ja oke, da's waar, we vergeten soms dat ie daar voor zichzelf zit en niet voor Moquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vond het zieliger voor Maik. Hij keek zo blij. Maar alle aandacht wordt weer weggekaapt door jankie.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:38 schreef Darklight het volgende:
Ik trek even een biertje open op Joanna
Hoezo? dat is t spel...dat zij van ieder ding een drama maakt doet ze zichzelf aan..dom wijfquote:Nouja, geeft wel aan dat het erom gaat om Mo te zieken, en nergens anders om. Wat een naaistreek weer.
Laura graagquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:38 schreef Wilskracht het volgende:
Wordt wel voorspelbaar zo.
Maik deze week weg.
Mo de week daarna
Daarna Laura
Ik doe mee...burb,...proost!quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:38 schreef Darklight het volgende:
Pff, wat is dit vermoeiend zeg. Van die kneuzen die overal een complot in zienquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:38 schreef Psychecn het volgende:
Gerard gaat er toch niet uit donderdag maar wel kl*testreek van sst...
Gisteren stond Jo al op 50% in de poll.
OPLICHTERS... dat ze Jo voortrekken!!
quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:38 schreef Wilskracht het volgende:
Maik deze week weg.
Mo de week daarna
Daarna Laura
En zo is het maar net!quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:38 schreef Weezy77 het volgende:
[..]
Hoezo? dat is t spel...dat zij van ieder ding een drama maakt doet ze zichzelf aan..dom wijf
quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:38 schreef E.T.terBak het volgende:
Hallo allemaal!
Ziek dat J die wildcard kreeg: klopt geen moer van.
Leuke bijkomstigheid ( en voor ons LACHU): Mo en Lau zaten zich te VERKNEUKELEN om het feit dat Jo fors aan populariteit zou inboeten door het zoenen met Ph.
De achterbakse + de blasse 'dames' hebben het nodige te verwerken!
Doe dat maar lekker in je eentje!!quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:38 schreef Darklight het volgende:
denk dat mo vrijdag dan al foetsie isquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:38 schreef Wilskracht het volgende:
Maik deze week weg.
Mo de week daarna
Daarna Laura
Janken??quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:40 schreef Blackprinces het volgende:
zo ik ben er weer
Wat is mo aan het doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |