Veel later?? Als in een uurtje of zo???quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:50 schreef Mylene het volgende:
[..]
Gerard stapte ook veel later op de sokkel in tegenstelling tot Karim.
Als dat zo zou zijn dat moet ie NU vertrekken.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:50 schreef E.T.terBak het volgende:
[..]
Gerard snapt als geen ander dat het doorgestoken kaart is
er zitten op Fok alleen Joanna bashers en dan denkt men al gauw dat het overal zo isquote:
Gerard stapte langzaam op de sokkel. Karim vlot.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:51 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Veel later?? Als in een uurtje of zo???
quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:51 schreef Je_Psychiater het volgende:
Mijn avond kan niet meer stuk Joanna is het meest populair
quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:51 schreef Flow3r het volgende:
[..]
er zitten op Fok alleen Joanna bashers en dan denkt men al gauw dat het overal zo is![]()
maar dat is juist een hele scheve stand van zaken, wij weten beter![]()
![]()
![]()
![]()
Je kan wel weer zien dat ze weer contact heb gehad met mamajoquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:51 schreef md89 het volgende:
Jo's moeder kan nooit namen onthouden..zelfs niet van haar BFF () Geeft wel weer aan hoe heerlijk geïnteresseerd die familie is in andere mensen.
Men ziet wat ze willen zienquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:51 schreef Darklight het volgende:
omdat gerard niet heeft gewonnen is het doorgestoken kaart
Natuurlijk
dat deed ze juist helemaal zelf !quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:48 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
echt?? Wat hard..![]()
Nee hoor, ik vond het echt sneu. Dit gun ik haar dan ook weer niet.
Ze werd voor lul gezet. Dat kan ze zelf veel beter doen, zichzelf voor lul zetten.
bewijst dat ze dus kontakt heeft met de buitenwereld.................nee...........geen doorgestoken kaart hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:52 schreef mspoez het volgende:
"En mn moeder zei, die Sjaarronnn, die Sjaaronnnn, das echt een powerwijffie. Nou en mn moeder kan nooit namen onthouden dus dat ze jou nog weet, nou...!"
Ja, klopt, ze zei dat in de keuken tegen Flipquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:52 schreef R0T29 het volgende:
Oke, madam wil dus serieus slingers en balonnen om de verjaardag van haar hondje te vieren. Haar broertje was vorige week jarig... Hoe simpel en ziek in je hoofd ben je dan... in een RLS de verjaardag van je hondje gaan vieren in Portugal met slingers en ballonen...
Nou, o.a wat ik nu net hoor. Dat MamaDjoon Sharon een powerwijf vindt. Hoe weet ze dat?quote:
quote:SST_Joanna SST Joanna
@sst_sharon Ben blij dat Sharon nog bij Joan in de club zit! Joan heeft een echte vriendin aan Sharon. #sstnl
11 hours ago Favorite Retweet Reply »
SST_Joanna SST Joanna
@sst_sharon Wat een fantastisch, leuk, oprecht en met beide benen op de grond staand mens is Sharon! #sstnl
een voorbeeld nemen aan een hoeah, ga is op je eigen bankje liggen voor een sessiequote:Op dinsdag 12 april 2011 20:52 schreef Je_Psychiater het volgende:
Gerardje , hoogmoed komt ten val neem maar eens een voorbeeld aan Joanna
Het zou me niet verbazen als maik blij is van Mo verlost te raken....hij kan zn kroonjuwelen vast wel op meerdere plekken kwijt,als hij dat huis uit isquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:52 schreef Sweet_Lavinia het volgende:
Zal Maik toch stiekem niet een beetje blij zijn dat hij het huis uitgaat? Weg van dat gekke wijf, want uit zichzelf zou hij 't niet durven.
En dan komt hij alle berichten over haar tegen op het internet
Ja die gaat zich nu wel 2 keer bedenken om Jo de volgende week te nomineren, je zal tegenover haar komen te staan hè.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:52 schreef Je_Psychiater het volgende:
Gerardje , hoogmoed komt ten val neem maar eens een voorbeeld aan Joanna
Precies, Gerard wint de poll niet, dus is het doorgestoken kaart.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:51 schreef Flow3r het volgende:
[..]
er zitten op Fok alleen Joanna bashers en dan denkt men al gauw dat het overal zo is![]()
maar dat is juist een hele scheve stand van zaken, wij weten beter![]()
![]()
![]()
![]()
ze kijkt naar de streams?quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou, o.a wat ik nu net hoor. Dat MamaDjoon Sharon een powerwijf vindt. Hoe weet ze dat?
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |