreeg. Ik kreeg echt onwijze plaatsvervangende schaamte. Ik zakte haast door de grond terwijl ik een hekel aan haar heb. Jeetje wat een nachtmerrie reactie was dat tenoverstaande van de kijkers.
Hadden jullie dat ook niet?
Mo volgt Maik wel na een dag of twee.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:38 schreef Wilskracht het volgende:
Maik deze week weg.
Mo de week daarna
Daarna Laura
Ja, maar deze poll was niet gefixed. Ook op hyves had ze de meeste stemmen, daar ging het mij om. Je moet niet achter elke boom een vijand willen zien.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:41 schreef suksan het volgende:
[..]
et is ook wel heel vreemd.........80% van de zendtijd gaat naar JO, stemmen die nog niet geteld waren maar wle bijgeschreven werden gingen naar Jo, een relatiebreuk niet vermelden tot maandag voor in de uitzending.....heus niet verdacht.......geen reactie nergens...ineens duikt er een brief..............ja gek dat we en complot zien
Klasse is ver te zoekenquote:
ja dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:41 schreef Flow3r het volgende:
[..]
nee, ik had echt medelijden, vond het heel triest
ja hup op de stoel erbij, kijken wie dan blijft maik of moquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:41 schreef meneertje1972 het volgende:
Monique zei: weer die kut stem weer die kut stem.
Is dat niet een sanctie voor Monique? Dacht dat je de stem moest respecteren anders sanctie.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:41 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Mo volgt Maik wel na een dag of twee.
Daarbij krijgt Jo alles wat ze vraagt aan de stem en loopt ze de boel te commanderen daar....quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:41 schreef suksan het volgende:
[..]
et is ook wel heel vreemd.........80% van de zendtijd gaat naar JO, stemmen die nog niet geteld waren maar wle bijgeschreven werden gingen naar Jo, een relatiebreuk niet vermelden tot maandag voor in de uitzending.....heus niet verdacht.......geen reactie nergens...ineens duikt er een brief..............ja gek dat we en complot zien
Nee , het is net voetbal, dat duurt ook 90 minuten. Nooit juichen vlak voor het einde,quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:41 schreef meneertje1972 het volgende:
Monique ging zo af net toen ze ging juichen toen ze dacht dat Maik de wildcard kreeg. Ik kreeg echt onwijze plaatsvervangende schaamte. Ik zakte haast door de grond terwijl ik een hekel aan haar heb. Jeetje wat een nachtmerrie reactie was dat tenoverstaande van de kijkers.
Dat zou alleen voor Maik gelden toch als die janksnol het huis uit zou gaan. Zij blijft gewoon..tot volgende weekquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:41 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Mo volgt Maik wel na een dag of twee.
Dat hij met Johanna gaat praten misschien, ik weet nog heel goed hoe ze keek toen Johanna zelfs nog niks had gezegd....quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:42 schreef md89 het volgende:
[..]
De gedachte alleen al dat hij in het vliegtuig misschien naast een ander meisje heeft gezeten
juist , was gewooon een geweldige actie !!! van de stem ! ze roept het over zichzelf uit door hoe ze reageerd op alles , lekker voor dr ... mike eruit en zij er ook uit ...quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:38 schreef Weezy77 het volgende:
[..]
Hoezo? dat is t spel...dat zij van ieder ding een drama maakt doet ze zichzelf aan..dom wijf
ik vind het goedkoop en gemkkelijk scoren over de rug van moquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:41 schreef meneertje1972 het volgende:
Wel in tijden van oorlog!!quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, maar deze poll was niet gefixed. Ook op hyves had ze de meeste stemmen, daar ging het mij om. Je moet niet achter elke boom een vijand willen zien.
Ze bekt de stem wel vaker af.. en de stem is dus ook gewoon menselijk!!quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:43 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
juyist , was gewooon een geweldige actie !!! van de stem ! ze roept het over zichzelf uit door hoe ze reageerd op alles , lekker voor dr ... mike eruit en zij er ook uit ...
quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:18 schreef beequeen het volgende:
Geer heeft heul geen wildcard nodig. Djoon (ivm MamaDjoon ) en Sharon ook niet. Dag Maik
Die gaat zich druk maken om wat Maik allemaal aan het doen is vanaf de seconde dat hij daar weg is.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:43 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
[..]
Dat zou alleen voor Maik gelden toch als die janksnol het huis uit zou gaan. Zij blijft gewoon..tot volgende week
Ik ben normaal echt keihard.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:44 schreef Ransjih het volgende:
[..]
ik vind het goedkoop en gemkkelijk scoren over de rug van mo
Er is veel veranderd tot vanavond.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:30 schreef AMD-XP het volgende:
Gerard stond vanmiddag nog boven aan in de pol!! ik zeg oplichting?
ja en die gebruikt zo door voor het eerst weer eens te afwassen en vervolgens te vertellen dat ze boudha mist..............ga dan naar huis...........mensen stem dan niet op haar ze wil naar huis ze mist boudhaquote:
over der rug ze ligt r toch meestal op zal de stem gedacht hebbenquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:44 schreef Ransjih het volgende:
[..]
ghegheghegquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:41 schreef meneertje1972 het volgende:
datquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:44 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik ben normaal echt keihard.
Zelfs ik vond het echt zielig voor haar.
Haar broertje.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:45 schreef R0T29 het volgende:
Wil de koningin nou slingers en balonnen voor de verjaardag van haar hondje?
dit meen je toch niet hequote:Op dinsdag 12 april 2011 20:45 schreef R0T29 het volgende:
Hoezo? De stem doet dat zo vaak als er weer is gedrukt voor een geheim en hij de uitslag bekend maakt.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:44 schreef Ransjih het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:44 schreef Weezy77 het volgende:
nou ja, als je naar t laatste kwartier keek...die brief duikt op van Jo haar ex.. ineens staat zij op 100% voor die wildcard, dan gaat die site offline door ' drukte' en in de previews voor de reclame zag je hen al op de bank zitten in spanning...dus sowieso weinig live en die brief die op komst is is ook puur voor de kijkcijfers..wedden dat dat vrijdag pas komt..dus sowieso moest joanna blijven van de redactie...corrupte shit
Zelfde als waar hij al 5 weken dag en nacht in rondloopt!!quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:45 schreef Darakka het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft Maik een nieuwe badjas?
Ik hoop voor jou dat Geer ook mee de finale in gaat, dat verdient ie welquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:45 schreef knagsje het volgende:
[..]
heeft ze niet nodig hoor, alles wijst erop dat ze gaat winnen...
Wthquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:45 schreef R0T29 het volgende:
Of met dank aan alle flugelmeisjesquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:46 schreef Je_Psychiater het volgende:
Een geweldige opsteker voor Joanna, met dank aan de kijkers.
Ja ze gaat er op haar knieen om "smeken" aldus haarzelf.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:45 schreef R0T29 het volgende:
ik kan juist behoorlijk "gevoelig" zijn, maar NEE nu niet , niks geen medelijden , LOL heb ikquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:44 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Lui wichtquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:46 schreef Darakka het volgende:
EN LANTAARNBOGGEL LIGT NOG STEEDS HORIZONTAAL!!!!!!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
Watjequote:Op dinsdag 12 april 2011 20:44 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Nee, voor de verjaardag van haar broertje, ik denk dat die het heel leuk vind dat zijn zus ook slingers ophangt daar. Helemaal niet verkeerd bedacht van haar. Ben geen Jo fan maar dit is voor dat ventje wel een leuk idee.quote:
het gaat er niet om wat ik wil maar dit is toch pure oplichting!quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:46 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Ik hoop voor jou dat Geer ook mee de finale in gaat, dat verdient ie wel
quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:46 schreef Darakka het volgende:
EN LANTAARNBOGGEL LIGT NOG STEEDS HORIZONTAAL!!!!!!!!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
echt?? Wat hard..quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:47 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ik kan juist behoorlijk "gevoelig" zijn, maar NEE nu niet , niks geen medelijden , LOL heb ik
Als psychiater zou jij haar gedrag toch moeten dooorgronden???quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:46 schreef Je_Psychiater het volgende:
Een geweldige opsteker voor Joanna, met dank aan de kijkers.
Mijne ook maar Joanna kreeg dubbel zoveel sms als Gerard he?quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:45 schreef cindy11 het volgende:
Mijn top 3 is en blijft...Gerard,Sharon en Karim.
Alledrie lekker nuchter,doen geen gekke dingen kwa sex of vulgair gedrag.
Komen nog het meest in de buurt van reallive doorsnee nederlander.
De rest wil zich zo nodig profileren...maakt niet uit hoe!
Oww ik vergeet laura te noemen,maar helaas die vergeet je vaak doordat ze vrijwel niet aanwezig is of inbreng geeft.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:48 schreef Psychecn het volgende:
[..]
Als psychiater zou jij haar gedrag toch moeten dooorgronden???
Als je hier intrapt heb je je papiertje zeker bij een pakje boter ontvangen!!
nou en!ze houdt ervan genaaid te wordenquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:33 schreef mspoez het volgende:
[..]
Nouja, geeft wel aan dat het erom gaat om Mo te zieken, en nergens anders om. Wat een naaistreek weer.
Nee, haar hondje.quote:
Jo weet alles beter! das toch bekend?quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:47 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Wat denkt Jo nu weer??? En wat probeert ze Sharon te laten doen??
die is al jarig geweest hoor, ging volgens mij om haar moederquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:48 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nee, voor de verjaardag van haar broertje, ik denk dat die het heel leuk vind dat zijn zus ook slingers ophangt daar. Helemaal niet verkeerd bedacht van haar. Ben geen Jo fan maar dit is voor dat ventje wel een leuk idee.
Volgens mij ging het toch echt over d'r hondje, want ze had vorige week al slingers en ballonnen voor d'r broertje's verjaardag.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:48 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nee, voor de verjaardag van haar broertje, ik denk dat die het heel leuk vind dat zijn zus ook slingers ophangt daar. Helemaal niet verkeerd bedacht van haar. Ben geen Jo fan maar dit is voor dat ventje wel een leuk idee.
wat zou je denkenquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:48 schreef beequeen het volgende:
Is er hier nog iemand die gelooft in de echtheid van deze flut RLS?
lalalalalalalalalalalalaquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:48 schreef akveor het volgende:
Ik begrijp dat Joannaniet genomineerd is.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
t is ook d r zoontje en niet d r broertjequote:Op dinsdag 12 april 2011 20:48 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hij is ook niet echt mijn favoriet (ook niet de minst leuke trouwens). Maar in dit geval had ik hem de wildcard wel gegund omdat 'ie zo lang op die sokkel heeft gestaan en dat op een nogal lullige manier verloor.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:47 schreef Mylene het volgende:
Nou, van mij mag Gerard er wel uit. Ik heb hem nooit gemogen.
kijk die arrogant kut bllik van haar mag lijen dat ze vertrekt...................op weg naar japan ofzoquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:48 schreef beequeen het volgende:
Ha ha ha ha lekker on topic ha ha ha haquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:48 schreef Psychecn het volgende:
[..]
Als psychiater zou jij haar gedrag toch moeten dooorgronden???
Als je hier intrapt heb je je papiertje zeker bij een pakje boter ontvangen!!
Wat klopt er nu weer niet?quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:48 schreef beequeen het volgende:
Gerard snapt als geen ander dat het doorgestoken kaart isquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:48 schreef Je_Psychiater het volgende:
Joanna populairder dan Gerard, het volk heeft gesproken, daar zal Gerard van balen, vooral omdat het Joanna is, ha ha ha ha.
Gerard stapte ook veel later op de sokkel in tegenstelling tot Karim.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:50 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Hij is ook niet echt mijn favoriet (ook niet de minst leuke trouwens). Maar in dit geval had ik hem de wildcard wel gegund omdat 'ie zo lang op die sokkel heeft gestaan en dat op een nogal lullige manier verloor.
Oh noes... Dan neem ik het terug... Voor een jongetje kan ik het me goed voorstellen maar een hondje.... Die heeft er niets aan en dan is het dus idd alleen voor m'frau zelf....quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:49 schreef Urb het volgende:
[..]
Volgens mij ging het toch echt over d'r hondje, want ze had vorige week al slingers en ballonnen voor d'r broertje's verjaardag.
Veel later?? Als in een uurtje of zo???quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:50 schreef Mylene het volgende:
[..]
Gerard stapte ook veel later op de sokkel in tegenstelling tot Karim.
Als dat zo zou zijn dat moet ie NU vertrekken.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:50 schreef E.T.terBak het volgende:
[..]
Gerard snapt als geen ander dat het doorgestoken kaart is
er zitten op Fok alleen Joanna bashers en dan denkt men al gauw dat het overal zo isquote:
Gerard stapte langzaam op de sokkel. Karim vlot.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:51 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Veel later?? Als in een uurtje of zo???
quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:51 schreef Je_Psychiater het volgende:
Mijn avond kan niet meer stuk Joanna is het meest populair
quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:51 schreef Flow3r het volgende:
[..]
er zitten op Fok alleen Joanna bashers en dan denkt men al gauw dat het overal zo is![]()
maar dat is juist een hele scheve stand van zaken, wij weten beter![]()
![]()
![]()
![]()
Je kan wel weer zien dat ze weer contact heb gehad met mamajoquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:51 schreef md89 het volgende:
Jo's moeder kan nooit namen onthouden..zelfs niet van haar BFF () Geeft wel weer aan hoe heerlijk geïnteresseerd die familie is in andere mensen.
Men ziet wat ze willen zienquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:51 schreef Darklight het volgende:
omdat gerard niet heeft gewonnen is het doorgestoken kaart
Natuurlijk
dat deed ze juist helemaal zelf !quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:48 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
echt?? Wat hard..![]()
Nee hoor, ik vond het echt sneu. Dit gun ik haar dan ook weer niet.
Ze werd voor lul gezet. Dat kan ze zelf veel beter doen, zichzelf voor lul zetten.
bewijst dat ze dus kontakt heeft met de buitenwereld.................nee...........geen doorgestoken kaart hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:52 schreef mspoez het volgende:
"En mn moeder zei, die Sjaarronnn, die Sjaaronnnn, das echt een powerwijffie. Nou en mn moeder kan nooit namen onthouden dus dat ze jou nog weet, nou...!"
Ja, klopt, ze zei dat in de keuken tegen Flipquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:52 schreef R0T29 het volgende:
Oke, madam wil dus serieus slingers en balonnen om de verjaardag van haar hondje te vieren. Haar broertje was vorige week jarig... Hoe simpel en ziek in je hoofd ben je dan... in een RLS de verjaardag van je hondje gaan vieren in Portugal met slingers en ballonen...
Nou, o.a wat ik nu net hoor. Dat MamaDjoon Sharon een powerwijf vindt. Hoe weet ze dat?quote:
quote:SST_Joanna SST Joanna
@sst_sharon Ben blij dat Sharon nog bij Joan in de club zit! Joan heeft een echte vriendin aan Sharon. #sstnl
11 hours ago Favorite Retweet Reply »
SST_Joanna SST Joanna
@sst_sharon Wat een fantastisch, leuk, oprecht en met beide benen op de grond staand mens is Sharon! #sstnl
een voorbeeld nemen aan een hoeah, ga is op je eigen bankje liggen voor een sessiequote:Op dinsdag 12 april 2011 20:52 schreef Je_Psychiater het volgende:
Gerardje , hoogmoed komt ten val neem maar eens een voorbeeld aan Joanna
Het zou me niet verbazen als maik blij is van Mo verlost te raken....hij kan zn kroonjuwelen vast wel op meerdere plekken kwijt,als hij dat huis uit isquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:52 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
Zal Maik toch stiekem niet een beetje blij zijn dat hij het huis uitgaat? Weg van dat gekke wijf, want uit zichzelf zou hij 't niet durven.
En dan komt hij alle berichten over haar tegen op het internet
Ja die gaat zich nu wel 2 keer bedenken om Jo de volgende week te nomineren, je zal tegenover haar komen te staan hè.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:52 schreef Je_Psychiater het volgende:
Gerardje , hoogmoed komt ten val neem maar eens een voorbeeld aan Joanna
Precies, Gerard wint de poll niet, dus is het doorgestoken kaart.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:51 schreef Flow3r het volgende:
[..]
er zitten op Fok alleen Joanna bashers en dan denkt men al gauw dat het overal zo is![]()
maar dat is juist een hele scheve stand van zaken, wij weten beter![]()
![]()
![]()
![]()
ze kijkt naar de streams?quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou, o.a wat ik nu net hoor. Dat MamaDjoon Sharon een powerwijf vindt. Hoe weet ze dat?
[..]
Die spoort echt niet idd.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:52 schreef R0T29 het volgende:
Oke, madam wil dus serieus slingers en balonnen om de verjaardag van haar hondje te vieren. Haar broertje was vorige week jarig... Hoe simpel en ziek in je hoofd ben je dan... in een RLS de verjaardag van je hondje gaan vieren in Portugal met slingers en balonnen...
Nou je hoeft je niet te verantwoorden hoor.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:53 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
dat deed ze juist helemaal zelf !ze had beter moeten weten ( de stem praat toch wel vaker op die manier , das nou spanning erin houden ... ) weet je , ik gun het er niet zozeer, maar ze doet het echt elke x zelf , bij zo'n programma , kan je weten dat dit soort dingen ( alles waar ze om jankt ) nou eenmaal (kunnen ) gebeuren , had ze beter moeten nadenken voordat ze zich besloot op te geven voor een spelprogramma .....
en daarom heb ik juist zo'n LOL doordat ze het gewoon niet wil inzien ..
Ik bedoel dus hoe Djoon dat weet. Jeeeeezzz.quote:
dito hier, vooral de domme impulsieve réactie van Mo ( vind em nog steeds leuk heeft nog steeds LOL )quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:49 schreef Annelies-G het volgende:
Ik ben normaal een emo kutje, maar ik moest toch wel heel hard lachen om de actie van de stem
Eenschquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:55 schreef Mylene het volgende:
Ik vind het ook leuk voor Joanna.
Natuurlijk heeft ze ook niet zo fijne karaktereigenschappen, maar ze durft er wel haar emoties te tonen. Een gluiperd als Gerard gaat hier over haar rug heen misbruik van maken.
ze heeft contact gehad toen ze die brief had gekregen, mocht ze met haar ma bellen ? toen vertelde ze dit ook al.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik bedoel dus hoe Djoon dat weet. Jeeeeezzz.
Dat stond in de brief! In de brief die haar moeder schreef.. Of was het dat telefoontje... Nou ja, het is al een tijdje bekend!quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
al oud nieuwsquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
welnee joh, ze beeldt zich in dat ze gewonnen heeftquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:55 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Laura genomineerd?? Ze hangt er zo verslagen bij??
Ik gok het telefoontjequote:Op dinsdag 12 april 2011 20:56 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dat stond in de brief! In de brief die haar moeder schreef.. Of was het dat telefoontje... Nou ja, het is al een tijdje bekend!
doei aneliesquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:56 schreef Annelies-G het volgende:
Ik kom later wel weer terug als de COS weer normaal wordt bezet, Deal with it, Joanna heeft de wild card. op naar Donderdag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |